T.C.
SAĞLIK BAKANLIĞI SAİ^RYA İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ Sakarya Ünversitesi Eğitim ve Araştırma Hastanesi
Sayı ; 83529411-10//427
Konu : Teklif vermeye Davet (Doğrudan Temin)
^ • 1
V m' J . -♦
07.03.2019
Hastanemizin ihtiyacı olup ilişikte sunulan “Teklif Vermeye Davet ile Teknik Şartnamede” cinsi, miktarı ile teknik özellikleri belirtilen malzemeler 4734 sayılı Kamu İhale Kanunu’nun 22/d maddesine göre Doğrudan Temin ihale ile satın alınacaktır.
İlgili malzemelere ilişkin teklif fiyatlarınızı; proforma fatura veya kurumunuza ait teklif mektubunuzu kullanarak fiyat
vermeniz rica olunur.
TEKLİF VERMEYE DAVET (Doğrudan Temin)
OT
rMüd.Yrd,
S.No
Malzeme/İşin Adı
Miktarı
Birimi
Tes. Tarihi
Toplam Fiyat TL
Sunucu ve Network Bakımı Hizmeti
Adet
TOPLAM
İdari Şartlar:
Fiyatlar KDV Hariç verilecektir
Vereceğiniz fiyat idaremize teslim fiyatı (Kargo, Nakliye vb.) eklenerek verilmelidir.
Piyasa Fiyat araştırma mektuplar 1^.03.2019 11;00:00 'a kadar kurumumuza ulaştırılmalıdır.
Marka ve Teslimat süresi belirtilecektir.
Varsa; teklif edilen malzemeye ait UBB KODU mutlaka belirtilecektir. Tekliflerde firma tanımlayıcı numara ve bayi tanımlayıcı numara belirtilecektir. Tekliflerde Vergi numarası belirtilmesi zorunludur
Ödeme en geç 150 (YÜZELLİ) gün içerisinde yapılacaktır.
İdaremiz teklif edilen fiyatların neticesine göre numune isteyebilir.
İdaremiz en düşük fiyatı kabul etmek zorunda olmayıp; malzeme seçiminde verimlilik, kalite, malzemenin nevine göre satış sonrası hizmet ile ilgili kriterleri de değerlendirir.
Stok olmaması, koşulların sağlanamaması gibi durumlarda ise Teklif veremiyoruz veyahut Stok yok ibareli ve kaşe imzalı dönüşlerin yapılması piyasa araştırması yapıldığının belgelendirilmesi adına öneme sahiptir
Teklif veren firmalar teklif ettikleri malzemenin teknik şartnameye uygun olduğunu kabul etmiş sayılır
Numune değerlendirilmesi yapılmayan durumlarda muayene kabul aşamasında malzemenin teknik şartnameye uygunluğu muayene kabul komisyonunca değerlendirilir.
Uygun görülmeyen malzemelerin alımı yapılmayacaktır.
Hastane Yönetiliciliğimiz firmanın teknik şartnameye uygun teklif vermemesinden dolayı hiçbir hukuki sorumluluğu kabul etmeyecektir.
TürkiyeKamu Hastaneleri Kurumu Mali Hizmetler Kurum Başkan Yardımcılığının 23.02.2016 tarih ve 19617613 sayılı yazısına istinaden TİTUBB üzerinden barkod eşletirilmelerini yanlış,hatalı yapan firmalara yanlış eşleştirmeden kaynaklanan doğacak zararlar rücu edilecektir.
Adres : Adnan Menderes Cad. Sağlık Sk. NO. 193 K.l Satın Alma Birimi Adapazarı/SAKARYA (Merkez Kampüsü) "Tel: 0264 888 40 14 (SABİT) 444 54 00 (SANTRAL)
(Dahili;) 1614 Bilgi İçin: FAHRİYE ASLAN Faks: 0264 275 67 40"
E-mail : Doğrudan temin için: seahdogrudantemin@gmail.com
T.C.
SAĞLIK BAKANLIĞI TÜRKİYE KAMU HASTANELERİ KURUMU SAKARYA İLİ KAMU HASTANELERİ BİRLİĞİ GENEL SEKRETERLİĞİ SAKARYA ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM VE ARAŞTIRMA HASTANESİ
Bilgi işlem Ekipmanları Bakım Anlaşması İşi Teknik Şartnamesi
İhalenin konusu SAKARYA Üniversitesi Eğitim ve Araştırma Hastanesi Bilgi İşlem Ekipmanları ve EK-1 de belirtilen bilişim sistemlerinin parça dahil donanım bakım işleri ve buna bağlı hizmetlerin l(bir) yıl yürütülmesidir.
