• İhale No
    1210317
  • İhale Adı
    YANGIN IHBAR SISTEMI ONARIMI IÇIN 1 KLM.BAKIM VE ONARIM MALZEMESI ALIMI
  • Sektör
    Kamera, Alarm ve Güvenlik Sistemleri
    Savunma Sanayi Malzeme ve Ekipmanları
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Doğrudan Temin
  • İhale Tarihi
    18 Kasım 2016 14:00
  • İdare
    ALTINOVA BAKIM ONARIM Ve İSTİHKAM KOMUTANLIĞI
  • İhale İli
    Yalova
  • İşin İli
    Yalova
  • Yayın Tarihi
    15 Kasım 2016
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
İhale Dosya Nu. 2016-143
İşin Konusu / Malzeme Cinsi YANGIN IHBAR SISTEMI ONARIMI IÇIN 1 KLM.BAKIM VE ONARIM
MALZEMESI ALIMI.
İlan Kategorisi YANGIN SAVUNMA, KURTARMA VE EMNIYET CIHAZI
İşin Tanımı / Kısım ve Malzeme Miktarı 1 kalem malzeme
İhtiyaç Sahibi Birlik  
Ödemeyi Yapacak Saymanlık  
Satın Alma Komisyonu Tel. Tel:(226) 462 9630 Fax:(226) 462 9630 
ALTINOVA BAKIM ONARIM IST. K.LIGI YETKILENDIRILMIS ALIM HEYETI
Muayene Komisyonu  
İşin Yapılacağı Şehir YALOVA YALOVA
İhale Tarihi *
İhale Saati *
İlan Edilme Tarihi *
İhale Türü Mal Alımı
İhale Yöntemi 4734 - Dogrudan Temin (Madde 22)
İhale Dökümanlarının Alınabileceği Yerler  
İhale Dökümanı Satınalma Bedeli  TL
İhale Bitti mi ? Hayır Bitmedi
İhale Kararı  
SATES İh Kayıt Nu. 110589

 

T.C. 
DENIZ KUVVETLERI KOMUTANLIGI 
BAKIM ONARIM VE ISTIHKAM KOMUTANLIGI 
ALTINOVA / YALOVA 
TEL:0226 4628310 DAHILI:1281-1255 BELGEGEÇER NO:0226 4629630

1. BAK.ONR.VE IS.K.LIGI/ALTINOVA'ınca ihtiyaç duyulan aşağıda cins ve miktarı yazılı malzemeler/hizmetler 4734 Sayili Kanunun 22 nci maddesi (d) bendi kapsaminda DOĞRUDAN TEMİN yöntemiyle satın alınacaktır.

 2.  Satin alimiyla ilgili yapilacak sozlesme ve diger belgeler icin noter tasdiki aranmayacak, teminat alinmayacaktir.

 3. Ödeme, malın teslimini takiben ve kabulü halinde en kısa sürede ve bir kerede Altinova Bak.Onr.ve Is.K.ligi'nın düzenlediği ödeme evrakları ileGöicük Deniz Filolari saymanlığı tarafından yapılacaktır. Fatura bedeli üzerinden %0,948 damga vergisi kesilecektir.

 4. Ihtiyaç duyulan malzemelerin tümüne teklif verilecektir. Kismi teklifler kabul edilmeyecektir. Komutanligimiz belirtilen malzeme/mazlemeleri hangi firma/firmalardan alacağı konusunda serbesttir.

 5.  Yüklenici, teslim ettiği malın bir (1) yil süre içerisinde evsafını kaybetmesi halinde, evsafını kaybeden malı yenisi ile değiştirme garantisi verecektir. Yüklenici, teklif formunu imzalamak suretiyle bu hususu kabul etmiş sayılacak olup, fatura tarihi garanti süresi başlangıç tarihi kabul edilecektir.

