• İhale No
    2018/258197
  • İhale Adı
    YEMEK HİZMETİ ALINACAKTIR
  • Sektör
    Yemek Üretimi, Kantin İşletme ve Catering Servis Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Hizmet Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    26 Haziran 2018 15:00
  • İdare
    Cizre İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü
  • İhale İli
    Şırnak
  • İşin İli
    Şırnak
  • Şikayet Bedeli
    101.344,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    8.447.946 ile 33.791.911 TL arası
  • Yayın Tarihi
    25 Mayıs 2018
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
YEMEK HİZMETİ ALINACAKTIR

CİZRE İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ- MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI MÜSTEŞARLIK

2018 / 2019 Eğitim Öğretim yılı taşıma kapsamına alınan toplam 1197 öğrenciye 180 gün boyunca 215460 adet, sıcak yemek alım, dağıtım ve dağıtım sonrası Temizlik işi Hizmet Alımı hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2018/258197

1-İdarenin

a) Adresi : Şah Mahallesi Veteriner Cad. No: 3 73200 CİZRE/ŞIRNAK
b) Telefon ve faks numarası : 4866162481 - 4866162425
c) Elektronik Posta Adresi : cizre73@meb.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu hizmetin

a) Niteliği, türü ve miktarı : 2018 / 2019 Eğitim Öğretim yılı taşıma kapsamına alınan toplam 1197 öğrenciye 180 gün boyunca 215460 adet, sıcak yemek alım, dağıtım ve dağıtım sonrası Temizlik işi Hizmet Alımı
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Yapılacağı yer : Teknik Şartnamedeki 9 Adet Taşıma Merkezi Lise Okul Müdürlükleri
c) Süresi : İşe başlama tarihi 17.09.2018, işin bitiş tarihi 14.06.2019


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Cizre İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü Şah Mah. Veteriner Cad. No:2 Cizre/Şırnak
b) Tarihi ve saati : 26.06.2018 - 15:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1.3. İhale konusu işin yerine getirilmesi için alınması zorunlu olan ve ilgili mevzuatında o iş için özel olarak düzenlenen sicil, izin, ruhsat vb. belgeler,

- Gıda, Tarım ve Hayvancılık Bakanlığı tarafından verilen Üretim yerlerine ait “ İşletme Kayıt Belgesi”,

     - İstekliler TSE' den alınmış “TS 13075 sayılı “İş Yerleri – Gıda Maddeleri Taşıma Hizmetleri – Genel Kurallar Standardına Uygun Hizmet Veren (23.03.2004)” Hizmet Yeterlilik Belgesi' ni teklifleri kapsamında sunacaklardır.


4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 40 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi.
4.3.2. Makine, teçhizat ve diğer ekipmana ait belgeler ve kapasite raporu:

Bahse konu işe ilişkin olarak günde en az kumanya (1197 adet) sayısı kadar kapasite raporu teklif kapsamında sunulacaktır.

a) Panelvan veya Minibüs tipi araç; yüklenici yemek dağıtım hizmetini düzenli ve zamanında yapabilmesi için yeterli sayıda araç bulunduracaktır.(İhale Teklif Dosyasında kullanılacak araca ait ruhsat belgesi sureti bulundurulacaktır.)

b) İdarenin denetleyebilmesi ve öğrencilere sıcak yemek verilmesi açısından yüklenici; Cizre İlçesi sınırları içerisinde mutfağının bulunduğu yere ait belgeleri sunacaktır. Ancak; İstekliye ait, Mutfak bulunmadığında ise mutfak olarak kullanılacak yere ait, iş yerinin kira olması durumunda noter onaylı kira sözleşmesinin aslı veya noter tasdikli suretini yüklenici sözleşme yapılmadan önce idareye ibraz etmek zorundadır.

4.3.3. Kalite ve standarda ilişkin belgeler:

İstekliler TSE' den alınmış TS 8985 sayılı 'İşyeri, Yemek Fabrikaları, Toplu Yemek Mutfakları ve Yemek Servisleri Genel Kuralları Standardına göre düzenlenen Hizmet Yeri Yeterlilik Belgesi' ni teklifleri kapsamında sunacaklardır.


