• İhale No
    2011/124138
  • İhale Adı
    YANGIN MALZEMELERİ ALIMI
  • Sektör
    Kamera, Alarm ve Güvenlik Sistemleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    19 Ağustos 2011 09:30
  • İdare
    Suruç Devlet Hastanesi
  • İhale İli
    Şanlıurfa
  • İşin İli
    Şanlıurfa
  • Yayın Tarihi
    11 Ağustos 2011
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun


YANGIN MALZEMELERİ ALIMI
Sa ğ lık B a ka nlığ ı M üst eşa rlık Dev let H a st a nesi -sur uç
Yangın Malzemeleri Alımı alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2011/124138
1-İda renin
a) Adresi : Dıkılı Mah. Zıyaret Yolu Üzerı 1 63800 Suruç Şanlıurfa
b) Telefon ve faks numarası : 4146113068 - 4146121782
c) Elektronik Posta Adresi : sanliurfadhs10@saglik.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu ma l ın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP'ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Sözleşme imzalanmasını müteakip 30 takvim günü içerisinde Hastanemiz Cumhuriyet Diş Semt Polikliniği'ne montajı yapılarak teslim edilecektir.
c) Teslim tarihleri : Sözleşmeyi müteakip 30 gün içerinde montajı yapılarak çalışır halde
teslim edilecektir.
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : Suruç Devlet Hastanesi Toplantı Salonu
b) Tarihi ve saati : 19.08.2011 - 09:30
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk
ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Yetkili satıcılığı veya imalatçılığı gösteren belgeler:
a) İmalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler,
b) Yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belge veya
belgeler,
c) Türkiye'de serbest bölgelerde faaliyet gösteriyor ise yukarıdaki belgelerden biriyle birlikte sunduğu serbest
bölge faaliyet belgesi.
İsteklilerin yukarıda sayılan belgelerden, kendi durumuna uygun belge veya belgeleri sunması yeterli kabul edilir. İsteklinin imalatçı olduğu aşağıdaki belgeler ile tevsik edilir.
a)İmalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler,
b)Yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belge veya
belgeler,
c)Türkiye`de serbest bölgelerde faaliyet gösteriyor ise yukarıdaki belgelerden biriyle birlikte sunduğu serbest bölge faaliyet belgesi.
verilmesi.
İsteklilerin yukarıda sayılan belgelerden, kendi durumuna uygun belge veya belgeleri sunması yeterli kabul edilir. İsteklinin imalatçı olduğu aşağıdaki belgeler ile tevsik edilir.
a) Sanayi sicil belgesi, b) Meslek odası tarafından düzenlenen kapasite raporu, c) Meslek odası tarafından düzenlenen yeterlik belgesi, ç) Meslek odası tarafından düzenlenmiş ve teklif ettiği mala ilişkin yerli malı
belgesi, d) Alım konusu malı ürettiğine ilişkin olarak ilgili mevzuat uyarınca yetkili kurum veya kuruluşlarca düzenlenen ve üretici veya imalatçı olduğunu gösteren belgeler.
4.3.2. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler:
Kullanılacak malzemeler en az 1 yıl garantili olmalı ve garanti süresince peryodik bakım onarımları ücretsiz
olarak yapılacaktır.
4.3.3.
4.3.3.1. Standarda ilişkin belgeler:
Dolum yeterlilik belgesi, ISO 2008 Belgesi ihale dosyasında sunulmalıdır. Ayrıca 8. kalem hariç diğer bütün kalemlerin katalogları teklif dosyasında sunulmalı ve kullanılacak malzemelerin kalite belgeleri teklif dosyasında sunulmalıdır.
4.3.4. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
8. kalem hariç diğer bütün kalemlere ait 1(bir)'er adet malzeme ihale sırasında numune olarak teslim
edilmelidir.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı Suruç Devlet Hastanesi
Satınalma Birimi adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Suruç Devlet Hastanesi Satınalma Birimi adresine elden teslim
edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3'ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
ISI VE DUMAN DEDEKTÖRÜ 30,000 ADET
50 KG LIK YANGIN SÖNDÜRME TÜPÜ(BİOVERSAL) 2,000 ADET
6 KG LIK YANGIN SÖNDÜRME TÜPÜ 5,000 ADET
5 KG LIK YANGIN SÖNDÜRME TÜPÜ(CO2) 2,000 ADET
MEGAFON 1,000 ADET
YANGIN BATTANİYESİ 2,000 ADET
YANGIN DOLABI 3,000 ADET
YANGIN MERDİVENİ(2 KATLI BİNA İÇİN) 1,000 ADET
YÖNLENDİRME LEVHASI 6,000 ADET
6 KG LIK YANGIN SÖNDÜRME TÜPÜ(HALOCARBON) 2,000 ADET