Bu şartname, söz konusu bakım anlaşmasının şartlannı ve niteliklerini belirlemektedir.
Bu ihalenin kapsamı EK-1 de verilen bilişim sistemlerini ve donanımlarının her an çalışır durumda tutmak ve çalışır duruma getirmek üzere, cihazının özelliğine göre periyodik koruyucu bakım, onarım (parça dahil), teknik destek hizmetlerini kapsamaktadır.
İDARE : Sakarya Üniversitesi Eğitim ve Araştırma Hastanesi.
İSTEKLİ / FİRMA : Alıma katılan gerçek ve/veya tüzel kişi/kişiler.
DONANIM / SİSTEM : Bu teknik şartname ekinde belirtilmiş olan Bilişim Sistemleri.
Firma bakım, güncelleme ve teknik destek ile ilgili işletme kütüğü oluşturacaktır. İdare, isteklinin uzmanlarına görevlerini yapabilmeleri için gerekli tüm mahallere ve yerlere (önceden kurumdan izin alınmak kaydıyla) serbestçe giriş izni verecektir.
Firma, beher bakım servisinin tamamlanmasından önce firmanın bakım personeli bir arıza formu hazırlayacak, rapor düzenleyecek ve işletme kütüğüne son durum bilgilerini işleyecektir.
Periyodik bakım hizmeti esnasında donanımlarda herhangi bir arıza tespit edilirse. Firma, periyodik bakım hizmetini tamamlayacak ve sonra arızayı yazılı olarak belgeleyecek, daha sonra arızanın giderilmesi için gerekli hizmeti verecektir. Gürültü yapan fanların değişimin sağlanması da bu hizmet kapsamındadır.
Periyodik bakım hizmeti aşamasında herhangi bir arıza bulunsun veya bulunmasın periyodik bakım hizmeti ile ilgili yapılan işler yazılı olarak belgelenecektir.
İdare, arıza ve bakım hizmet taleplerini web ara yüzünü kullanarak internetten, faks ile veya telefonla yapabilmelidir.
İdare, Firmaya telefonla, faks veya diğer iletişim araçları ile bakım ve teknik destek istediğini bildirdiği anda arıza bildirilmiş kabul edilecektir.
Firma, sorun/arızanın belirlenmesi ve/veya tamiratı için uzman personel temin ederek sorun/arıza için idareye tavsiyelerde bulunacak ve yerinde tamir edecektir.Firma vermeyi taahhüt ettiği iş/ hizmeti, Ek-1 listede bulunan ürünler için 2 saatte müdahale, 6 saat içerisinde çözüme sağlayacaktır.Firma, bakım onarım kapsamında olan, EK-1 listesi verilen bilgisayar ve çevre birimlerine ait donanımların arıza yapması durumunda belirtilen onarım süreleri içinde arızasını giderecek, belirtilen sürede arıza giderilmez ise aynı fonksiyona sahip ve çalışır durumda olan çevre birimlerini sağlayacaktır.Firma, bu teknik şartname konusu ile ilgili destek verecek uzmanlarının ad ve soyadı, sorumluluk alanı, niteliği ve sayısını yazılı olarak işe başlama tarihinde İdareye verecektir.Firma, kullanılmakta olan tüm donanım ve yazılımlara ilişkin sistem dosyası hazırlayacaktır. Bu dosyada donanımlara ilişkin tanımlamalar, yapılandırmalar, yapılanma şemaları, donanımlar üzerinde çalışan yazılım sen/isleri, yazılımlara ait işletim kuralları ile ilgili bilgilere verilecektir. Ayrıca konusuna göre bu dosyada hangi konuya kim tarafından destek hizmeti sağlanacağı ve uzmanların isimleri ve irtibat bilgileri yer alacaktır.Firma, sistem ve bilgi güvenliği ile servislerin sürekliliğini sağlamak amacıyla kullanılmakta olan güvenlik sistemlerini (yazılım, donanım) ve konuya ilişkin yapılanmayı gözden geçirecektir, Uygulanan güvenlik politikalarının etkili olması konusunda gerekli desteği verecek, güvenlik donanım ve yazılımlarının işletim amaç ve kurallarına uygun olarak çalışıp çalışmadığını kontrol edecek, varsa eksiklik, hata ve önerileri bakım raporlarında belirtilecektir.Sunucu kasaları ve bunların kabinlerinin fiziksel temizliği sağlanacak gürültülü