• İhale No
    1808720
  • İhale Adı
    YANGIN SÖNDÜRME TÜPLERI TEST MUAYENE HIZMET ALIMI
  • Sektör
    İşçilik Personel ve Temizlik Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Hizmet Alımı
  • İhale Usulü
    Doğrudan Temin
  • İhale Tarihi
    26 Şubat 2019 12:00
  • İdare
    İSTANBUL DENİZ İKMAL GRUP KOMUTANLIĞI - PENDİK
  • İhale İli
    İstanbul
  • İşin İli
    İstanbul
  • Yayın Tarihi
    20 Şubat 2019
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

İhale Dosya Nu. : 2019-18
İşin Konusu / Malzeme Cinsi : YANGIN SÖNDÜRME TÜPLERI TEST MUAYENE HIZMET ALIMI
İlan Kategorisi : YANGIN SAVUNMA, KURTARMA VE EMNIYET CIHAZI
İşin Tanımı / Kısım ve Malzeme Miktarı : 1 kalem malzeme
İhtiyaç Sahibi Birlik :  
Ödemeyi Yapacak Saymanlık :  
Satın Alma Komisyonu Tel. : Tel:(216) 320 2527 Fax:(216) 323 1848ISTANBUL IKM.DES.K.LIGI YETKILENDIRILMIS ALIM HEYETI
Muayene Komisyonu :  
İşin Yapılacağı Şehir : ISTANBULISTANBUL
İhale Tarihi * : 26.02.2019
İhale Saati * : 12:00
İlan Edilme Tarihi * : 19.02.2019
İhale Türü : Hizmet AlımıDOGRUDAN TEMIN 22/D
İhale Dökümanlarının Alınabileceği Yerler :  
İhale Dökümanı Satınalma Bedeli : 0
İhale Bitti mi ? : Hayır Bitmedi
İhale Kararı :  
SATES İh Kayıt Nu. : 136010
Teklif Mektubu : TEKLİF MEKTUBU MEVCUTTUR GÖRMEK İÇİN TIKLAYINIZ

 

DENIZ KUVVETLERI KOMUTANLIGI
ISTANBUL IKMAL DESTEK K.LIGI
ANADOLUKAVAGI
BEYKOZ/ISTANBUL
TEL:0216 320 25 27 DAHILI 2609-2610 / e-Mail Adresi : isikdeskom@dzkk.tsk.tr

1. ISTANBUL IKMAL DESTEK K.LIGI'ınca ihtiyaç duyulan aşağıda cins ve miktarı yazılı malzemeler/hizmetler 4734 Sayili Kanunun 22 nci maddesi (d) bendi kapsaminda DOĞRUDAN TEMİN yöntemiyle satın alınacaktır.

 2.  Bu alim için sözlesme yapilacak, teminat alinmayacaktir.

 3. Ödeme, malın teslimini takiben ve kabulü halinde en kısa sürede ve bir kerede ISTANBUL IKMAL DESTEK K.LIGI'nın düzenlediği ödeme evrakları ile BEYKOZ MAL MÜDÜRLÜGÜ saymanlığı tarafından yapılacaktır. Fatura bedeli üzerinden 2,465 (%0,948 damga vergisi, %0,569 karar damga vergisi, % 0,948 sozlesme damga vergisi) damga vergisi kesilecektir.

 4. Ihtiyaç duyulan malzemelerin tümüne teklif verilecektir. Kismi teklifler kabul edilmeyecektir. Komutanligimiz belirtilen malzeme/mazlemeleri hangi firma/firmalardan alacağı konusunda serbesttir.

 5.  Yüklenici, teslim ettiği malın 1 (YIL) süre içerisinde evsafını kaybetmesi halinde, evsafını kaybeden malı yenisi ile değiştirme garantisi verecektir. Yüklenici, teklif formunu imzalamak suretiyle bu hususu kabul etmiş sayılacak olup, fatura tarihi garanti süresi başlangıç tarihi kabul edilecektir.

 6. Malzemeler, ISTANBUL IKMAL DESTEK K.LIGI'ınca siparişin verilmesini müteakip 10 takvim günü içinde, bu sürenin resmi tatile uğraması halinde takip eden ilk iş günü saat 16:00’a kadar taahhüt edildiği şekilde ISTANBUL IKMAL DESTEK KOMUTANLIGI ANADOLUKAVAGI, BEYKOZ/ISTANBUL`a teslim edilecektir.

 7. KDV hariç tüm masraflar (vergi, harç, nakliye, sigorta, her türlü yükleme/boşaltma v.b.) yükleniciye aittir.

 8. Yukarıda belirtilen esaslar çerçevesinde KDV HARİÇ NİHAİ TÜRK LİRASI (TL) teklifinizi 26/02/2019 saat 12:00 ’a kadar, faks yada kapalı zarf içinde ISTANBUL IKMAL DESTEK K.LIGI teslim etmenizi rica ederim.

 9. 1. Malzemelerde aranacak özellikler :
      a) Malzemelerin fiziki muayeneleri yapilacak, laboratuar ve kimyasal muayeneleri yapilmayacaktir.
      b) Ürün/Ürünlere yönelik kalite belgesi olan mallar tercih edilecektir.
      c) 2000,00 TL üzeri ödemelerde Vergi Borcu Olmadigina dair vadesi geçmis borç durumunu gösterir belge (15 gün süre ile geçerli) ödemeden önce idareye teslim edilecektir.
 
  2. PI VE EPSILON ISARETLERININ DAMGALANMASI, TESTTEN GEÇEMEYEN TÜPLERE HURDA DURUM RAPORU VERILMESI HIZMET ALIMI ÖZELLIKLERININ BULUNDUGU IHTIYAÇ LISTESI EK-A BELIRTILMISTIR.

3. BU HIZMET ALIMI IÇIN SÖZLESME YAPILACAK TEMINAT ALINMAYACAKTIR.

4. ALTERNATIF TEKLIFLER KABUL EDILMEYECEKTIR.

5. HIZMETIN TAKSITLI OLMASI VE DOLUM YAPILMASI SEBEBI ILE KISMI TEKLIFLER KABUL EDILMEYECEKTIR.

6. MUAYENEDE GEÇEN SÜRELER TESLIM SÜRESINDEN SAYILMAYACAKTIR. TESLIM EDILEN HIZMETIN YAPILAN MUAYENESINDE RED OLMASI HALINDE ; ISTEKLI, MUAYENE NETICESINE ITIRAZ EDEMEZ. MUAYENESI NETICESI KESIN OLUP, YÜKLENICININ BUNA ITIRAZ HAKKI YOKTUR. IDARE TARAFINDAN YÜKLENICININ TEKLIF MEKTUBUNDA BELIRTMIS OLDUGU E-MAIL, VE/VEYA FAKS NUMARASINA YAPILACAK HER TÜRLÜ BILDIRIM GEÇERLI SAYILACAKTIR. ISTEKLIYE POSTA YOLUYLA BILDIRIMDE BULUNULACAKTIR.

7. ÖDEME, O AYA AIT TESLIM EDILEN PI VE EPSILON ISARETLERININ DAMGALANMASI, TESTTEN GEÇEMEYEN TÜPLERE HURDA DURUM RAPORU VERILMESI HIZMET ALIMI HIZMET KABULÜNDEN SONRA, ISTANBUL IKMAL DESTEK K.LIGI NIN DÜZENLEDIGI ÖDEME EVRAKLARI ILE BEYKOZ MAL MÜDÜRLÜGÜ SAYMANLIGI TARAFINDAN YAPILACAKTIR.
   

 

 

    İMZA

 

 

   
   
   

NOT 1: Anilan özellikler haricinde ürünler için teklif verilmemesi rica olunur. Aksi teklifler degerlendirilmeyecektir.
    NOT 2 : ISTANBUL IKMAL DESTEK K.LIGI tarafindan Dogrudan Temin Usulü ile alim yapilacak malzemelere ait dogrudan temin duyurularina ve sonuçlarina www.ekm.tsk.tr adresinden ulasabilirsiniz.
    NOT 3 : E-posta adresimiz isikdeskom@dzkk.tsk.tr , telefon numaramiz 216  3202527 , faks numaramiz 216  3231848
   

 

TEKLİF MEKTUBUDUR

ISTANBUL IKMAL DESTEK KOMUTANLIGI’NA

 

 

İlgili harcama talimatı no: 18

1. Tarafımızdan yukarıda bahse konu tüm hususlar incelenmiş, okunmuş ve herhangi bir ayrım ve sınırlama yapmadan bütün koşullarıyla kabul edilmiştir.

2.Alım konusu iş için teklif birim fiyatlar üzerinden teklif ettiğimiz  toplam bedel KDV hariç ....................................... rakam ve ......................................................... yazı ile olup, toplam bedelin ayrıntısı teklif mektubumuzun ekindeki fiyat cetvelindedir.

BİRİM FİYAT TEKLİF CETVELİ
  S.No   Stok No  Malzemenin/Hizmetin
Cinsi ve Özellikleri
 Dağıtım Birimi Miktarı Teklif Edilen
Birim Fiyat (TL)

(K.D.V. hariç)
KDV
(%)
ÖTV
(%)
Tutar (TL)
(K.D.V. hariç)
 -   YANGIN TÜPÜ TEST VE MUAYENE HIZMETI ALIMI.
TEST/DOLUM TARIHI GELEN SEYYAR CO2 TÜPLERI IÇIN -31 ARALIK 2012 TARIHLI VE 28514 SAYILI RESMI GAZETEDE YAYINLANARAK YÜRÜRLÜGE GIREN TASINABILIR BASINÇLI EKIPMANLAR YÖNETMELIGINDE (2010/35/AB) YER ALAN UYGUNLUK DEGERLENDIRME GEREKLERINE UYGUNLUGUNU GÖSTEREN ISARETIN BASILMASI IÇIN TEST/MUAYENELERIN YAPILMASI, TESTTEN GEÇEMEYEN TÜPLERE ISE HURDA DURUM RAPORU VERILMESI ALIM ISI.
IDARE, BELIRTILEN MIKTARDAN DAHA AZ ALIM YAPABILECEKTIR. DAHA AZ ALIM YAPILMASI DURUMUNDA IDAREDEN HERHANGI BIR HAK TALEP EDILMEYECEKTIR
 
AD.  120         

TOPLAM TUTAR (K.D.V. Hariç)     

 

 

TEKLİF
TARİHİ
 TEKLİFİN
GEÇERLİLİK
SÜRESİ
FİRMA ADI, ADRESİ, TELEFON VE FAKS NUMARASI VERGİ NUMARASI, BANKA ADI, HESAP NO, IBAN HESAP NO (zorunlu), ŞUBE ADI, ŞUBE KODU TEKLİFİ VEREN YETKİLİNİN ADI, SOYADI, İMZASI VE FİRMA KAŞESİ
         








 

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim