• İhale No
    2014/136187
  • İhale Adı
    YEDEK PARÇA
  • Sektör
    Bilgisayar Donanımı, Büro Makineleri, Sarf Malzemeler ve Bakım
    Elektronik, Telekom Altyapı ve Ürünleri Satış, Bakım
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    03 Kasım 2014 14:30
  • İdare
    ANKARA ÜNİVERSİTESİ Bilgi İşlem Daire Başkanlığı
  • İhale İli
    Ankara
  • İşin İli
    Ankara
  • Yayın Tarihi
    27 Ekim 2014
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

YEDEK PARÇA

BİLGİ İŞLEM DAİRE BAŞKANLIĞI YÜKSEKÖĞRETİM KURUMLARI ANKARA ÜNİVERSİTESİ

Yedek Parça alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2014/136187
1-İdarenin
a) Adresi : Emniyet Mahallesi Incitasi Sokak 06100 Beşevler YENİMAHALLE/ANKARA
b) Telefon ve faks numarası : 3122121023 - 3122153465
c) Elektronik Posta Adresi : bim@ankara.edu.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : Bilgisayar ve Ağ Cihazı Yedek Parçası Alınacaktır.
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Ankara Üniversitesi Rektörlüğü Bilgi İşlem Daire Başkanlığı Tandoğan Yerleşkesi EK Hizmet Binası A Blok 1. KAT BEŞEVLER ANKARA
c) Teslim tarihi : Sözleşme kapsamında temin edilecek mallar, Sözleşmenin imzalanmasını müteakip 20 Aralık 2014 tarihinden önce olmak üzere 30(Otuz) takvim günü içerisinde Teknik Şartnamede belirtildiği şekilde bir defada Ankara Üniversitesi Bilgi İşlem Daire Başkanlığında teslim edilecektir.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Ankara Üniversitesi Rektörlüğü Bilgi İşlem Daire Başkanlığı Tandoğan Yerleşkesi EK Hizmet Binası A Blok 1. KAT BEŞEVLER ANKARA
b) Tarihi ve saati : 03.11.2014 - 14:30


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1.
4.3.1.1. Standarda ilişkin belgeler:

 Teklif edilen ürüne/mala ait;

i) TSE Belgesi(Türk Standartlarına Uygunluk Belgesi) veya

ii)Türk Standartları Enstitüsünden alınacak Uygunluk Raporu veya

iii) TSEK Belgesi ( Kalite Uygunluk Belgesi) veya

iv) Ürünün Avrupa standartlarına (EN) veya Uluslararası  Standartlara( ISO veya IEC) uygunluğunu gösteren Deney Raporu(yurtdışındangelen ürünlerde, Deney Raporunun Yeminli mütercim tarafından yapılmış tercümesi ile düzenleyen laboratuvarın akredite edilmiş olduğunu göaterem ilgil ülkelerdeki T.C. elçilik/konsolosluk tarafından Apostille kaşeli belge)  veya

v)Yerli üretimveya Yurtdışından gelen ürünlerde üzerinde "CE" vaya "E" veya "e" işareti veya işaretlerle ilgili belgeleri,

vereceklerdir.

4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

- Teklif ettikleri ürünlere ait marka modellerini belirten liste,

- Teknik Şartnameye madde numaraları belirtilmek suretiyle cevap,

vereceklerdir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 20 TRY (Türk Lirası) karşılığı Ankara Üniversitesi Rektörlüğü Bilgi İşlem Daire Başkanlığı Tandoğan Yerleşkesi EK Hizmet Binası A Blok 1. KAT BEŞEVLER ANKARA adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Ankara Üniversitesi Rektörlüğü Bilgi İşlem Daire Başkanlığı Tandoğan Yerleşkesi EK Hizmet Binası A Blok 1. KAT BEŞEVLER ANKARA adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (Altmış) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13. Diğer hususlar:

İhale dokümanı satın almak için ücretin, Ankara Üniversitesi Strateji Geliştirme Daire Başkanlığının T.C. Ziraat Bankası Bakanlıklar Kamu Girişimci Şubesi nezdindeki IBAN TR52 0001 0025 3207 0384 9250 48 Nolu hesabına ihale adı ve ihale kayıt numarası belirtilmek suretiyle yatırılması gerekmektedir.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim