• İhale No
    2018/252288
  • İhale Adı
    YEMEK HİZMETİ ALINACAKTIR
  • Sektör
    Yemek Üretimi, Kantin İşletme ve Catering Servis Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Hizmet Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    27 Haziran 2018 10:00
  • İdare
    Şişli Hamidiye Etfal Eğitim ve Araştırma Hastanesi
  • İhale İli
    İstanbul
  • İşin İli
    İstanbul
  • Yayın Tarihi
    25 Mayıs 2018
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
YEMEK HİZMETİ ALINACAKTIR

EĞİTİM VE ARAŞTIRMA HASTANESİ-ŞİŞLİ HAMİDİYE ETFAL SAĞLIK BAKANLIĞI MÜSTEŞARLIK

24 AYLIK (01/08/2018 - 31/07/2020) YEMEK HAZIRLAMA, DAĞITIM VE SONRASI HİZMET ALIMI hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2018/252288

1-İdarenin

a) Adresi : HALASKARGAZI CADDESI ETFAL SOKAK NO: 10 34360 ŞİŞLİ ŞİŞLİ/İSTANBUL
b) Telefon ve faks numarası : 2123735290 - 2123735160
c) Elektronik Posta Adresi : satinalma@sislietfal.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu hizmetin

a) Niteliği, türü ve miktarı : NORMAL ÖĞLEN /AKŞAM YEMEĞİ 1.920.120 ÖĞÜN DİYET ÖĞLEN / AKŞAM YEMEĞİ 224.088 ÖĞÜN DİYET KAHVALTI 141.504 ÖĞÜN NORMAL SABAH / GECE KAHVALTI 603.240 ÖĞÜN DİYET ( ARA ÖĞÜN) 241.464 ÖĞÜN
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Yapılacağı yer : Şişli Hamidiye Etfal Eğitim ve Araştırma Hastanesi, Bağlı Semt Poliklinikleri ve Ek Hizmet Binaları
c) Süresi : İşe başlama tarihinden itibaren 24(yirmi dört) aydır


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Sağlık Bilimleri Üniversitesi Şişli Hamidiye Etfal Eğitim ve Araştırma Hastanesi-İdari Bina Kat:4 Satın Alma Toplantı Odası
b) Tarihi ve saati : 27.06.2018 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1.3. İhale konusu işin yerine getirilmesi için alınması zorunlu olan ve ilgili mevzuatında o iş için özel olarak düzenlenen sicil, izin, ruhsat vb. belgeler,

İstekliler, Gıda Üretim İzin Belgesinin yada işletme kayıt belgesinin aslını veya bu belgelerin Noter tastikli suretini yada aslı idarece görülmüş suretini ihale teklif zarfında verilecektir.


4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.2.1 Bankalardan temin edilecek belgeler:
Teklif edilen bedelin %10 dan az olmamak üzere istekli tarafından belirlenecek tutarda bankalar nezdindeki kullanılmamış nakdi veya gayrinakdi kredisini ya da üzerinde kısıtlama bulunmayan mevduatını gösterir banka referans mektubu,
Bu kriter mevduat ve kredi tutarları toplanmak ya da birden fazla banka referans mektubu sunularak sağlanabilir.
4.2.2. İsteklinin ihalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait yıl sonu bilançosu veya eşdeğer belgeleri:
a) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olan istekliler yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini,
b) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olmayan istekliler, yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini ya da bu kriterlerin sağlandığını göstermek üzere serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir tarafından standart forma uygun olarak düzenlenen belgeyi sunar,
Sunulan bilanço veya eşdeğer belgelerde;
a) Cari oranın (dönen varlıklar / kısa vadeli borçlar) en az 0,75 olması,
b) Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/ toplam aktif) en az 0,15 olması,
c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,50’den küçük olması, yeterlik kriterleridir ve bu üç kriter birlikte aranır.
Yukarıda belirtilen kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde, son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
Serbest meslek erbabının vereceği, ilgili mevzuatına göre düzenlenmiş ve onaylanmış serbest meslek kazanç defteri özetinde gösterilen değerlere göre, son yıla ait toplam gelirin toplam gidere oranının veya son iki yıla ait gelir ve giderlerin parasal tutarlarının ortalaması üzerinden bulunacak oranın en az (1,25) olması şartı aranır. Serbest meslek kazanç defteri özetinin serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir ya da vergi dairesince onaylı olması gerekir.
4.2.3. İş hacmini gösteren belgeler:
a) İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu gösteren gelir tablosu,
b) Taahhüt altında devam eden hizmet işlerinin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen hizmet işlerinin parasal tutarını gösteren, ihalenin yapıldığı yıldan önceki yılda düzenlenmiş faturalar,
Bu belgelerden birinin sunulması yeterlidir.
Toplam cironun teklif edilen bedelin %20’sinden, taahhüt altında devam eden işlerin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen işlerin parasal tutarının ise teklif edilen bedelin %12'sinden az olmaması gerekir. Bu kriterlerden herhangi birini sağlayan ve sağladığı kritere ilişkin belgeyi sunan istekli yeterli kabul edilir.
Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanamadığına bakılır.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 30 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

Kamu veya özel sektörde gerçekleştirilmiş,tek sözleşmeye bağlanmış, malzeme dahil  yemek pişirme, dağıtım ve sonrası hizmetleri benzer iş olarak kabul edilecektir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 200 TRY (Türk Lirası) karşılığı Sağlık Bilimleri Üniversitesi Şişli Hamidiye Etfal Eğitim ve Araştırma Hastanesi Halaskargazi Caddesi Etfal Sokak No:10 34360 ŞİŞLİ İSTANBUL adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Sağlık Bilimleri Üniversitesi Şişli Hamidiye Etfal Eğitim ve Araştırma Hastanesi Satın alma Birimi Halaskargazi Caddesi Etfal Sokak No:10 34360 ŞİŞLİ İSTANBUL adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (yüz yirmi) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

13.Diğer hususlar:
Teklifi sınır değerin altında kalan isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Kişi Sayısı Süre Birim
Uzman Personel (Gıda Mühendisi/ İşletme Müdürü/Diyetisyen)(Brüt asgari ücretin %156,5 fazlası) 1 24 Ay
Gıda Teknikeri(Brüt asgari ücretin %71 fazlası) 2 24 Ay
Aşçıbaşı(Brüt asgari ücretin %128 fazlası) 1 24 Ay
Aşçı(Brüt asgari ücretin %71 fazlası) 5 24 Ay
Aşçı Yardımcısı(Brüt asgari ücretin %48,2 fazlası) 12 24 Ay
Depo Sorumlusu(Brüt asgari ücretin %48,2 fazlası) 1 24 Ay
Garson(Brüt asgari ücretin %14 fazlası) 43 24 Ay
Bulaşıkçı(Brüt asgari ücretin %14 fazlası) 10 24 Ay
Temizlik Görevlisi(Brüt asgari ücretin %14 fazlası) 7 24 Ay
Engelli Personel(Brüt asgari ücretin %14 fazlası) 3 24 Ay
Normal Öğlen /Akşam Yemeği 1.920.120 öğün
Diyet Öğlen /Akşam Yemeği 224.088 öğün
Diyet Kahvaltı. 141.504 öğün
Normal Sabah / Gece Kahvaltı 603.240 öğün
Diyet (Ara Öğün) 241.464 öğün
R1 Öğlen/Akşam 21.600 öğün
R2 Öğlen/Akşam 115.200 öğün
R1 Kahvaltı 10.800 öğün
R2 Kahvaltı 57.600 öğün
Resmi ve dini bayram günlerinde çalışacak personel-Uzman Personel (Gıda Mühendisi/İşletme Müdürü/Diyetisyen )-(Brüt Asgari ücretin %156,5 fazlası) 32,5 gün
Resmi ve dini bayram günlerinde çalışacak personel-Gıda Teknikeri-(Brüt Asgari ücretin %71 fazlası) 32,5 gün
Resmi ve dini bayram günlerinde çalışacak personel-Aşçı-(Brüt Asgari ücretin %71 fazlası) 65 gün
Resmi ve dini bayram günlerinde çalışacak personel-Aşçı Yardımcısı-(Brüt Asgari ücretin %48,2 fazlası) 97,5 gün
Resmi ve dini bayram günlerinde çalışacak personel-Depo Sorumlusu-(Brüt Asgari ücretin %48,2 fazlası) 32,5 gün
Resmi ve dini bayram günlerinde çalışacak personel-Garson-(Brüt Asgari ücretin %14 fazlası) 487,5 gün
Resmi ve dini bayram günlerinde çalışacak personel-Bulaşıkçı-(Brüt Asgari ücretin %14 fazlası) 130 gün
Resmi ve dini bayram günlerinde çalışacak personel-Temizlik Görevlisi-(Brüt Asgari ücretin %14 fazlası) 97,5 gün
16 Temmuz 2018

İhale İptal Edilmiş.
IKN : 2018/252288
İptal Nedeni : Şikayet Üzerine İdare Tarafından İptal -
İptal Tarihi : 16 Temmuz 2018

18 Temmuz 2018

İHALE İPTAL İLANI
YEMEK HİZMETİ ALINACAKTIR
EĞİTİM VE ARAŞTIRMA HASTANESİ-ŞİŞLİ HAMİDİYE ETFAL SAĞLIK BAKANLIĞI MÜSTEŞARLIK

YEMEK HİZMETİ ALINACAKTIR ihalesi , 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 16 ncı maddesine göre iptal edilmiştir.
İhale Kayıt Numarası:2018/252288
1- İdarenin
a) Adresi: HALASKARGAZI CADDESI ETFAL SOKAK NO: 10 34360 ŞİŞLİ ŞİŞLİ/İSTANBUL
b) Telefon ve faks numarası:2123735030 - 2123735160
c) Elektronik posta adresi:satinalma@sislietfal.gov.tr
2-İptal edilen ihalenin ilanının yayımlandığı
a) Kamu İhale Bülteninin tarih ve sayısı :25.05.2018 - 3619
b) Gazetenin adı ve tarihi (yayımlanmış ise) :: -
3- İhale İptal Tarihi:16.07.2018
4- İptal nedeni veya nedenleri

2018/252288 İKN’li 24 Aylık (01/08/2018-31/07/2020) Yemek Hazırlama, Dağıtım ve Sonrası Hizmet Alımı ihalesine yapılan itirazlar değerlendirilmiştir. Yapılan itirazlar neticesinde düzenlenmiş olan zeyilnameler ile örnek menülerin değiştiği, değişen örnek menüler sebebiyle yaklaşık maliyetin güncelliğini kaybetmiş olup, değişen maddelerin ilana yansıyan unsur oduğu ve ilana yansıyan unsurlar için yeterli süre olmadığı görülmesi ile birlikte bu durumun Kamu İhale Kanunu ve ilgili tebliğ, yönetmeliklerine   aykırılık teşkil ettiği görülmüştür.  Ayrıca, ihaleye  yapılan itirazları da  değerlendirerek  teknik şartnamenin revize edilerek yeniden hazırlanmasının, hizmetin verilmesinde etkinlik ve yerindelilik  sağlayacağı, Hastanemizin kısa dönem içerisinde Sarıyer ve Seyrantepe olmak üzere iki ayrı sağlık tesisine taşınması durumu da göz önünde bulundurularak şartnamenin hazırlanıp tekrar ihaleye çıkılmasının kamu ve kurum yararına olacağı düşünüldüğünden ihalenin iptal edilmesine karar verilmiştir.