İhale Dosya Nu. | 2016-69 |
İşin Konusu / Malzeme Cinsi | YANGIN ALARM SISTEMI ALIMI |
İlan Kategorisi | MUHTELIF ÇESITTE DIGER MADDELER |
İşin Tanımı / Kısım ve Malzeme Miktarı | 1 kalem malzeme |
İhtiyaç Sahibi Birlik | |
Ödemeyi Yapacak Saymanlık | |
Satın Alma Komisyonu Tel. | Tel:0(326)616 2555 Fax:0(326)616 2555 ISKENDERUN IKMAL DESTEK K.LIGI YETKILENDIRILMIS ALIM HEYETI |
Muayene Komisyonu | |
İşin Yapılacağı Şehir | HATAY HATAY |
İhale Tarihi * | |
İhale Saati * | |
İlan Edilme Tarihi * | |
İhale Türü | Mal Alımı |
İhale Yöntemi | 4734 - Dogrudan Temin (Madde 22) |
İhale Dökümanlarının Alınabileceği Yerler | |
İhale Dökümanı Satınalma Bedeli | TL |
İhale Bitti mi ? | Hayır Bitmedi |
İhale Kararı | |
SATES İh Kayıt Nu. | 110472 |
1. IKM.DES.K.LIGI/ISKENDERUN'ınca ihtiyaç duyulan aşağıda cins ve miktarı yazılı malzemeler/hizmetler 4734 Sayili Kanunun 22 nci maddesi (d) bendi kapsaminda DOĞRUDAN TEMİN yöntemiyle satın alınacaktır.
2. Satin alimiyla ilgili yapilacak sozlesme ve diger belgeler icin noter tasdiki aranmayacak, teminat alinmayacaktir.
3. Ödeme, malın teslimini takiben ve kabulü halinde en kısa sürede ve bir kerede IKMAL DESTEK KOMUTANLIGI/ISKENDERUN'nın düzenlediği ödeme evrakları ile ISKENDERUN MALMÜDÜRLÜGÜ saymanlığı tarafından yapılacaktır. Fatura bedeli üzerinden 2,844(%0,948 damga vergisi, %0,948 garanti taahhütnamesi damga vergisi, % 0,948 sozlesme damga vergisi) damga vergisi kesilecektir.
4. Ihtiyaç duyulan malzemelerin tümüne teklif verilecektir. Kismi teklifler kabul edilmeyecektir. Komutanligimiz belirtilen malzeme/mazlemeleri hangi firma/firmalardan alacağı konusunda serbesttir.
5. Yüklenici, teslim ettiği malın 2 (IKI) YIL süre içerisinde evsafını kaybetmesi halinde, evsafını kaybeden malı yenisi ile değiştirme garantisi verecektir. Yüklenici, teklif formunu imzalamak suretiyle bu hususu kabul etmiş sayılacak olup, fatura tarihi garanti süresi başlangıç tarihi kabul edilecektir.
6. Malzemeler, IKMAL DESTEK KOMUTANLIGI/ISKENDERUN'ınca siparişin verilmesini müteakip 30 (OTUZ) takvim günü içinde, bu sürenin resmi tatile uğraması halinde takip eden ilk iş günü saat 16:00’a kadar taahhüt edildiği şekilde ISKENDERUN IKMAL DESTEK KOMUTANLIGI`NA teslim edilecektir.
7. KDV hariç tüm masraflar (vergi, harç, nakliye, sigorta, her türlü yükleme/boşaltma v.b.) yükleniciye aittir.
8. Yukarıda belirtilen esaslar çerçevesinde KDV HARİÇ NİHAİ TÜRK LİRASI (TL) teklifinizi 17/11/2016 saat 10:00 ’a kadar, faks yada kapalı zarf içinde IKMAL DESTEK KOMUTANLIGI/ISKENDERUN teslim etmenizi rica ederim.
9. Malzemelerde aranacak özellikler :
1) Malzemelerin fiziki muayeneleri yapilacak, laboratuvar ve kimyasal muayeneleri yapilmayacaktir.
2. Alternatif teklif verilmeyecektir. (AYNI FIRMA TARAFINDAN AYNI ALIM IÇIN BIRDEN FAZLA FARKLI MARKA VEYA TUTARDA TEKLIF VERILMESI) Alternatif teklif veren firmalarin tekliflerin hiçbiri degerlendirilmeyecektir.
3. Iskenderun Ikmal Destek K.ligi Ek.li ihtiyaç listesinde belirtilen malzemeyi alip/almamakta serbesttir. Malzemede en ucuz teklifi veren firmadan alim yapilacaktir.
4. MSB.ligi 10 aralik 2007 tarih ve MTIY: 2050-482-07/TE.KOOR.S. 462 sayili ve -Dogrudan Temin Alim Yönteminde Marka Belirlenmesi- konulu yazisi geregi gerek ürün, gerekse üretici firma bazinda ulusal ve uluslararasi kabul görmüs kalite güvence belgesi sahibi olan, kalitesi ve dayanikliligi konusunda sektör piyasalarinda itibari oldugu degerlendirilen, birçok yerlesim yerinde bayi ve yetkili bakim servisleri olan firmalarin, ürünlerinin marka belirtilmek suretiyle ve rekabet ortami yaratmak kaydi sartiyla alinabilecegine idare karar verecektir.
