• İhale No
    2019/630343
  • İhale Adı
    YARA BAKIM SARF MALZEMELERİ
  • Sektör
    Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    07 Ocak 2020 10:30
  • İdare
    ESKİŞEHİR OSMANGAZİ ÜNİVERSİTESİ Tıp Fakültesi
  • İhale İli
    Eskişehir
  • İşin İli
    Eskişehir
  • Şikayet Bedeli
    50.640,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    8.447.946'TL den küçük
  • Yayın Tarihi
    18 Aralık 2019
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
YARA BAKIM SARF MALZEMELERİ SATIN ALINACAKTIR

ESKİŞEHİR OSMANGAZİ ÜNİVERSİTESİ DÖNER SERMAYE İŞLETMESİ SAĞLIK UYGULAMA VE ARAŞTIRMA MERKEZİ (HASTANE) BİRİMİ

YARA BAKIM SARF MALZEMELERİ alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2019/630343
1-İdarenin
a) Adresi : BÜYÜKDERE MAHALLESI MESELIK MEVKII 26480 MEŞELİK ESKİŞEHİR MERKEZ/ESKİŞEHİR
b) Telefon ve faks numarası : 2222392979 /1007-1063 - 2222391477
c) Elektronik Posta Adresi : ihalebirimi@tm.ogu.edu.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : YARA BAKIM SARF MALZEMELERİ (21 KALEM)
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Döner Sermaye İşletmesi Depoları
c) Teslim tarihi : Sözleşmenin imzalanmasından sonra sipariş yazımıza istinaden ilk teslimat 15 gün içerisinde , geri kalanı peyder pey teslim edilecektir. İdare uygun gördüğü hallerde malın teslim süresini ve şeklini sözleşmenin bitim tarihi olan 31.12.2020 tarihini geçmemek üzere değiştirme yetkisine sahiptir.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Döner Sermaye İşletmesi Sağ.Uyg.ve Arş. Merkezi (Hastane) Birimi Meşelik/ESKİŞEHİR
b) Tarihi ve saati : 07.01.2020 - 10:30


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:

Firmaların "SATIŞ YERİ YETKİ BELGESİ" olmalı ve ihale dosyasında bu belgeyi sunmalıdır


4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1.
4.3.1.1. Yetkili kurum ve kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler:

İstekliler ve isteklilerce teklif edilecek tıbbi cihazlar, ÜTS'ye kayıtlı ve onaylanmış olmalıdır.

•      ÜTS'den kayıtlı ürün numarası ve bayi tanımlatıcı numaralarını  teklif mektuplarında ya da ayrı bir listede ihale sıra numaraları ile birlikte sunacaklardır.

Firmalar teslim sırasında ürünlerin LOT numarasını  faturanın üstünde belirtmek zorundadırlar.

FİRMA FATURASINI KESTİKTEN SONRA 24 SAAT İÇERİSİNDE ÜTS'DEN ÜRÜN VERME İŞLEMİNİ TAMAMLAMAK ZORUNDADIR. AKSİ TAKTİRDE OLUŞACAK TÜM ZARARDAN FİRMA SORUMLU OLACAK VE FİRMAYA ÖDEME YAPILMAYACAKTIR.

• Ayrıca firmalar teklif vermiş oldukları kalemlere ait fiyatlarını Kik İhale Bildirim Yazılımı üzerinden hazırlayarak , bu yazılımdan alacakları XML uzantılı dosyayı CD ye yükleyerek sunacaklardır.

 ** FİRMANIN TEKLİF ETTİĞİ ÜRÜNÜN, SGK TARAFINDAN YAYINLANMIŞ OLAN EŞLEŞTİRME LİSTESİNDE SUT KARŞILIĞI OLMALI VE BUNU İHALE DOSYASINDA SUNMALIDIR.  (EK-3B1 listesinde olanlar hariç)

4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

Demo yapılması, teknik şartnamelerde numune, katalog, fotoğraf vb. istenilmesi halinde istekliler yerine getirmek zorundadırlar. İstenilen süre içerisinde demo yapmayan, numune, katalog vb. ihale saatine kadar teslim etmeyen ve teknik şartname hükümlerine uymayan teklifler değerlendirme dışı bırakılacaktır.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açık olup yerli malı teklif eden istekliye ihalenin tamamında % 15 (yüzde on beş) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanının görülmesi:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Döner Sermaye İşletmesi Sağ.Uyg.ve Arş. Merkezi (Hastane) Birimi Satınalma Birimi Meşelik/ESKİŞEHİR adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (yüz yirmi) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

13. Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.

14. Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
ALJİNAT ÖRTÜLER ŞERİTLİ FORMUNDA 150 adet
GÜMÜŞ İÇEREN ALJİNAT YARA ÖRTÜSÜ (225 CM²) 15X15 CM ± 2 CM 750 adet
GÜMÜŞLÜ HİDROFİBER YARA ÖRTÜSÜ (100 CM²) 10X10 CM ±2 CM 600 adet
HİDROKOLLOİD PANSUMANLAR (100 CM²) 10X10 CM ± 2 CM 1.000 adet
HİDROKOLLOİD PANSUMANLAR (225 CM²) 15X15 CM ± 2 CM 100 adet
KLORHEKSİDİN PARAFİNLİ TÜLGAZ (100 CM²) 10X10 CM ±2 CM 2.000 adet
KLORHEKSIDIN PARAFINLI TÜLGAZ (300 CM²) 15X20 CM ± 2 CM 1.000 adet
KLORHEKSİDİN PARAFİNLİ TÜLGAZ RULO (1500 CM²) 15X100 CM ± 2 CM 1.500 adet
KOLLAJEN, SELLÜLOZ VE GÜMÜŞLÜ YARA BAKIM ÜRÜNÜ (30 CM²) ± 2 CM² 20 adet
ŞEFFAF POST OPERATİF YARA SARGISI (42 CM²) 6X7 CM ±1 CM 6.000 adet
ŞEFFAF POST OPERATİF YARA SARGISI (120 CM²) 15X8 CM ± 1 CM 500 adet
ŞEFFAF POST OPERATİF YARA SARGISI (200 CM²) 10X20 CM ± 2 CM 300 adet
YAPIŞMAZ ÖZELLİKLİ GÜMÜŞLÜ HİDROALJİNAT ÖRTÜ (121 CM²) 11X11 CM ± 2 CM 50 adet
NANOKRİSTAL GÜMÜŞ İÇERİKLİ KONTROLLÜ GÜMÜŞ SALINIMI YAPAN YARA ÖRTÜSÜ (200 CM²) 10X20 CM ± 1 CM 50 adet
EMİCİ HİDROPOLİMER YARA ÖRTÜSÜ (300 CM²) 15X20 CM ± 2 CM 50 adet
YÜKSEK VİZKOZİTELİ TOPİKAL CİLT YAPIŞTIRICI 50 adet
AYARLANABİLİR İNSİZYON YÖNETİM KİTİ 25 adet
YARA YAKINLAŞTIRICI BANT 6 ±1 MM X 100 ±10 MM 3.000 adet
YARA YAKINLAŞTIRICI BANT 25 ±1 MM X 127 ±10 MM 200 adet
MOTORLU DERMATOM BIÇAĞI 100 adet
HUMECA CORDLESS CİHAZA UYUMLU MOTORLU DERMATOM BIÇAĞI 50 adet