• İhale No
    2017/466623
  • İhale Adı
    YEMEK HİZMETİ ALINACAKTIR
  • Sektör
    Yemek Üretimi, Kantin İşletme ve Catering Servis Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Hizmet Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    17 Ekim 2017 10:00
  • İdare
    Çatalpınar İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü
  • İhale İli
    Ordu
  • İşin İli
    Ordu
  • Şikayet Bedeli
    50.640,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    8.447.946'TL den küçük
  • Yayın Tarihi
    26 Eylül 2017
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

YEMEK HİZMETİ ALINACAKTIR

ÇATALPINAR İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ- MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI MÜSTEŞARLIK

ÇPAL-AİHL'ye taşınan 481 Öğrenciye 140 İş Günü 215 Takvim Günü(67.340 Öğün) Sıcak Öğle Yemeği Hazırlanması, Dağıtılması ve Sonrası Temizlik İşleri hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2017/466623

1-İdarenin

a) Adresi : ILÇE MILLI EGITIM MÜDÜRLÜGÜ HÜKÜMET KONAGI KAT:2 BELEDIYE CADDESI 52420 MERKEZ ÇATALPINAR/ORDU
b) Telefon ve faks numarası : 4524912078 - 4524912078
c) Elektronik Posta Adresi : catalpinar52@meb.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu hizmetin

a) Niteliği, türü ve miktarı : 2017-2017 Eğitim ve Öğretim döneminde 29 Güzergahtan taşıma ile gelecek 481 öğrenciye 140 iş günü 215 takvim günü 67.340 öğün malzemesi yükleniciye ait sıcak öğle yemeği hazırlanması, pişirilmesi, dağıtılması ve sonrası temizlik
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Yapılacağı yer : Çatalpınar Çok Programlı Anadolu Lise ve Anadolu İmam Hatip Lisesi Müdürlüğü
c) Süresi : İşe başlama tarihi 06.11.2017, işin bitiş tarihi 07.06.2018


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Eski Belediye Caddesi Hükümet Konağı Kat:2 (İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü ) ÇATALPINAR/ORDU
b) Tarihi ve saati : 17.10.2017 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1.3. İhale konusu işin yerine getirilmesi için alınması zorunlu olan ve ilgili mevzuatında o iş için özel olarak düzenlenen sicil, izin, ruhsat vb. belgeler,

Ordu İli sınırları içinde   Yemek Fabrikası Olmaması durumunda  Bir Yemek Fabrikasıyla Yapılmış Noter Onaylı Sözleşmeyi ihale esnasında idaremize  sunacaktır.


4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 40 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi.
4.3.2. Makine, teçhizat ve diğer ekipmana ait belgeler ve kapasite raporu:

Yüklenici bu iş için günlük 481 öğrencilik kapasite raporunu ihalede sunacaktır.

4.3.3. Kalite ve standarda ilişkin belgeler:

1-15/02/2005 tarih ve 2578 Sayılı Resmi Gazetede yayımlanan Gıda ve Gıda ile temas eden madde ve malzemeleri üreten iş yerlerinin çalışma izni ve gıda sicil ve üretim izni işlemleri ile sorumlu yönetici istihdamı hakkındaki Yönetmelikte değişiklik yapılması hakkındaki Yönetmeliğin 1. Maddesinin (a) bendinde sayılan sorumlu yönetici olabilecek meslek guruplarından birinden bağlı bulunduğu meslek odasından alınmış sorumlu yönetici belgesi (Çalışma İzni) olan bir sorumlu yönetici bulunduracaktır.

2-Yüklenici yemek üretimi ve dağıtımı yapılan kısımlarda "Hijyen Belgesi" olan personel çalıştıracaktır. Okullarda yemek dağıtımı işi kesinlikle İşkur tarafından görevlendirilen veya okul personeli olan kişileri çalıştırmayacaktır. Çalıştırdığı tespit edildiği takdirde sözleşmenin onbinde beşi oranında cezai işlem uygulanacaktır.

 3)Aşğıda belirtilen belgeler ihale dökümanıyla birlikte sunulmalıdır.

-Gıda üretim izin belgesi

-İSO 9001 Kalite Yönetim Sistemi Belgesi

-Geçerlilik süresini doldurmamış Yemek Fabrikasına ait TSE 8985 Hizmet Yeterlilik Belgesi

 


Kalite yönetim sistem belgesi Türk Akreditasyon Kurumu tarafından akredite edilen belgelendirme kuruluşları veya Uluslararası Akreditasyon Forumu Karşılıklı Tanınma Antlaşmasında yer alan ulusal akreditasyon kurumlarınca akredite edilmiş belgelendirme kuruluşları tarafından düzenlenmesi zorunludur. Bu belgelendirme kuruluşlarının, Uluslararası Akreditasyon Forumu Karşılıklı Tanınma Antlaşmasında yer alan ulusal akreditasyon kurumlarınca akredite edilmiş belgelendirme kuruluşu olduklarının ve bu kuruluşlarca düzenlenen belgelerin geçerliliğini sürdürdüğünün, Türk Akreditasyon Kurumundan alınacak bir yazı ile teyit edilmesi gerekir. İhale tarihi veya bu tarihten önceki bir yıl içinde alınan teyit yazıları geçerlidir. Ancak, Türk Akreditasyon Kurumu tarafından akredite edildiği duyurulan belgelendirme kuruluşları tarafından düzenlenen ve TÜRKAK Akreditasyon Markası taşıyan belge ve sertifikalar için Türk Akreditasyon Kurumundan teyit alınması zorunlu değildir. Bu belgenin ihale tarihinde geçerli olması yeterlidir.
İş ortaklıklarında, ortaklardan birinin istenilen belgeyi sunması yeterlidir.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

Kamu veya özel sektörde malzemesi yükleniciye ait yemek hazırlama, pişirme, dağıtımı ve sonrası temizlik hizmetler işi benzer iş olarak kabul edilecektir.Benzer iş: İhale konusu iş veya işin bölümleriyle nitelik ve büyüklük bakımından benzerlik gösteren, aynı veya benzer usullerle gerçekleştirilen, teçhizat, ekipman, mali güç ve uzmanlık ile personel ve organizasyon gerekleri bakımından benzer özellik taşıyan işleri, ifade eder." hükmüne yer verilmiştir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı İhale Dosyası-https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/ üzerinden satın alınacak adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Eski Belediye Caddesi Hükümet Konağı Kat:2 (İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü Şube Müdürü Odası ) ÇATALPINAR/ORDU adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (altmış) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

13.Diğer hususlar:
Teklifi sınır değerin altında kalan isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
ÇPAL-AİHL'ye taşınan 481 Öğrenciye 140 İş Günü 215 Takvim Günü(67.340 Öğün) Sıcak Öğle Yemeği Hazırlanması, Dağıtılması ve Sonrası Temizlik İşleri 67.340 öğün