• İhale No
    2017/445543
  • İhale Adı
    YEMEK HİZMETİ ALINACAKTIR
  • Sektör
    Eğitim, Danışmanlık ve Büro Personeli Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Hizmet Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    10 Ekim 2017 10:00
  • İdare
    Karaköprü İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü
  • İhale İli
    Şanlıurfa
  • İşin İli
    Şanlıurfa
  • Şikayet Bedeli
    50.640,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    8.447.946'TL den küçük
  • Yayın Tarihi
    15 Eylül 2017
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

YEMEK HİZMETİ ALINACAKTIR

İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ- MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI MÜSTEŞARLIK

Karaköprü İlçemizin 2017-2018 Eğitim-Öğretim Yılının 4 Taşıma Merkezi Ortaöğretim ( Lise ) Uygulamasından yararlanan Öğrencilerine öğlen yemeği hizmet alımı hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2017/445543

1-İdarenin

a) Adresi : AKBAYIR MAH. 1145 Sok. 6 KARAKÖPRÜ/ŞANLIURFA
b) Telefon ve faks numarası : 4143135305 - 4143135305
c) Elektronik Posta Adresi :  
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu hizmetin

a) Niteliği, türü ve miktarı : Karaköprü 2017-2018 Eğitim-Öğretim Yılında 4 Taşıma Merkezi Ortaöğretim ( Lise ) Uygulamasından yararlanan 846 öğrenciye 143 iş günü verilen Öğlen yemeği işi
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Yapılacağı yer : -Fatma Zehra Kız Anadolu İmam-Hatip Lisesi( Fatma Zehra Kız İmam-Hatip Ortaokulu, Said Nursi Erkek İmam-Hatip Ortaokulu, İsmail Nazif Bayraktar Kız Teknik ve Meslek Lisesi ( Ayşegül Kaman Anadolu Lisesi, Gap Kız Anadolu Lisesi), Karaköprü Çok Programlı Lisesi ve Karaköprü İmam-Hatip Lisesi (Nesibe Hatun Kız Anadolu İmam-Hatip Lisesi, Fatma Zehra Kız Anadolu İmam-Hatip Liselerinine)
c) Süresi : İşe başlama tarihi 06.11.2017, işin bitiş tarihi 08.06.2018


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Akbayır Mah. 1145 Sok. 6 Güzel Şehir Siteler Yanı Karaköprü/Şanlıurfa
b) Tarihi ve saati : 10.10.2017 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 40 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi.
4.3.2. Makine, teçhizat ve diğer ekipmana ait belgeler ve kapasite raporu:

1- İhale konusu hizmetin ifası sırasında gerekli olan en az  4 adet Yemek Taşıma aracı Friko Frik kapalı kasa panelvan kamyonet araçlarının olması gerekir. kendi malı olan makine,tesis ve ekipman için fatura yada demirbaş veya amortisman defterind kayıtlı olduğuna dair noter tespit tutanağı ile veya yemenli mali müşavir yada serbest muhasebeci mali müşavir raporu ile tsvik dilcktir.Kendi malı olmayan araçlar için işin süresini kapsayan araç kira sözleşmlerinin aslı ve 4 adet aracın ruhsatının aslını sunacaklardır (  Teklif ile birlikte Sunulacaktır.)

2- Kapasit Raporu: İstekliler mutfağında veya tesisinde günlük en az 846 kişilik yemek sunabileceğin ilişkin kapasite veya ekspertiz raporunu sunacaklardır. ( Teklif ile birlikte Sunulacaktır.)
3)  İhale konusu işin yapılacağı ŞANLIURFA İLİ   merkezi sınırları içinde  yemek fabrikası (mutfak) olması şartı aranacaktır.  mutfak, Yemek fabrikası ile yapılan noter onaylı kira sözleşmesini teklif ile birlikte  idareye  ibraz edilecektir. İhale konusu işin yerine getirilmesi için gerekli görülen tesis, makine, teçhizat ve diğer ekipmana ilişkin belgeler, (İsteklinin yemek üretim tesisi var ise; kendine ait tapu belgesi örneği kiralık ise kira kontratı örneği, Makinelere ait fatura örnekleri veya demirbaş kayıt defterinin örneği, diğer teçhizata ilişkin belgeleri teklif ile  sunulacaktır.

 

4.3.3. Kalite ve standarda ilişkin belgeler:
1- İşletme Kayıt Belgesi ( Teklif ile birlikte ) 2- İhale tarihi itibarıyla geçerli sürsini doldurmamış,TS: 8985 işyerleri-yemek fabrikaları ve toplu yemek mutfaklar-genel kurallar ( Teklif ile birlikte ) 3- İhale tarihi itibarıyla geçerli sürsini doldurmamış: TS EN ISO 9001-2008 Kalite Yönetim Sistmleri-Şartları ( Teklif ile birlikte ) 4-İhale tarihi itibarıyla geçerli sürsini doldurmamış : TS 13075 İş Yerleri -Gıda Maddelleri Taşıma Hizmetleri Genel Kurallar ( Teklif ile birlikte
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

Kamu veya Özel Sektörde  Yemek Hazırlama,Sunumu,Dağıtımı ve Sonrası Hizmetleri; Benzer iş olarak kabul dilecektir


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı Karaköprü İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü Taşımalı Eğitim Şubesi adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Karaköprü İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü Tolantı Salonu Kat 2 adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (yüz yirmi) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

13.Diğer hususlar:
Teklifi sınır değerin altında kalan isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
2017-2018 Eğitim-Öğretim Yılında 4 Taşıma Merkezi Ortaöğretim ( Lise ) Normal Eğitim-Öğretim gören 846 Öğrenciye 143 iş günü verilen Öğlen yemeği hazırlama sunumu ve sonrası hizmetleri işi 120.978 öğün