• İhale No
    2019/496675
  • İhale Adı
    Yazıcı ve Fotokopi Makinelerinin Bakım/Onarımında Kullanılmak Üzere 2 Kısım 33 Kalem Yedek Parça Alımı
  • Sektör
    Araç ve Yedek Parça Satış ve Bakımı
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    07 Kasım 2019 10:00
  • İdare
    Erzincan 3. Ordu Komutanlığı
  • İhale İli
    Erzincan
  • İşin İli
    Erzincan
  • Şikayet Bedeli
    50.640,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    8.447.946'TL den küçük
  • Yayın Tarihi
    23 Ekim 2019
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
YAZICI VE FOTOKOPİ MAKİNELERİNİN BAKIM/ONARIMINDA KULLANILMAK ÜZERE 2 KISIM 33 KALEM YEDEK PARÇA ALIMI

3 ORDU KOMUTANLIĞI

Yazıcı ve Fotokopi Makinelerinin Bakım/Onarımında Kullanılmak Üzere 2 Kısım 33 Kalem Yedek Parça Alımı alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2019/496675
1-İdarenin
a) Adresi : 3'ÜNCÜ ORDU KOMUTANLIĞI 24100 MERKEZ/ERZİNCAN
b) Telefon ve faks numarası : 4462235830 - 4462236584
c) Elektronik Posta Adresi : erzincantedarik@gmail.com
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : YAZICI VE fOTOKOPİ MAKİNALARI İÇİN YEDEK PARÇA ALIMI 1.KISIM MUHTELİF YAZICI MAKİNELERİ İÇİN YEDEK PARÇASI 2.KISIM MUHTELİF FOTOKOPİ MAKİNELERİ İÇİN YEDEK PARÇASI
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : 3'üncü Ordu K.lığı LYM Taşınır (Day.) 333 Mal Saymanlığı/ERZİNCAN
c) Teslim tarihi : Alım konusu mallar, sözleşmenin imzalandığı tarihi izleyen günden itibaren 15 takvim günü içinde teslim edilecektir. Her kısım malzemeler ayrı ayrı teslim edilebilecektir. Yüklenici üzerinde birden fazla kısım kalması halinde, söz konusu kısımların tamamı bir arada teslim edilebileceği gibi her kısım ayrı ayrı da teslim edilebilecektir. Ancak birden fazla mal kalemi oluşan kısım/kısımlar tesliminde o kısmı oluşturan mal kalemlerinin tamamının teslim edilmesi zorunludur. Yüklenici, ihale konusu malları teslim edileceği tarihten 2 (iki) gün önce malı teslim edeceğini 3'üncü Ordu Loj.Ds.K.lığı Taşınır (Day) 333 Mal Saymanlığına bildirecektir. Teslimatlar mesai saatleri içerisinde yapılacaktır. Malın son teslim tarihleri resmi tatil/idari izin gününe tesadüf ettiği takdirde teslimat tatil/idari izin gününü müteakip ilk iş gününde yapılacaktır.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : 3'üncü Ordu K.lığı İhale Komisyon Başkanlığı/ERZİNCAN
b) Tarihi ve saati : 07.11.2019 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. Bu ihaleye sadece yerli istekliler katılabilecek olup yerli malı teklif eden yerli istekliye ihalenin tamamında % 15 (yüzde on beş) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanının görülmesi:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar 3'üncü Ordu K.lığı İhale Komisyon Başkanlığı/ERZİNCAN adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 180 (yüz seksen) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

13. Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.

14. Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
DRUM (A4 AĞ LAZER YAZICI LEXMARK MS 810 DE İÇİN ) 1 adet
C 950 DRUM RENKLİ C950X73G (1 AD. SARI ,1 AD. KIRMIZI, 1 AD. MAVİ) (A3 RENKLİ AĞ LAZER YAZICI LEXMARK C 950DE İÇİN) 1 adet
C 950 DRUM SİYAH C950X71G (A3 RENKLİ AĞ LAZER YAZICI LEXMARK C 950DE İÇİN) 1 adet
C 925 KIRMIZI DRUM (LEXMARK C 925DE RENKLİ YAZICI İÇİN) 1 adet
C 925 MAVİ DRUM (LEXMARK C 925DE RENKLİ YAZICI İÇİN) 1 adet
C 925 SARI DRUM (LEXMARK C 925DE RENKLİ YAZICI İÇİN) 1 adet
C 925 SİYAH DRUM (LEXMARK C 925DE RENKLİ YAZICI İÇİN) 1 adet
CLUTCH, BALATA (FOTOKOPİ MAKİNASI KONİCA MİNOLTA BIZHUB 423 İÇİN) 1 adet
DEVELOPER (FOTOKOPİ MAKİNASI KONİCA MİNOLTA BIZHUB 423 İÇİN) 1 adet
DRUM ÜNİT (FOTOKOPİ MAKİNASI KONİCA MİNOLTA BIZHUB 423 İÇİN) 1 adet
FUSİNG UP ROLLER (FOTOKOPİ MAKİNASI KONİCA MİNOLTA BIZHUB 423 İÇİN) 1 adet
KAĞIT ALICI MERDANE KONICA MİNOLTA A00J563600 (FOTOKOPİ MAKİNASI KONİCA MİNOLTA BIZHUB 423 İÇİN) 6 adet
TRANSFER ROLLER (FOTOKOPİ MAKİNASI KONİCA MİNOLTA BIZHUB 423 İÇİN) 1 adet
ROLLER (FOTOKOPİ MAKİNASI KONİCA MİNOLTA BIZHUB 423 İÇİN) 6 adet
DRUM (FOTOKOPİ MAKİNASI KONİCA MİNOLTA BIZHUB 423 İÇİN) 1 adet
DRUM, FOTOKOPİ MAKİNA (DRUM UNİT) (FOTOKOPİ MAKİNASI KONİCA MİNOLTA BIZHUB 350(4040-211) İÇİN) 1 adet
DEVELOPER (FOTOKOPİ MAKİNASI KONİCA MİNOLTA BIZHUB 350(4040-211) İÇİN) 1 adet
ÜST MERDANE (FOTOKOPİ MAKİNASI KONİCA MİNOLTA BIZHUB 350(4040-211) İÇİN) 1 adet
DOKUNMATİK EKRAN, VERİ GİRİŞİ (FOTOKOPİ MAKİNASI KONİCA MİNOLTA BIZHUB 350(4040-211) İÇİN) 1 adet
DRUM (FOTOKOPİ MAKİNASI KONİCA MİNOLTA BIZ HUB 950 SİYAH-BEYAZ İÇİN) 1 adet
DRUM BLADE (FOTOKOPİ MAKİNASI KONİCA MİNOLTA BIZ HUB 950 SİYAH-BEYAZ İÇİN) 2 adet
DEVELOPER (FOTOKOPİ MAKİNASI KONİCA MİNOLTA BIZ HUB 950 SİYAH-BEYAZ İÇİN) 1 adet
ÜST MERDANE (FOTOKOPİ MAKİNASI KONİCA MİNOLTA BIZ HUB 950 SİYAH-BEYAZ İÇİN) 1 adet
PATEN (FOTOKOPİ MAKİNASI KONİCA MİNOLTA BIZ HUB 950 SİYAH-BEYAZ İÇİN) 12 adet
DOKÜMAN FEADER PATEN (FOTOKOPİ MAKİNASI KONİCA MİNOLTA BIZ HUB 950 SİYAH-BEYAZ İÇİN) 2 adet
DOKÜMAN FEADER SENSÖR (FOTOKOPİ MAKİNASI KONİCA MİNOLTA BIZ HUB 950 SİYAH-BEYAZ İÇİN) 1 adet
11 Kasım 2019

İhale İptal Edilmiş.
IKN : 2019/496675
İptal Nedeni : Diğer - 1. Kısım Yaklaşık Maliyetin Üzerinde, 2. Kısım Teklif Veren İstekli Olmaması.
İptal Tarihi : 08 Kasım 2019