5. Komutanligimizca olusturulan heyet tarafindan yapilan en uygun birinci teklifi veren firmanin malinin muayenesi esnasinda malin evsafina, istenen teknik özelliklere ve istenen belge/dökümanlara uygun olmamasi yani muayenede red olmasi durumunda en uygun ikinci teklif veren firmadan alim yapilacaktir. Ikinci teklifi veren firmanin malinin da muayenede red olmasi durumunda üçüncü en uygun teklifi veren firmadan alim yapilacaktir.
6. En uygun teklifi veren firma malini teslim süresi içerisinde teslim edememesi halinde teslim edememe gerekçesini yazili olarak Komutanligimiza yapmak mecburiyetindedir.
7. Bu ise ait ödeme malin muayene ve kabulünün yapilmasi, TIB düzenlenmesini, firma tarafindan son 15 gün içerisinde vergi borcu olup/olmadigini belirtir yazinin komutanligimiza teslimini müteakip Iskenderun Ikmal Destek K.liginca düzenlenecek ödeme evraklarina istinaden Iskenderun Mal Müdürlügünce yapilacaktir.
8. Firmanin vergi borcunun bulunmasi durumunda firma tarafindan vergi borcunun hak edisinden kesilmesi için yazili bir dilekçe alinacak ve bu yaziya istinaden vergi borcu hakedisinden kesilecektir.
9. Malzeme teslimi firma yetkilisi tarafindan yapilacaktir.
10. Sözlesme düzenlenmeyecektir. Süre uzatimi yapilmayacaktir. Garanti Taahütnamesi taörnegini tam ve dogru olarak doldurulduktan sonra isim, imza ve kasesini tamamlayip 488 Sayili Damga Vergisi Kanunu geregince tahakkuk edecek damga vergisi yüklenici tarafindan yatirilacak, verginin yatirildigina dair alindi makbuzu bir nüshasi ödeme evraklari ile birlikte sözlesme makamina teslim edilecektir.
11.ISTEKLI FIRMALAR EK TEKNIK SARTNAME TEL:0326 613 14 25 DAHILI 3361 DEN VEYA FAX:0326 616 25 55 TEN TALEP EDEBILECEKLERDIR. EK TEKNIK SARTNAME TEKLIF MEKTUBU ILE BIRLIKTE IMZALI VE KASELI OLARAK IDAREYE TESLIM EDILECEKTIR. TEKNIK SARTNAME EKSIK VEYA OLMAYAN TEKLIFLER GEÇERSIZ SAYILACAKTIR.
İMZA |
|
|
|
NOT 1: Anilan özellikler haricinde ürünler için teklif verilmemesi rica olunur. Aksi teklifler degerlendirilmeyecektir.
NOT 2 : IKMAL DESTEK KOMUTANLIGI/ISKENDERUN tarafindan Dogrudan Temin Usulü ile alim yapilacak malzemelere ait dogrudan temin duyurularina ve sonuçlarina www.ekm.tsk.tr adresinden ulasabilirsiniz.
NOT 3 : E-posta adresimiz iskenderun.ikmal@dzkk.tsk.tr , telefon numaramiz 326 6131425 (3361) , faks numaramiz 326 6162555
İlgili harcama talimatı no: 69
1. Tarafımızdan yukarıda bahse konu tüm hususlar incelenmiş, okunmuş ve herhangi bir ayrım ve sınırlama yapmadan bütün koşullarıyla kabul edilmiştir.
2.Alım konusu iş için teklif birim fiyatlar üzerinden teklif ettiğimiz toplam bedel KDV hariç ....................................... rakam ve ......................................................... yazı ile olup, toplam bedelin ayrıntısı teklif mektubumuzun ekindeki fiyat cetvelindedir.
BİRİM FİYAT TEKLİF CETVELİ | ||||||||
S.No | Stok No | Malzemenin/Hizmetin Cinsi ve Özellikleri |
Dağıtım Birimi | Miktarı | Teklif Edilen Birim Fiyat (TL) (K.D.V. hariç) |
KDV (%) |
ÖTV (%) |
Tutar (TL) (K.D.V. hariç) |
1 | 270609176 | SISTEM, YANGIN ALARM Yangin Alarm Sistemi Asagidaki Malzeme Gruplarindan Ihtiva Olmaktadir. 1. Yangin Paneli 2 Zone (9 Adet) 2. Optic Duman Dedektörü (29 Adet) 3. Beam Dedektörü (18 Adet) 4. Yangin Kablosu 2x0,80+0,8 fe180 HF JH STH Yangin (2000 Adet) 5. Sonlandirma Ekipmanlari (1 Set) 6. Yangin Alarm Sistemi PC (Scada Bilgisayari) Bahse konu malzemelerin gerekli teknikve idari nitelikleri EK te sunulmustur. |
AD | 1 | ||||
TOPLAM TUTAR (K.D.V. Hariç) |
TEKLİF TARİHİ |
TEKLİFİN GEÇERLİLİK SÜRESİ |
FİRMA ADI, ADRESİ, TELEFON VE FAKS NUMARASI | VERGİ NUMARASI, BANKA ADI, HESAP NO, IBAN HESAP NO (zorunlu), ŞUBE ADI, ŞUBE KODU | TEKLİFİ VEREN YETKİLİNİN ADI, SOYADI, İMZASI VE FİRMA KAŞESİ |
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|