• İhale No
    2012/88979
  • İhale Adı
    YEMEK HİZMETİ ALINACAKTIR
  • Sektör
    Eğitim, Danışmanlık ve Büro Personeli Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Hizmet Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    07 Ağustos 2012 10:00
  • İdare
    Akkuş İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü
  • İhale İli
    Ordu
  • İşin İli
    Ordu
  • Yayın Tarihi
    17 Temmuz 2012
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun


YEMEK HİZMETİ ALINACAKTIR
Milli Eğitim Bakanlığı Müsteşarlık Akkuş İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü-
Akkuş Ilçesinde Taşima Kapsaminda Bulunan Öğrencilere 2012-2013 Eğitim Öğretim Yili (17 Eylül 2012 – 14
Haziran 2013 Tarihleri Arasi Öğle Yemeği Olarak Malzeme Dahil Yemek Pişirme Dağitimi Ve Sonrasi Hizet Alimi hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2012/88979
1-İdarenin
a) Adresi : Atatürk Cad. Hükümet Konağı kat: 3 No:34 P.K. 52950 Akkuş/Ordu
b) Telefon ve faks numarası : 4526112014 - 4526112927
c) Elektronik Posta Adresi : akkus52@meb.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İhale konusu hizmetin
a) Niteliği, türü ve miktarı
İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta
: (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
7 Taşıma Merkezi İllokul/Ortaokulda (Salman İlkokul/Ortaokulu, Seferli İlkokul/Ortaokulu, Kızılelma İlkokul/Ortaokulu, Çayıralan
b) Yapılacağı yer : Yazıkıyısı İlkokul/Ortaokulu, Kargı Ferhat Akbulat İlkokul/Ortaokulu, Damyeri İlkokul/Ortaokulu, Cumhuriyet İlkokulu) taşınan 1001 öğrenciye 175.175 öğün öğle yemeği
c) Süresi : İşe başlama tarihi 17.09.2012, işin bitiş tarihi 14.06.2013
3- İhalenin
a) Yapılacağı yer : Subaşı Mah. Atatürk Cad. Hükümet Konağı Kat: 3(İlçe Milli Eğitim
Müdürlüğü Oda No:34) Akkuş/Ordu
b) Tarihi ve saati : 07.08.2012 - 10:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya Meslek Odası Belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odasından ya da ilgili meslek odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu ticaret ve/veya sanayi odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğinin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.3. İhale konusu işin yerine getirilmesi için alınması zorunlu olan ve ilgili mevzuatında o iş için özel olarak
düzenlenen sicil, izin, ruhsat vb. belgeler, Gıda üretim izin belgesi
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu
gösteren, standart forma uygun belge,
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyim belgeleri:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin %
40 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler,
4.3.2. Makine, teçhizat ve diğer ekipmana ait belgeler ve kapasite raporu:
İsteklinin organizasyon yapısına ve personel durumuna ilişkin belgeler.
7.5.2.1 Makine ve diğer ekipmanlara ilişkin belgeler
İhale konusu hizmetin ifası için gerekli olan araçlardan en az iki adet üzeri kapalı panelvan veya minibüs gibi servis aracı bulunduracaktır, ihale üzerinde kalan istekli sözleşme süresinde araçlar ile ilgili kendi adına ise ruhsatlarını, kiralık ise yapılan noter onaylı sözleşmeyi idareye ibraz edecektir.
7.5.2.2 Kalite ve Standartlara ilişkin belgeler:
a) Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da meslek odası tarafından mevzuatına uygun olarak düzenlenmiş, ihale son başvuru tarihi itibarıyla geçerli olmak üzere günlük 501 öğün kapasite raporu.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.
a) Kamu veya özel sektörde malzemeli yemek pişirme, dağıtımı ve sonrası hizmetler işi.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı Subaşı Mah. Atatürk Cad.
Hükümet Konağı Kat: 3(İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü Oda No:34) Akkuş/Ordu adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Subaşı Mah. Atatürk Cad. Hükümet Konağı Kat: 3(İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü Oda No:34) Akkuş/Ordu adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
AKKUŞ İLÇESİNDE TAŞIMA KAPSAMINDA BULUNAN 7 TAŞIMA MERKEZİ İLKOKUL/ORTAOKUL ÖĞRENCİLERE 2012-2013 EĞİTİM ÖĞRETİM YILI (17 EYLÜL 2012 – 14 HAZİRAN 2013 TARİHLERİ ARASI 175 İŞ GÜNÜ 271 TAKVİM GÜNÜ, 1001 ÖĞRENCİYE 175.175 ÖĞÜN ÖĞLE YEMEĞİ OLARAK MALZEME DAHİ 175.175,000 ÖĞÜN
14 Şubat 2025

İhale iptal edilmiş
İhale Yetkilisinin isteği ile ihale iptal edilmiştir.
Diğer