SAĞLIK, KÜLTÜR VE SPOR DAİRE BAŞKANLIĞI YÜKSEKÖĞRETİM KURUMLARI ADNAN MENDERES ÜNİVERSİTESİ
Aydın merkez ve ilçe birimler öğrenci ve personel için öğle ve akşam malzemeli yemek hazırlama, dağıtım ve sonrası hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası | : | 2017/213362 |
1-İdarenin
a) Adresi | : | Merkez Kampüs Kepez Mevkii 09010 EFELER/AYDIN |
b) Telefon ve faks numarası | : | 2562182016 - 2562135509 |
c) Elektronik Posta Adresi | : | sks@adu.edu.tr |
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi | : | https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/ |
2-İhale konusu hizmetin
a) Niteliği, türü ve miktarı | : | Aydın merkez ve ilçe birimler öğrenci ve personel için öğle ve akşam malzemeli yemek hazırlama, dağıtım ve sonrası hizmetleri alımı. 870.000 öğün Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir. |
b) Yapılacağı yer | : | Üniversitemizin Aydın merkez birimleri (Rektörlük, Fen Bilimleri Enstitüsü, Sağlık Bilimleri Enstitüsü, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Fen-Edebiyat Fakültesi, Eğitim Fakültesi, Mühendislik Fakültesi, İletişim Fakültesi, Tıp Fakültesi, Aydın İktisat Fakültesi, Yabancı Diller YO., Beden Eğitimi ve Spor YO., Aydın MYO., Diş Hekimliği Fakültesi, Hemşirelik Fakültesi, Sağlık Bilimleri Fakültesi, Aydın Sağlık YO., Aydın Sağlık Hizmetleri MYO.) ve ilçe birimler (Ziraat Fakültesi, Koçarlı Meslek Yüksekokulu, Veteriner Fakültesi, Nazilli İ.İ.B. Fakültesi, Nazilli MYO., Nazilli Sağlık Hizmetleri MYO., Nazilli Uygulamalı Bilimler YO., Turizm Fakültesi, Köşk MYO., Sultanhisar MYO., Yenipazar MYO., Atça MYO., Bozdoğan MYO., Kuyucak MYO., Karacasu MYO., Buharkent MYO., Çine MYO., Söke İşletme Fakültesi, Söke Sağlık YO., Söke Sağlık Hizmetleri MYO., Söke MYO., Davutlar MYO., Didim MYO.) |
c) Süresi | : | İşe başlama tarihi 01.07.2017, işin bitiş tarihi 30.06.2018 |
3- İhalenin
a) Yapılacağı yer | : | Adnan Menderes Üniversitesi Sağlık, Kültür ve Spor Daire Başkanlığı Merkez Kampüs Kepez Mevkii Efeler/AYDIN |
b) Tarihi ve saati | : | 06.06.2017 - 10:00 |
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1.3. İhale konusu işin yerine getirilmesi için alınması zorunlu olan ve ilgili mevzuatında o iş için özel olarak düzenlenen sicil, izin, ruhsat vb. belgeler,
Gıda İşletme Kayıt Belgesi
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
4.2.1 Bankalardan temin edilecek belgeler: |
Teklif edilen bedelin %10 dan az olmamak üzere istekli tarafından belirlenecek tutarda bankalar nezdindeki kullanılmamış nakdi veya gayrinakdi kredisini ya da üzerinde kısıtlama bulunmayan mevduatını gösterir banka referans mektubu, Bu kriter mevduat ve kredi tutarları toplanmak ya da birden fazla banka referans mektubu sunularak sağlanabilir. |
4.2.2. İsteklinin ihalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait yıl sonu bilançosu veya eşdeğer belgeleri: |
a) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olan istekliler yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini, b) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olmayan istekliler, yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini ya da bu kriterlerin sağlandığını göstermek üzere serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir tarafından standart forma uygun olarak düzenlenen belgeyi sunar, Sunulan bilanço veya eşdeğer belgelerde; a) Cari oranın (dönen varlıklar / kısa vadeli borçlar) en az 0,75 olması, b) Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/ toplam aktif) en az 0,15 olması, c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,50’den küçük olması, yeterlik kriterleridir ve bu üç kriter birlikte aranır. Yukarıda belirtilen kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde, son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır. Serbest meslek erbabının vereceği, ilgili mevzuatına göre düzenlenmiş ve onaylanmış serbest meslek kazanç defteri özetinde gösterilen değerlere göre, son yıla ait toplam gelirin toplam gidere oranının veya son iki yıla ait gelir ve giderlerin parasal tutarlarının ortalaması üzerinden bulunacak oranın en az (1,25) olması şartı aranır. Serbest meslek kazanç defteri özetinin serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir ya da vergi dairesince onaylı olması gerekir. |
4.2.3. İş hacmini gösteren belgeler: |
a) İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu gösteren gelir tablosu, b) Taahhüt altında devam eden hizmet işlerinin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen hizmet işlerinin parasal tutarını gösteren, ihalenin yapıldığı yıldan önceki yılda düzenlenmiş faturalar, Bu belgelerden birinin sunulması yeterlidir. Toplam cironun teklif edilen bedelin %25'inden , taahhüt altında devam eden işlerin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen işlerin parasal tutarının ise teklif edilen bedelin %15'inden az olmaması gerekir. Bu kriterlerden herhangi birini sağlayan ve sağladığı kritere ilişkin belgeyi sunan istekli yeterli kabul edilir. Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanamadığına bakılır. |
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler: |
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 50 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi. |
4.3.2. Makine, teçhizat ve diğer ekipmana ait belgeler ve kapasite raporu: |
İstekliler yemek ve gıda malzemeleri taşımasına uygun en az 4 adet (1 adedi gıda maddelerinin uygun sıcaklıkta muhafaza edilmesine imkan verecek frigofrik) , panelvan tipi, 10 yaşını geçmemiş yemek taşıma aracına ilişkin belgelerini sunacaklardır. İsteklinin kendi malı olan makine, teçhizat ve diğer ekipman; ruhsat, demirbaş veya amortisman defterinde kayıtlı olduğuna dair noter tespit tutanağı ya da yeminli mali müşavir, serbest muhasebeci mali müşavir veya serbest muhasebeci raporu ile tevsik edilir. Kiralama yoluyla edinilmiş araçların, kira sözleşmesinin sunulması ve ihalenin ilk ilan veya davet tarihine kadar olan kiralarının ödendiğinin belgelenmesi şartı ile isteklinin kendi malı sayılır. İş ortaklığında makine, teçhizat ve ekipman ortaklardan biri, birkaçı veya tamamı tarafından sağlanabilir. İsteklinin kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odası ya da esnaf ve sanatkârlar odası tarafından mevzuatına uygun olarak düzenlenen, ihale tarihi itibariyle geçerli olan ve günlük üretim miktarı 2.320 adetlik kapasite raporu. (En yüksek dönemde İdarenin günlük ihtiyacının yarısıdır.) İş ortaklığı durumunda, iş ortaklıklarındaki ortaklardan her birinin, kapasite raporuna ilişkin olarak iş ortaklığındaki hissesi oranında yeterliği sağlamaları zorunludur. |
4.3.3. Kalite ve standarda ilişkin belgeler: |
Merkez ve ilçe birimlerin artan yemek talebinin karşılanması zorunluluğu nedeniyle başta ilçe birimlere olmak üzere, isteklilerin yemek üretimini yapacağı Aydın Büyükşehir Belediyesi sınırları içerisinde bulunacak mutfağa ait TS 8985 İş yerleri - Yemek Fabrikaları ve Toplu Yemek Mutfakları - Genel Kurallar Standardına Uygun Hizmet Veren İş Yeri Hizmet Yeterlilik Belgesi ile bu mutfaktan hizmette yemek taşıma işi bulunduğundan TS 13075 iş Yerleri – Gıda Maddeleri Taşıma Hizmetleri – Genel Kurallar Standardına Uygun Hizmet Veren İş Yeri Hizmet Yeterlilik Belgesini teklifleri kapsamında sunacaklardır. |
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler: |
4.4.1.
