• İhale No
    2015/50636
  • İhale Adı
    YALOVA ÜNİVERSİTESİNE BAĞLI İDARİ VE AKADEMİK BİRİMLERDE KULLANILMAK ÜZERE İHTİYAÇ DUYULAN BÜRO VE OKUL MOBİLYASI ALIMI
  • Sektör
    Mobilya, Dekorasyon Ürün ve Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    06 Mayıs 2015 09:30
  • İdare
    YALOVA ÜNİVERSİTESİ İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı
  • İhale İli
    Yalova
  • İşin İli
    Yalova
  • Yayın Tarihi
    21 Ağustos 2015
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

YALOVA ÜNİVERSİTESİNE BAĞLI İDARİ VE AKADEMİK BİRİMLERDE KULLANILMAK ÜZERE İHTİYAÇ DUYULAN BÜRO VE OKUL MOBİLYASI ALIMI

İDARİ VE MALİ İŞLER DAİRE BAŞKANLIĞI YÜKSEKÖĞRETİM KURUMLARI YALOVA ÜNİVERSİTESİ

Yalova Üniversitesine bağlı idari ve akademik birimlerde kullanılmak üzere ihtiyaç duyulan büro ve okul mobilyası alımı alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2015/50636
1-İdarenin
a) Adresi : Çınarcık Yolu Üzeri Merkez Yerleşkesi 77100 YALOVA YALOVA MERKEZ/YALOVA
b) Telefon ve faks numarası : 2268155742 - 2268155754
c) Elektronik Posta Adresi : imid@yalova.edu.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : 28 kalem muhtelif malzeme (Büro ve okul mobilyası )
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı Deposu
c) Teslim tarihi : Malzemeler işe başlama tarihinden itibaren 15 gün içerisinde teslim edilecektir.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı
b) Tarihi ve saati : 06.05.2015 - 09:30


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1.
4.3.1.1. Standarda ilişkin belgeler:

TS EN 14073-2 , TS EN 13761, TS EN 15373, TS EN 12521, TS EN 12520, TS EN 527-1:2011  , TS EN 527-2 , TS EN 527-3 , TS  5337-1 EN 1335-1 , TS EN 1335-2, TS EN 1335-3, ÜBM-04-BK-012, ÜBM-04-BK-004 

4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

Tedarik edilecek malların katalogları, fotoğrafları tevsik edilecektir. 


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
ÖĞRENCİSIRASI 50 adet
ÖĞRETİMÜYESİ KOLTUĞU 7 adet
KİTAPLIK 10 adet
SINIFMASASI 2 adet
SEHPA 10 adet
DUVARTİPİ ASKILIK 20 KİŞİLİK 5 adet
KARTEKSDOLABI 4 adet
BANKO 1 adet
KOLTUK 10 adet
SEMİNERKOLTUĞU 28 adet
MASA 1 adet
PERSONELMASA TAKIMI 5 adet
PERSONELKOLTUK 4 adet
KANEPETAKIMI 1 adet
ÖZELDOLAP 1 adet
ÖZELSEHPA 1 adet
KAPAKLIDOLAP 11 adet
AÇIKRAFLI DOLAP 1 adet
BUZDOLABIDOLABI 1 adet
MASA160 CM 4 adet
KESON 4 adet
ÇALIŞMAKOLTUĞU 10 adet
CAMLIDOLAP 1 adet
MAKAMKOLTUĞU 4 adet
BAHÇETİPİ ÇÖP KOVASI 30 adet
ÇELİKDOLAP 11 adet
BİLGİSAYARMASASI 5 adet