ve çalışmayan kabin fanları değiştirilecektir.Sistemlerin kurulu bulunduklan ortamda tamiri veya bakımı mümkün olmayan donanımlar, yerlerinden yüklenici tarafından sökülerek yüklenicinin bakım merkezine nakledilecek ve tamir edilmesinden sonra yerine getirilerek monte edilecektir. İdare, bu konuda, nakliye için herhangi bir sorumluluk almayacak ve bir ücret ödemeyecektir.Firma, EK-1 listede verilen tüm cihaz ve bağlı donanımlann üzerinde modül/cihaz adını, tipini, model ve seri numarasını tanımlayan bir etiket yapıştıracaktır. Arıza kaydı açılması sırasında bu etiket numarasının söylenmesi yeterli olmalıdır. Etiketler cihaz üzerinden iz bırakmadan çıkarılabilecek nitelikte olmalıdır. Varsa daha önce tanımlama veya bakım amaçlı yapıştırılmış etiketler sökülecektir.Sunucular ve üzerinde var olan birimlerin, gerekli durumlarda bios, firmvvare, driver ve üretici firmanın ve İdarenin önerdiği performans ayarlarını ve güncellemelerini gerçekleştirecektir.İdarenin sahip olduğu disk depolama ünitesinin en son işletim sistemi, bios, firmvvare, driver, üretici firmanın ve İdarenin önerdiği performans ayarlarını ve güncellemelerini gerçekleştirecektir.Kurum'a yeni satın alınan kurumsal sunucu, depolama, üst seviye ağ ürünü tipinde alınan donanımlar ve yeni sanallaştırma platformu ile ilgili yazılımlar ve lisanslar, yüklenici çalışanı tarafından kullanılacağı yere kurulacak ve çalışmaya hazır hale getirilecektir.
Kapsam bölümünde adresleri verilen birimlerdeki donanımlar, ait oldukları birimlerin yer değiştirmeleri nedeni ile farklı yerlerde çalıştırılabilir. Bu durumda yüklenici, Kurum tarafından yeni yerlerine taşınan donanımları kuracak ve çalışır duruma getirecektir.
Periyodik bakımlar aylık olarak yapılacaktır. Raporlar her kampüs için yerinde düzenlenecektir.
Firma; bakım süresi içerisinde her altı ayda bir kez ilgili bütün donanım ürünlerinin fiziksel temizliğini yapacaktır.
Firma, sistem ve bilgi güvenliği ile servislerin sürekliliğini sağlamak amacıyla kullanılmakta olan güvenlik sistemlerini (yazılım, donanım) ve konuya ilişkin yapılanmayı gözden geçirecektir. Uygulanan güvenlik politikalarının etkili olması konusunda gerekli desteği verecek, güvenlik donanım ve yazılımlarının işletim amaç ve kurallarına uygun olarak çalışıp çalışmadığını kontrol edecek, varsa eksiklik, hata ve önerileri bakım raporlarında belirtilecektir.
Firma Ek.l'de belirtilen sunucular üzerinde kurulan işletim sistemleri ve programlar konusunda gerekli desteği verecek, eksiklik, hata vb. durumları raporunda belirtecektir.
Firma bakım hizmeti verecek bordrolu personelleri; Microsoft sistem mühendisi sertifikası, Dell sistemleri için teknik uzmanlık sertifikası, Fujitsu sistemleri için teknik uzmanlık sertifikası, Hp ve Cisco sistemleri için teknik uzmanlık sertifikası, Huavvei sistemleri için teknik uzmanlık sertifasına sahip olacaktır. Bu evrakları teklifi ile birlikte sunacaktır.
Firma; ISO 9001 ve TSE Hizmet Yeterlilik sertifikalarına sahip olacaktır. Bu evrakları teklifi ile birlikte sunacaktır.
Bakım Anlaşması süresi içinde yapılacak olan her türlü bakım ve onarım, değişim, parça ve işçilik dâhil olmak üzere ücretsiz olarak yerinde yapılacaktır.
Bakım onarım hizmeti esnasında ihtiyaç duyulan yedek parçalar bedelsiz olarak değiştirilecektir.
Bakım onarım hizmeti kapsamında arıza nedeniyle değiştirilen parçalar kullanılmamış ve orijinal olacaktır.
Firma, bakım onarım hizmetleri esnasında İdarenin gizlilik ve çalışma kurallarına uyacaktır.