Kamu veya özel sektöre gerçekleştirilmiş malzemeli yemek pişirme, servisi, sunumu, sonrası temizlik işleri; her türlü toplu yemek işleri. |
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 200 TRY (Türk Lirası) karşılığı Adnan Menderes Üniversitesi Sağlık Kültür ve Spor Daire Başkanlığı Merkez Kampüs Kepez Mevkii Efeler/AYDIN adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Adnan Menderes Üniversitesi Sağlık, Kültür ve Spor Daire Başkanlığı Merkez Kampüs Kepez Mevkii Efeler/AYDIN adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (yüz yirmi) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13.Diğer hususlar:
Teklifi sınır değerin altında kalan isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Kişi Sayısı | Süre | Birim |
---|---|---|---|
Yaz Dönemi Çalışacak Personel Temmuz-Ağustos-Eylül 2017-Haziran 2018 Ayı-Tam Süreli Çalışma Brüt Asgari Ücret (Brüt asgari ücret) | 15 | 4 | Ay |
Eğitim-Öğretim Dönemi Çalışacak Personel Ekim-Kasım-Aralık 2017-Ocak-Şubat-Mart-Nisan-Mayıs 2018 Ayı-Tam Süreli Çalışma Brüt Asgari Ücret (Brüt asgari ücret) | 34 | 8 | Ay |
Eğitim-Öğretim Dönemi Çalışacak Personel Ekim-Kasım-Aralık 2017-Ocak-Şubat-Mart-Nisan-Mayıs 2018 Ayı-Tam Süreli Çalışma (Engelli İşçi) Brüt Asgari Ücret (Brüt asgari ücret) | 2 | 8 | Ay |
Eğitim-Öğretim Dönemi Çalışacak Personel Ekim 2017 Ayı-Kısmi Süreli Çalışma (22 Gün*5 Saat Karşılığı Artık Gün) Brüt Asgari Ücret (Brüt asgari ücret) | 24 | 15 | Gün |
Eğitim-Öğretim Dönemi Çalışacak Personel Kasım 2017 Ayı-Kısmi Süreli Çalışma (22 Gün*5 Saat Karşılığı Artık Gün) Brüt Asgari Ücret (Brüt asgari ücret) | 24 | 15 | Gün |
Eğitim-Öğretim Dönemi Çalışacak Personel Aralık 2017 Ayı-Kısmi Süreli Çalışma (21 Gün*5 Saat Karşılığı Artık Gün) Brüt Asgari Ücret (Brüt asgari ücret) | 24 | 14 | Gün |
Eğitim-Öğretim Dönemi Çalışacak Personel Ocak 2018 Ayı-Kısmi Süreli Çalışma (22 Gün*5 Saat Karşılığı Artık Gün) Brüt Asgari Ücret (Brüt asgari ücret) | 24 | 15 | Gün |
Eğitim-Öğretim Dönemi Çalışacak Personel Şubat 2018 Ayı-Kısmi Süreli Çalışma (20 Gün*5 Saat Karşılığı Artık Gün) Brüt Asgari Ücret (Brüt asgari ücret) | 24 | 14 | Gün |
Eğitim-Öğretim Dönemi Çalışacak Personel Mart 2018 Ayı-Kısmi Süreli Çalışma (22 Gün*5 Saat Karşılığı Artık Gün) Brüt Asgari Ücret (Brüt asgari ücret) | 24 | 15 | Gün |
Eğitim-Öğretim Dönemi Çalışacak Personel Nisan 2018 Ayı-Kısmi Süreli Çalışma (20 Gün*5 Saat Karşılığı Artık Gün) Brüt Asgari Ücret (Brüt asgari ücret) | 24 | 14 | Gün |
Eğitim-Öğretim Dönemi Çalışacak Personel Mayıs 2018 Ayı-Kısmi Süreli Çalışma (22 Gün*5 Saat Karşılığı Artık Gün) Brüt Asgari Ücret (Brüt asgari ücret) | 24 | 15 | Gün |
Aydın merkez ve ilçe birimler öğrenci ve personel için öğle ve akşam malzemeli yemek hazırlama, dağıtım ve sonrası hizmetleri alımı. | 870.000 | öğün |