• İhale No
    2012/135768
  • İhale Adı
    YALOVA ÜNİVERSİTESİ BİRİMLERİNDE YENİ EĞİTİM VE ÖĞRETİM DÖNEMİNDE KULLANILMAK ÜZERE MOBİLYA VE MAKİNE TEÇHİZAT MALZEMESİ ALIMI
  • Sektör
    Mobilya, Dekorasyon Ürün ve Hizmetleri
    Bilgisayar Donanımı, Büro Makineleri, Sarf Malzemeler ve Bakım
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    18 Ekim 2012 10:00
  • İdare
    YALOVA ÜNİVERSİTESİ İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı
  • İhale İli
    Yalova
  • İşin İli
    Yalova
  • Yayın Tarihi
    10 Ekim 2012
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

YALOVA ÜNİVERSİTESİ BİRİMLERİNDE YENİ EĞİTİM VE ÖĞRETİM DÖNEMİNDE KULLANILMAK ÜZERE MOBİLYA VE MAKİNE TEÇHİZAT MALZEMESİ ALIMI.
Ya lo v a Üniv er sit esi İda ri Ve M a li İşler Da ire B a şka nlığ ı
Yalova Üniversitesi Birimlerinde yeni eğitim ve öğretim döneminde kullanılmak üzere mobilya ve makine teçhizat malzemesi alımı. alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2012/135768
1-İda re nin
a) Adresi : Rüstem Paşa Mah. Şehit Ömer Faydali Cad. N:146 77100 Yalova
Yalova Merkez/Yalova
b) Telefon ve faks numarası : 2268146201 - 2268146195
c) Elektronik Posta Adresi : imid@yalova.edu.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu ma l ın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı Deposu, Termal Meslek
Yüksekokulu, İlahiyat Fakültesi
c) Teslim tarihi : İşe başlama tarihinden itibaren 5 takvim günü içerisinde Genel
Hükümlere göre teslim edilecektir.
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : Rüstem Paşa Mah. Şehit Ömer Faydalı Cad. N:146 Yalova
b) Tarihi ve saati : 18.10.2012 - 10:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler:
TS 12487
4.3.2.
4.3.2.1. Standarda ilişkin belgeler:
TS EN 15373, TS 5337-1 EN 1335-1, TS EN 527-2
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 150 TRY (Türk Lirası) karşılığı İdari ve Mali İşler Daire
Başkanlığı adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu,
üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (Altmış) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
TOPLANTI KOLTUĞU 8 AD
KANEPE TAKIMI 1 AD
KÜRSÜ+PLATFORM ALTLIK VE KÜRSÜ KOLTUĞU 5 AD
MAKAM MİSAFİR KOLTUĞU 6 AD
İKİLİ ANFİ SIRASI ÖN 20 AD
İKİLİ ANFİ SIRASI ORTA 80 AD
İKİLİ ANFİ SIRASI ARKA 20 AD
SINIF TAHTASI 5 AD
PROJEKSİYON CİHAZI 5 AD
PROJEKSİYON PERDESİ 5 AD