• İhale No
    2017/317233
  • İhale Adı
    YEMEK HİZMETİ ALINACAKTIR
  • Sektör
    Yemek Üretimi, Kantin İşletme ve Catering Servis Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Hizmet Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    24 Temmuz 2017 10:30
  • İdare
    Savur İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü
  • İhale İli
    Mardin
  • İşin İli
    Mardin
  • Şikayet Bedeli
    50.640,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    8.447.946'TL den küçük
  • Yayın Tarihi
    30 Haziran 2017
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

YEMEK HİZMETİ ALINACAKTIR

SAVUR İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ- MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI MÜSTEŞARLIK

2017-2018 EĞİTİM ÖĞRETİM YILINDA 4 TAŞIMA MERKEZİ OKULDA ÖĞRENİM GÖRECEK ORTAÖĞRETİM VE İMAM HATİP ORTAOKULU ÖĞRENCİLERİNE VERİLECEK ÖĞLE YEMEĞİ OLARAK MALZEME DÂHİL YEMEK PİŞİRME, DAĞITIMI VE SONRASI HİZMETLERİ ALIMI İŞİ İHALESİ hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2017/317233

1-İdarenin

a) Adresi : SAFA MAHALLESİ HÜKUMET KONAĞI KAT 3 SAVUR MARDİN 47860 SAVUR/MARDİN
b) Telefon ve faks numarası : 4825712057 - 4825712016
c) Elektronik Posta Adresi : savur47@meb.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu hizmetin

a) Niteliği, türü ve miktarı : 2017–2018 Eğitim Öğretim yılında Savur İlçesine bağlı yerleşim birimlerinden taşıma kapsamına alınan 4 (dört) taşıma merkezi okulun toplam 845 öğrencisine 180 iş günü süresince sıcak öğle yemeği verilecektir.
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Yapılacağı yer : 1)Savur Yeşilalan Çok Programlı Anadolu Lisesi, 2)Savur Sürgücü Çok Programlı Anadolu Lisesi, 3)Savur Nuri Cıngıllıoğlu Anadolu Lisesi, 4)Savur Anadolu İmam Hatip Lisesi ve İmam Hatip Ortaokulu
c) Süresi : İşe başlama tarihi 18.09.2017, işin bitiş tarihi 08.06.2018


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : SAVUR İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ, SAFA MAHALLESİ HÜKUMET KONAĞI KAT 2 SAVUR MARDİN 47863
b) Tarihi ve saati : 24.07.2017 - 10:30


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1.3. İhale konusu işin yerine getirilmesi için alınması zorunlu olan ve ilgili mevzuatında o iş için özel olarak düzenlenen sicil, izin, ruhsat vb. belgeler,

1) İl Gıda,Tarım ve Hayvancılık Müdürlüğünden alınmış İşletme Kayıt Belgesi,  İşletme Kayıt Belgesi gıda üretimine uygun, İşletme faaliyet konusu "Gıda Üretimi" olacaktır.

2) ISO 9001:2008  belgesi


4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 40 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi.
4.3.2. Makine, teçhizat ve diğer ekipmana ait belgeler ve kapasite raporu:

A) 18 adet termoboxa sahip olduğunu gösteren  mali müşavir raporu veya amortisman defterine kayıtlı olduğuna dair noter tespit tutanağının sözleşmeden önce idareye ibraz edilecektir.

B)  Yüklenici yemeği hijyenik ortamda taşımaya elverişli 3(üç) adet termokingli  yemek taşıma aracı veya 3(üç) adet üstü kapalı panelvan ya da  ısıyı kontol altına alabilen özellikte 3(üç) adet minibüs türü taşıtlarla  12 yaşını aşmamış trafik siciline kayıtlı aracı işin başında bulunduracaktır.  Araçların kiralık olması durumunda ruhsat fotokopisi ile birlikte kira sözleşmesinide idareye ibraz edecektir. Yüklenici araçlara  ait ruhsatları  ve kira sözleşmesini(araçlar kiralık ise) sözleşmeden önce  idareye teslim edecektir. Araçların kiralık olması durumunda kira sözleşmesinin bitiş tarihi ihale işinin bitim tarihinden önce olmamalıdır.

4.3.3. Kalite ve standarda ilişkin belgeler:
1) ISO 9001:2008 belgesi.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

Kamu ve özel sektörde malzemeli yemek pişirme ve dağıtımı sonrası hizmetleri işi benzer iş olarak kabul edilecektir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 40 TRY (Türk Lirası) karşılığı SAVUR İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ, Safa Mahallesi Hükümet Konağı 3. Kat Savur / MARDİN 47860 adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar SAVUR İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ DESTEK BİRİMİ adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 30 (otuz) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

13.Diğer hususlar:
Teklifi sınır değerin altında kalan isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
4 TAŞIMA MERKEZİ OKULDA ÖĞRENİM GÖRECEK ORTAÖĞRETİM VE ORTAOKULU ÖĞRENCİLERİNE VERİLECEK ÖĞLE YEMEĞİ OLARAK MALZEME DÂHİL YEMEK PİŞİRME, DAĞITIMI VE SONRASI HİZMETLERİ - "845 ÖĞRENCİ" 180 gün