Bakım esnasında veya arızalı donanımın taşınması sırasında, İdarenin diğer donanımlarına, İdarenin binalarına, cihazlarına, donanımlarına veya personeline yüklenici elemanları tarafından verilecek zararlar, yüklenici tarafından en kısa sürede tazmin edilecektir. Firma, çalışmaları sırasında kendi ihmal yada kusuru nedeniyle oluşabilecek hasarları tazmin etmekle yükümlüdür.
Firma, İdarenin her bölgeden ulaşabileceği 7 gün 24 saat idareye hizmet edecek bir çağrı merkezi numarasını, faks ve e-mail adresini bildirecektir.
|
Marka |
Model |
İşletim Sistemi |
CPU/Core Adet |
RAM (GB) |
Disk(TB) |
Disk Tipi |
Veri Tabanı Sunucusu (Fiziksel) |
Fujitsu |
RX300 S7 |
LİNUX |
2 * Xeon E5 2667 2.9 GHZ |
256 |
4 * 300 GB |
SAS lOK |
Cluster (DC,WSUS, Virüs |
Fujitsu |
RX300 S7 |
ESXI 5.5 U2 |
2 * Xeon E5 2667 2.9 GHZ |
256 |
4 * 300 GB |
S AS lOK |
Server, Radius) |
Fujitsu |
RX300 S7 |
ESXI 5.5 U2 |
2 * Xeon E5 2667 2.9 GHZ |
256 |
4 * 300 GB |
SAS lOK |
Pacs Server |
Fujitsu |
RX300 S7 |
Windows 12 2012 r2 |
2 * Xeon E5 2667 2.9 GHZ |
256 |
4 * 300 GB |
SAS lOK |
VM Kontroller |
Fujitsu |
RX300 S7 |
Windows 12 |
2 * Xeon E5 2667 2.9 GHZ |
256 |
4 * 300 GB |
SAS lOK |
HBYS Uygulama Sunucusu |
Fujitsu |
TX300 S3 |
Windows 12 |
2 * Xeon E5 2667 2.9 GHZ |
32 |
3*300 GB |
SAS lOK |
E-Nabız |
IBM |
X3650-M2 |
Windows 12 |
|
|
3*300 GB |
|
Fiziksel (DC,WSUS,Virüs Server, Radius) |
IBM |
X3650-M4 |
Windows 12 |
|
|
6*1.8 GB |
|
Devir alman Hastane Sunucusu |
IBM |
X3650-M4 |
Windows 12 |
|
|
3*300 GB |
|
|
IBM |
X3650-M2 |
|
|
|
|
|
|
Fujitsu |
RX100 |
|
|
|
|
|
Korucuk (Disaster) |
HP |
BL680C G7 |
ESXI 5.5 U2 |
2 * xeon X7550 2 GHz/ 8 Core |
256 |
2 * 146 GB |
|
Korucuk (Disaster) |
HP |
BL680C G7 |
ESXI 5.5 U2 |
2 * xeon X7550 2 GHz/ 8 Core |
256 |
2 * 146 GB |
|
Korucuk Kampüs (DC) |
IBM |
X3650-M4 |
Windows 12 |
|
|
3*300 GB |
|
|
HUAWEI |
RH2288H |
|
|
|
|
SAS |
Kadın Doğum Kampüs (DC) |
HP |
DL380 G5 |
Windows 12 |
Intel Xeon CPU E535 2 Ghz |
|
4*72 GB |
SAS 7.2K |
|
IBM |
3650-M4 |
|
|
|
|
|
Sakarya Üniversitesi Eğitim Ve Araştırma Hastanesi
|
Marka |
Model |
Disk Tipi |
Disk Adeti |
Ra id Seviyesi |
SAKARYA ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM VE ARAŞTIRMA HASTANESİ |
DELL |
MD 1220 |
SAS lOK |
24*1.2 TB |
6 |
DELL |
MD 3800F |
SAS 15K |
12*600 GB |
6 |
|
DELL |
MD 1200 |
SAS 15K |
12*600 GB |
6 |
|
FUJITSU |
|
NLSAS 7.2 |
12*3 TB |
6 |
|
FUJITSU |
|
SAS lOK |
24*600 GB |
6 |
|
FUJITSU |
|
NLSAS 7.2 |
12*2 TB |
6 |
|
NONAME |
|
SAS lOK |
12*2 TB |
6 |
|
HP |
|
SAS 15K |
18*600 GB |
6 |
|
HP |
|
SAS lOK |
12*2 TB |
6 |
|
|
Huawei |
5500 v3 |
SAS |
600GB+2TB |
|
|
HP |
D2D |
SAS |
12 TB |
|
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|