 6. Malzemeler, Altinova Bak.Onr.ve Is.K.ligi'ınca siparişin verilmesini müteakip 15 (onbes) takvim günü içinde, bu sürenin resmi tatile uğraması halinde takip eden ilk iş günü saat 16:00’a kadar taahhüt edildiği şekilde Altinova Bak.Onr.ve Is.K.ligi`na teslim edilecektir.

 7. KDV hariç tüm masraflar (vergi, harç, nakliye, sigorta, her türlü yükleme/boşaltma v.b.) yükleniciye aittir.

 8. Yukarıda belirtilen esaslar çerçevesinde KDV HARİÇ NİHAİ TÜRK LİRASI (TL) teklifinizi 18/11/2016 saat 14:00 ’a kadar, faks yada kapalı zarf içinde Altinova Bak.Onr.ve Is.K.ligi teslim etmenizi rica ederim.

 9. Malzemelerde aranacak özellikler : 
      a) Malzemelerin fiziki muayeneleri yapilacak, laboratuar ve kimyasal muayeneleri yapilmayacaktir. 
      b) Ürün/Ürünlere yönelik kalite belgesi olan mallar tercih edilecektir. 
      c) 1000,00 TL üzeri ödemelerde Vergi Borcu Olmadigina dair vadesi geçmis borç durumunu gösterir belge (15 gün süre ile geçerli) ödemeden önce idareye teslim edilecektir. 
      
    ILGILI PERSONEL : SUNAY SEN  TEL:0226 4628310 DAHILI:1283-1278

 

 

    İMZA

 

 

   
   
   

NOT 1: Anilan özellikler haricinde ürünler için teklif verilmemesi rica olunur. Aksi teklifler degerlendirilmeyecektir. 
    NOT 2 : Altinova Bak.Onr.ve Is.K.ligi tarafindan Dogrudan Temin Usulü ile alim yapilacak malzemelere ait dogrudan temin duyurularina ve sonuçlarina www.ekm.tsk.tr adresinden ulasabilirsiniz. 
    NOT 3 : E-posta adresimiz altinovaonarim@dzkk.tsk.tr , telefon numaramiz 226  4628310 , faks numaramiz 226  4629630 
   

 

TEKLİF MEKTUBUDUR 

BAKIM ONARIM VE ISTIHKAM KOMUTANLIGI’NA

 

 

İlgili harcama talimatı no: 143

1. Tarafımızdan yukarıda bahse konu tüm hususlar incelenmiş, okunmuş ve herhangi bir ayrım ve sınırlama yapmadan bütün koşullarıyla kabul edilmiştir.

2.Alım konusu iş için teklif birim fiyatlar üzerinden teklif ettiğimiz  toplam bedel KDV hariç ....................................... rakam ve ......................................................... yazı ile olup, toplam bedelin ayrıntısı teklif mektubumuzun ekindeki fiyat cetvelindedir.

BİRİM FİYAT TEKLİF CETVELİ
  S.No   Stok No  Malzemenin/Hizmetin
Cinsi ve Özellikleri
 Dağıtım Birimi Miktarı Teklif Edilen
Birim Fiyat (TL)
(K.D.V. hariç)
KDV
(%)
ÖTV
(%)
Tutar (TL)
(K.D.V. hariç)
 DA0195788   KART ELEKTRONIK LOOP (NOTIFIER ID1004 LOOP KARTI)  AD         

TOPLAM TUTAR (K.D.V. Hariç)     

 

 

TEKLİF
TARİHİ
 TEKLİFİN
GEÇERLİLİK
SÜRESİ
FİRMA ADI, ADRESİ, TELEFON VE FAKS NUMARASI VERGİ NUMARASI, BANKA ADI, HESAP NO, IBAN HESAP NO (zorunlu), ŞUBE ADI, ŞUBE KODU TEKLİFİ VEREN YETKİLİNİN ADI, SOYADI, İMZASI VE FİRMA KAŞESİ
         

 



 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim