T.C.
ANTALYA VALİLİĞİ İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ Antalya Serik Devlet Hastanesi
Say. : 97736758/2018- 384
Konu : TEKNİK SERVİSE HIRDAVAT ALIMI
SAYIN:........
Kurumumuz için aşağıda cins ve miktarı ve özellikleri belirtilen malzemeler 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 22/d (Doğrudan Temin) yöntemi ile satın alınacaktır. Firmanız tarafından temini mümkün ise 26/06/2018 tarihi saat 14:00'e kadar Kurumumuz Satın Alma Komisyon Başkanlığına teklif verilmesini rica ederim.
DİKKAT EDİLECEK HUSUSLAR VE ALIM ŞARTLARI
1- Teklif edilen malzemeler KDV Hariç Türk Lirası olarak teklif verilecektir. Teklife ulaşım, sigorta, vergi, resim, harç, montaj vb. giderler dahil olarak teklif verilecektir.
2- Teklife esas malzemelerin kalite ve markası ile teslim müddeti açıkça belirtilecektir.
3- Taahhüt edilen süre içerisinde malzemenin teslim edilmemesi halinde ilgili firmadan bir defaya mahsus olmak üzere 3 ay süre ile teklif alınmayacak, bu haline tekerrür etmesi halinde 4734 sayılı K.İ.K.hükümleri uygulanacaktır.
4- İhaleye hile, desise, vait, tehdit, nüfus kullanma suretiyle ihaleye fesat karıştıranların tespit edilmesi halinde yine 4734 sayılı K.İ.K 'in ilgili hükümleri uygulanacaktır.
5- Malzeme tesliminde, teklife davet mektubunda belirtilen kalite ve marka esas alınacak,benzer,muadili vb. ifadelerle malzeme teslim etmeye yeltenenlerin malzemeleri kabul edilmeyecek ve bir dahaki ihale için teklife davet mektubu gönderilmeyecektir.
6- Bu mektupla birden fazla malzeme için teklife davet mektubu gönderilmiş ise her kalem malzeme için teklif fiyatı yazılacak, eksik teklifler değerlendirilmeyecek,
7- Teklif veren firma bütün bu şartları aynen kabul etmiş sayılacaktır.
8- Malzeme bedeli ,malzemenin muayene ve kabul işlemlerinden sonra 90 gün içerisinde 2 No'lu Döner Sermaye Saymanlığınca
yapılacaktır. Kurum hesaplarında nakit sıkışıklığı söz konusu olursa yıl içerisinde ödemesi yapılacaktır.
9- Sağlık Bakanlığı'nın 2010/11 sayılı genelgesine istinaden isteklilerin T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi
Bankasına TITUBB'a kayıtlı olması ve alımı yapılacak malzemelerin TITUBB' da Sağlık Bakanlığı tarafından onaylı olması gerekmektedir. İstekliler teklif edeceği malzemelerin Ulusal Bilgi Bankası barkot numaralarını tekliflerinde ayrı ayrı belirteceklerdir.
10- İstekliler teklifleriyle birlikte T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankasına üretici ve/veya ithalatçı firmaların ve bu fırjjMÎarftıadı altında bayiliklerinin kayıtlı olduklarını belgelendirecektir. Bayilikleri bulunmayan firmalardan alım yapılmayacaktır.
11 -Bu teklife davet mektubuna olumlu yada olumsuz mutlaka 26/06/2018 tarihinde saat 14:00'e kadar 0 (242) 722 j elden Satın Alma birimine cevap verilecektir.
12- Yüklenici sterilizasyon bedeli olarak kestiği fatura tutarı üzerinden %2 iskonto tutarını hastanemiz HALK BANKASI AŞTALYA ŞUBESİ TR70 001 2009 5700 0005 0000 33 nolu hesabına yatırılacaktır. Hesaba yatırılmadığı takdirde hak eclişten bu bedel kesilecektir.
