• İhale No
    2020/491581
  • İhale Adı
    YALVAÇ BELEDİYESİ’NE BAĞLI YOL ÜSTÜ İŞGALİYE ALANLARI VE KAPALI OTOPARK BÖLGELERİNDEKİ ALANLARINDA KULLANILACAK OLAN SİSTEM, YAZILIM VE CİHAZ ALIMI
  • Sektör
    Akü, Jenaratör, Güç Kaynağı Malzemeleri ve Bakımı
    Elektrik, Elektromekanik İşleri Donanım, Yapım ve Bakım
    Bilgisayar Donanımı, Büro Makineleri, Sarf Malzemeler ve Bakım
    Elektronik, Telekom Altyapı ve Ürünleri Satış, Bakım
    Laboratuvar, Ölçüm, Optik Cihazları ve Bakımı
    İnşaat ve Yapı Malzemeleri, Hırdavat
    Yazılım, Bilişim ve İnternet Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    09 Ekim 2020 10:30
  • İdare
    YALVAÇ BELEDİYESİ ESSOM İKTİSADİ İŞLETMESİ
  • İhale İli
    Isparta
  • İşin İli
    Isparta
  • Şikayet Bedeli
    50.640,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    8.447.946'TL den küçük
  • Yayın Tarihi
    22 Eylül 2020
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
SİSTEM, YAZILIM VE CİHAZ SATIN ALINACAKTIR

YALVAÇ BEL.BAŞK.ESSOM İŞL.

YALVAÇ BELEDİYESİ’NE BAĞLI YOL ÜSTÜ İŞGALİYE ALANLARI VE KAPALI OTOPARK BÖLGELERİNDEKİ ALANLARINDA KULLANILACAK OLAN SİSTEM, YAZILIM VE CİHAZ ALIMI alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2020/491581
1-İdarenin
a) Adresi : Pazaryukarı Mah. Yeşil Çınar Bul. 19 32400 YALVAÇ/ISPARTA
b) Telefon ve faks numarası : 2464415352 - 2464415007
c) Elektronik Posta Adresi : isletme@yalvac.bel.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : YALVAÇ BELEDİYESİ’NE BAĞLI YOL ÜSTÜ İŞGALİYE ALANLARI VE KAPALI OTOPARK BÖLGELERİNDEKİ ALANLARINDA KULLANILACAK OLAN SİSTEM, YAZILIM VE CİHAZ ALIMI
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Yalvaç Belediyesi Essom İşletme ve İştirakler müdürlüğü
c) Teslim tarihi : Sözleşmenin İmzalanmasından bir gün sonra yüklenici işe başlar ve 60 takvim günü içerisinde otopark sistemlerini çalışır vaziyette idareye teslim eder.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Pazaryukarı Mah. Yeşilçınar Blv. Belediye Hizmet Binası Kat:2
b) Tarihi ve saati : 09.10.2020 - 10:30


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

Teklif edilecek ürünün taşıdığı özellikler teknik şartnameye cevap şeklinde teklif sahibince ayrıntılı bir şekilde anlatılacak ve  Marka ve Modeli teklif mektubunda belirtilecektir. 


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. Bu ihaleye sadece yerli istekliler katılabilecek olup yerli malı teklif eden yerli istekliye ihalenin tamamında % 15 (yüzde on beş) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanının görülmesi:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Yalvaç Belediyesi Essom İşletme ve İştirakler Müdürlüğü adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (Atmış) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

13. Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.

14. Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
EL TERMİNALİ 30 adet
KAMERA 30 adet
YEDEK PİL 20 adet
EL TERMİNALİ YAZILIM 30 adet
OFİS MODÜLÜ YAZILIMI 1 adet
Z RAPORU YAZILIMI 1 adet
HOSTİNG VE YEDEKLEME HİZMETİ 1 adet
SEYYAR YAZAR KASA 1 adet
PLAKA TANIMA SİSTEMİ 2 adet
I/O TETİKLEME KARTI 1 adet
4 METRE KOLLU BARİYER 2 adet
2 SATIRLI LED TABELA 1 adet
2 METRELİK KAMERA DİREĞİ 2 adet
PLAKA TANIMA SİSTEMİ LİSANSI 1 adet
PLAKA TANIMA SİSTEMİ OFİS YAZILIMI 1 adet