• İhale No
    2015/7393
  • İhale Adı
    YEDEK PARÇA SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Elektrik, Elektromekanik İşleri Donanım, Yapım ve Bakım
    Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler
    Savunma ve Güvenlik Ürünleri ve Hizmetleri
    Sanayi, Tarım, Maden Makineleri Alımı ve Bakımı
    Tıbbı Cihazlar ve Bakımı
    Araç ve Yedek Parça Satış ve Bakımı
    İnşaat ve Yapı Malzemeleri, Hırdavat
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    13 Şubat 2015 10:00
  • İdare
    İnegöl Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi
  • İhale İli
    Bursa
  • İşin İli
    Bursa
  • Yayın Tarihi
    28 Ocak 2015
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
YEDEK PARÇA SATIN ALINACAKTIR
AĞIZ VE DİŞ SAĞLIĞI MERKEZİ-BURSA SAĞLIK BAKANLIĞI TÜRKİYE KAMU HASTANELERİ KURUMU

41 KALEM BİYOMEDİKAL YEDEK PARÇA MALZEME ALIMI alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası:2015/7393
1-İdarenin
a) Adresi:MIMAR SINAN MAH. EMNIYET CAD. 13 16310 YILDIRIM/BURSA
b) Telefon ve faks numarası:2243668560 - 2243668139
c) Elektronik Posta Adresi:satinalma@bursaadsm.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa): https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/

2-İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı :41 KALEM BİYOMEDİKAL YEDEK PARÇA MALZEME ALIMI / MAL ALIMI
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri :Bursa Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi Biyomedikal Tüketim Deposu
c) Teslim tarihi:Sözleşmeye müteakip işe başlanacaktır.Teslimatlar peyderpey yapılacak olup ilk teslimat ilgili birimin siparişini takiben 10 (on) gün içerisinde, sonraki teslimatlar ise yine ilgili birimin siparişini takiben 10 (on) gün içerisinde yapılacaktır. İhale konusu mallar mesai günleri 09:00-15:00 saatleri arasında, yüklenici tarafından 1 (bir) gün önce haber verilmek şartı ile Biyomedikal Tüketim Deposuna istenilen şekilde istif edilerek teslim edilecektir. Malzemelerin depoya taşınması da yükleniciye aittir.

3- İhalenin
a) Yapılacağı yer:MİMAR SİNAN MAH. EMNİYET CAD. NO:13 YILDIRIM/BURSA
b) Tarihi ve saati:13.02.2015 - 10:00

4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Yetkili satıcılığı veya imalatçılığı gösteren belgeler:
a) İmalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler,
b) Yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belge veya belgeler,
c) Türkiye’de serbest bölgelerde faaliyet gösteriyor ise yukarıdaki belgelerden biriyle birlikte sunduğu serbest bölge faaliyet belgesi.
İsteklilerin yukarıda sayılan belgelerden, kendi durumuna uygun belge veya belgeleri sunması yeterli kabul edilir. İsteklinin imalatçı olduğu aşağıdaki belgeler ile tevsik edilir.

a) Aday veya istekli adına düzenlenen Sanayi Sicil Belgesi,
b) Adayın veya isteklinin üyesi olduğu meslek odası tarafından aday veya istekli adına düzenlenen Kapasite Raporu,
c) Adayın veya isteklinin kayıtlı olduğu meslek odası tarafından aday veya istekli adına düzenlenen İmalat Yeterlik Belgesi,
ç) Adayın veya isteklinin kayıtlı olduğu meslek odası tarafından aday veya istekli adına düzenlenmiş ve teklif ettiği mala ilişkin Yerli Malı Belgesi,
d) Adayın veya isteklinin alım konusu malı ürettiğine ilişkin olarak ilgili mevzuat uyarınca yetkili kurum veya kuruluşlarca düzenlenen ve aday veya isteklinin üretici veya imalatçı olduğunu gösteren belgeler.

4.3.2.
4.3.2.1. Yetkili kurum ve kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler:

a)İstekliler , T.C.Sağlık bakanlığı’nın 01.05.2008 tarih ve 2008/36 sayılı genelgeleri doğrultusunda alımı yapılacak olan ürünlerin TİTUBB’de Sağlık Bakanlığı tarafından onaylı olması şartı aranacaktır. İstekliler teklif ettikleri ürünlerin İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankasına ihale tarihi itibariyle, kayıtlı olduklarını teyit edici belgenin internet çıktılarını ihale dosyasında sunacaklardır. TİTUBB kaydının sunulmasının zorunlu olduğu kalemler Teknik Şartnamede belirtilmiştir.


İstekli firma teklif ettiği ürüne ait barkot numarası, marka, model ve ölçü birimlerini Birim Fiyat Teklif  Cetvelinde veya ayrı bir liste halinde yazılı olarak belirtecektir. İstekliler teklif ettikleri ürünün TİTUBB kaydı gerektirmediğini iddia ettikleri takdirde; bu ürünün TİTUBB’da kapsam dışı olduğuna dair yetkili Kurumlardan alınmış belgeyi teklif dosyasında sunacaklardır.


b) Sağlık Bakanlığının 2010/11 sayılı genelgesi gereği ihale tarihi itibari ile istekliler teklif dosyalarında T.C. ilaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankasına üretici veya ithalatçı firmaların adı altındaki bayiiliklerinin kayıtlı olduğunu belgelendireceklerdir.
 

 

4.3.3. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

1-İsteklilerin  Teklif ettikleri Malzemelere ait numune getirmesi zorunludur.Numuneler  ihale saatinden önce teklif zarfı ile birlikte üzerine firma ismi ve ihale sıra numarası yazılıp, bütün numuneler bir koliye konarak üzerine teklif veren istekliyi belirtici etiket yapıştırılıp, numune teslim tutanağı ile satınalma birimine teslim edilecektir.Numunesi olmayan veya İhale Komisyonu incelemesi neticesinde numunesi teknik şartnameye uygun olmadığı tespit edilen malzemeler değerlendirme dışı bırakılacaktır.

2- İstekliler teklif edilecek ürünlere ait tıbbi ve teknik özellikleri gösterir orijinal broşür, katalog, CD, Kullanım kılavuzu vb. tanıtım belgelerini vereceklerdir. Teklif edilen ürünlere ait belgeler üzerinde firma kaşesi ve ihale liste sıra numarası belirtilecektir
 


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. Bu ihaleye sadece yerli istekliler katılabilecek olup yerli malı teklif eden yerli istekliye ihalenin tamamında % 5 (beş) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı BURSA AĞIZ VE DİŞ SAĞLIĞI MERKEZİ SATIN ALMA BİRİMİ adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar BURSA AĞIZ VE DİŞ SAĞLIĞI MERKEZİ SATIN ALMA BİRİMİ adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (DOKSAN) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
AERATÖR BAŞLIK YAĞI (SPREY) 150 adet
IŞIKSIZ AERATÖR ATACI 50 adet
NSK PANAMAX TU KARTUŞU 50 adet
ÜNİT MİKROMOTORU 10 adet
SAKŞIN HORTUMU 50 metre
VALF ÇEKİRDEĞİ 30 adet
AİRFLOW HORTUMU 10 adet
KAVİTRON EL PİYASEMENİ HORTUMU 15 adet
REFLEKTÖR ON/OF DÜĞMESİ 20 adet
BARDAKLIK ÇUBUK YUVASI 50 adet
ÜNİT SU BLOĞU 20 adet
KAVİTRON ( HAVA-SU ) VALFİ 10 adet
HAVA-SU BLOĞU 15 adet
KREŞUAR SERAMİK SİFON 10 adet
REFLEKTÖR GÖVDESİ 20 adet
IŞINLI CİHAZI LED AMPUL KİTİ 10 adet
KAVİTRON EL PİYASEMENİ 20 adet
K 11 ATÖLYE MİKROMOTORU RULMANI 20 adet
K9 ATÖLYE MİKROMOTORU RULMANI 10 adet
ANGULDURVA KARTUŞU 20 adet
PROGRESS SAKŞIN UCU KOMPLE 20 adet
DENTSAN SAKŞIN UCU KOMPLE 20 adet
ÜNİT ANGULDURVASI MANDALLI 10 adet
ATÖLYE MİKROMOTOR ATACI 10 adet
636 PH FREZ MAŞASI 50 adet
3'LÜ SİLİKONLU HORTUM 150 metre
REFLEKTÖR İÇ YUVASI 20 adet
ÜNİT TABLET ETİKETİ DAR SOKET 5 adet
TABLET KUMANDA ETİKETİ SOKETSİZ 5 adet
REFLEKTÖR PLEKSİSİ 30 adet
REFLEKTÖR TUTMA KOLU 20 adet
REFLEKTÖR YAY KOLU PİMİ 20 adet
KREŞUAR SERAMİK FİLTRESİ VE TAPASI 50 adet
SAKŞIN SİVİCİ 30 adet
KOLTUK KUMANDA ETİKETİ 10 adet
ÜNİT TABLET ETİKETİ GENİŞ SOKET 15 adet
ÜNİT OTURAK MOTORU 5 adet
KOLTUK OTURAK MOTORU 3 adet
KOLTUK SIRTLIK MOTORU 3 adet
ÜNİT SIRTLIK MOTORU 5 adet
KOLTUK ANA KART DİYOTU 10 adet