9 |
Parmak Rulo |
20 |
ADET |
|
|
|
|
10 |
Robot Kestirme Fırça No:3 |
10 |
ADET |
|
|
|
|
11 |
RULO 25 CM LIK |
10 |
ADET |
|
|
|
|
12 |
Kartonpiyer |
1 |
TABAKA |
|
|
|
|
13 |
SATEN PERDAH ALÇISI |
1 |
ADET |
|
|
|
|
14 |
Alçı Malası |
1 |
ADET |
|
|
|
|
15 |
Sıva Süngeri |
50 |
ADET |
|
|
|
|
16 |
KERPETEN 280 LIK |
1 |
ADET |
|
|
|
|
17 |
SİLİNDİRLİ KAPI KOLU TAKIM |
50 |
ADET |
|
|
|
|
18 |
SİLİNDİRLİ KİLİT TAKIM |
20 |
ADET |
|
|
|
|
19 |
KARE KİLİT AHŞAP DOLAP İÇİN |
50 |
ADET |
|
|
|
|
20 |
SİLİNDİR 68 MM |
20 |
ADET |
|
|
|
|
21 |
SİLİNDİR 87 MM |
10 |
ADET |
|
|
|
|
22 |
PPRC WC KAPI KÎLIDI |
10 |
ADET |
|
|
|
|
23 |
WD40 |
10 |
ADET |
|
|
|
|
24 |
Hızlı Yapıştırıcı |
10 |
ADET |
|
|
|
|
25 |
DEKEBAJ BIÇAĞI |
10 |
ADET |
|
|
|
|
26 |
Silikon Şeffaf |
10 |
ADET |
|
|
|
|
27 |
SİLİKON BEYAZ |
10 |
ADET |
|
|
|
|
28 |
KOPUK |
15 |
ADET |
|
|
|
|
29 |
DERZ DOLGU SİLİKONLU GRİ |
4 |
ADET |
|
|
|
|
30 |
Derz dolgu beyaz |
1 |
TORBA |
|
|
|
|
31 |
DÖKÜM ELEKTROT |
15 |
ADET |
|
|
|
|
![]() |
Konu : TEKNİK SERVİSE HIRDAVAT ALIMI Yaklaşık Maliyet Tespiti
"N
\
Hastanemiz ihtiyacı aşağıda cins, miktarı belirtilmiş olan TEKNİK SERVİSE HIRDAVAT ALIMI için aKm yapılacak olması nedeniyle Kamu İhale Kanununa göre Yaklaşık bedel tespiti yapılabilmesi için aşağıda belirtilen listenin 26/06/2018 tarihi saat 1 l:0U'e kadar KDV HARİÇ birim fiyatlarının 0 242 722 89 97 no'lu faksa veya satinalmaserik@vandex.com.tr e-mail adresine bildirilmesi hususunda: Bilgilerinize rica ederim.
Ali KANDU İdari Mali İster Müdürü
Sıra |
Malzemenin Adı |
Miktar |
Birim |
Birim Fiyat |
I Toplum Fiyat f |
UBB/ : |
SUT Kodu |
1 |
IÇ ÇEPHE SU BAZLI BOYA 2251 KUMSAL 15 KG LIK |
5 |
ADET |
|
|
|
|
2 |
Sprey Boya (Gri Renk) |
10 |
ADET |
|
|
|
|
3 |
SPREY BOYA FILDIŞ RENKDE |
10 |
ADET |
|
|
|
|
4 |
TAVAN BOYASI BEYAZ 15 KG LIK |
2 |
ADET |
|
|
|
|
5 |
8 MM ZİNCİR |
15 |
METRE |
|
|
|
|
6 |
YALDIZLI BOYA 750 G LIK |
5 |
ADET |
|
|
|
|
7 |
TİNER 15 KG LIK |
1 |
ADET |
|
|
|
|
8 |
YAĞLI BOYA FIRÇASI 2 NUMARA |
10 |
ADET |
|
|
|
|
9 |
Parmak Rulo |
20 |
ADET |
|
|
|
|
10 |
Robot Kestirme Fırça No:3 |
10 |
ADET |
|
|
|
|
11 |
RULO 25 CM LİK |
10 |
ADET |
|
|
|
|
12 |
Kartonpiyer |
1 |
TABAKA |
|
|
|
|
13 |
SATEN PERDAH ALÇISI |
1 |
ADET |
|
|
|
|
14 |
Alçı Malası |
1 |
ADET |
|
|
|
|
15 |
Sıva Süngeri |
50 |
ADET |
|
|
|
|
16 |
KERPETEN 280 LIK |
1 |
ADET |
|
|
|
|
17 |
SİLİNDİRLİ KAPI KOLU TAKIM |
50 |
ADET |
|
|
|
|
18 |
SİLİNDİRLİ KİLİT TAKIM |
20 |
ADET |
|
|
|
|
19 |
KARE KİLİT AHŞAP DOLAP İÇİN |
50 |
ADET |
|
|
|
|
20 |
SİLİNDİR 68 MM |
20 |
ADET |
|
|
|
|
21 |
SİLİNDİR 87 MM |
10 |
ADET |
|
|
|
|
22 |
PPRC WC KAPI KİLİDİ |
10 |
ADET |
|
|
|
|
23 |
WD40 |
10 |
ADET |
|
|
|
|
24 |
Hızlı Yapıştırıcı |
10 |
ADET |
|
|
|
|
25 |
DEKEBAJ BIÇAĞI |
10 |
ADET |
|
|
|
|
26 |
Silikon Şeffaf |
10 |
ADET |
|
|
|
|
27 |
SİLİKON BEYAZ |
10 |
ADET |
|
|
|
|
28 |
KOPUK |
15 |
ADET |
|
|
|
|
29 |
DERZ DOLGU SİLİKONLU GRİ |
4 |
ADET |
|
|
|
|
30 |
Derz dolgu beyaz |
1 |
TORBA |
|
|
|
|
31 |
DÖKÜM ELEKTROT |
15 |
ADET |
|
|
|
|
|
TOPLAM FİYAT: | |
EK : TEKNİK ŞARTNAME
SERİK (ANTALYA) DEVLET HASTANESİ HASTANE GENELİ HIRDAVAT - SU - ELEKTRİK MALZEME ALIM ŞARTNAMESİDİR
SERİK DEVLET HASTANESİ HASTANE BÜNYESİNDE YERİNDE ALIM İŞİDİR
1—ALIMI YAPILACAK TÜM MALZEMELERİN İŞ ÖNCESİ NUMUNELERİNİ VE BELGELERİNİ İDARE OLURUNA SUNUP İDARE OLURUNDAN SONRA ALIM YAPILACAKTIR. ALINAN HİZMET VEYA MALZEMELER HASTANE BÜNYESİNDE OLACAKTIR. HASTANE DIŞI OLURSA HER TÜRLÜ NAKLİYE TRANSFER VE BAŞKA GİDERLERİN BEDELİNİ FİRMA KARŞILAYACAKTIR.
2. FİRMA SATIŞ YETKİLİSİ OLDUĞUNA DAİR BELGE VERECEKTİR VE GELEN YETKİLİNİN KİMLİK BİLGİSİ VE YAPACAĞI İŞ İLE İLGİLİ EĞİTİM SERTİFİKASI YETKİ BELGESİ GİBİ EVRAKLARI İLE PARÇANIN BELGELERİNİ TSE CE GİBİ VAR İSE BUNUN ÖZELLİĞİNİ VE ORJİNAL OLDUĞUNA DAİR EVRAĞI İLE ALIMI YAPILAN MALZEMELERİ İDAREYE BEYAN EDECEKTİR. ALIMI YAPILAN PARÇALAR EN AZ İKİ YIL GARANTİLİ OLACAKTIR.
3.CİHAZ A AİT TÜM BELGELERİ (GARANTİ BELGESİ- FATURA FOTOKOPİSİ GİBİ BELGELERİ VERECEKTİR.
4. SATIN ALINAN PARÇALAR KESİNLİKLE ORJİNAL PARÇA OLACAKTIR. ARIZALI ÇIKAN MALZEME KABUL EDİLMEYECEK
5. ALINAN MALZEMELER HASTANE İLGİLİ AMBAR DEPOSUNA TESLİM EDİLECEK SONRA FOTURA İŞLEMLERİ BAŞLATILACAK.
6.KİMYASAL İÇERİKLİ OLAN MALZEMELER İÇİN MSDS (MALZEME GÜVENLİK BİLGİ FORMU OLACAK) AKSİTAKDİRDE MALZEME KABUL EDİLMEYECEK. (BOYA ÇEŞİTLERİ-TİNER VB GİBİ MALZEMELER İÇİN)
7. ALIMI YAPILAN MALZEMELER KARADAN SONRA EN GEÇ 15 GÜN İÇİNDE T ASLİM EDİLECEK.
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|