Kalite yönetim sistem belgesi Türk Akreditasyon Kurumu tarafından akredite edilen belgelendirme kuruluşları veya Uluslararası Akreditasyon Forumu Karşılıklı Tanınma Antlaşmasında yer alan ulusal akreditasyon kurumlarınca akredite edilmiş belgelendirme kuruluşları tarafından düzenlenmesi zorunludur. Bu belgelendirme kuruluşlarının, Uluslararası Akreditasyon Forumu Karşılıklı Tanınma Antlaşmasında yer alan ulusal akreditasyon kurumlarınca akredite edilmiş belgelendirme kuruluşu olduklarının ve bu kuruluşlarca düzenlenen belgelerin geçerliliğini sürdürdüğünün, Türk Akreditasyon Kurumundan alınacak bir yazı ile teyit edilmesi gerekir. İhale tarihi veya bu tarihten önceki bir yıl içinde alınan teyit yazıları geçerlidir. Ancak, Türk Akreditasyon Kurumu tarafından akredite edildiği duyurulan belgelendirme kuruluşları tarafından düzenlenen ve TÜRKAK Akreditasyon Markası taşıyan belge ve sertifikalar için Türk Akreditasyon Kurumundan teyit alınması zorunlu değildir. Bu belgenin ihale tarihinde geçerli olması yeterlidir.
İş ortaklıklarında, ortaklardan birinin istenilen belgeyi sunması yeterlidir.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

Kamu ve Özel Sektör kuruluşlarına kendi tesislerinde her türlü yemek üretim, dağıtım, sunum ve sonrası hizmetleri benzer iş olarak kabul edilecektir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 500 TRY (Türk Lirası) karşılığı Destek Hizmetleri Birimi Odası adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Cizre İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü Destek Hizmetleri Odası adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 365 (üç yüz altmış beş) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

13.Diğer hususlar:
Teklifi sınır değerin altında kalan isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
2018 / 2019 Eğitim Öğretim yılı taşıma kapsamına alınan toplam 1197 öğrenciye 180 gün boyunca 215460 adet teknik şartnamede belirtilen sıcak yemek alım, dağıtım ve dağıtım sonrası Temizlik işi Hizmet Alımı 215.460 öğün
30 Mayıs 2018

DÜZELTME İLANI

YEMEK HİZMETİ ALINACAKTIR
CİZRE İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ- MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI MÜSTEŞARLIK

YEMEK HİZMETİ ALINACAKTIR ihale edileceği ilan edilmiştir. Ancak 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 26 ncı maddesine göre aşağıdaki hususlarda , düzeltme ilanı yayımlanmasına karar verilmiştir. Tekliflerin hazırlanması ve sunulmasında düzeltilen maddelerin esas alınması gerekmektedir.
İhale Kayıt Numarası:2018/258197
1- İdarenin
a) Adresi:Şah Mahallesi Veteriner Cad. No: 3 73200 CİZRE/ŞIRNAK
b) Telefon ve faks numarası:4866162481 - 4866162425
c) Elektronik posta adresi:cizre73@meb.gov.tr
ç) Ön yeterlik/İhale dokümanının görülebileceği internet adresi: https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-Düzeltmeye Konu İlanın Yayımlandığı
a) Kamu İhale Bülteninin tarih ve sayısı :25.05.2018 - 3619
b) Gazetenin adı ve tarihi (yayımlanmış ise) :CİZREM GAZETESİ - 29.05.2018
3- Düzeltilen [madde/maddeler ] şunlardır

DÜZELTME İLANI

İlan Metnindeki 4.1.1.3 - 4.3.2 - 4.3.3 ve 4.4 maddeleri aşağıdaki şekilde düzenlenmiştir.

4.1.1.3   - İstekliler TSE' den alınmış “TS 13075 sayılı “İş Yerleri – Gıda Maddeleri Taşıma Hizmetleri – Genel Kurallar Standardına Uygun Hizmet Veren (23.03.2004)” Hizmet Yeterlilik Belgesi' ni teklifleri kapsamında sunacaklardır.

Değiştirilmiş Hali : Hizmet Yeri Yeterlilik Belgesi

4.3.2. a) Panelvan veya Minibüs tipi araç; yüklenici yemek dağıtım hizmetini düzenli ve zamanında yapabilmesi için yeterli sayıda araç bulunduracaktır.(İhale Teklif Dosyasında kullanılacak araca ait ruhsat belgesi sureti bulundurulacaktır.)

Değiştirilmiş hali: Panelvan veya Minibüs araç yerine Frigolu araç olarak değiştirilmiştir.

b) İdarenin denetleyebilmesi ve öğrencilere sıcak yemek verilmesi açısından yüklenici; Cizre İlçesi sınırları içerisinde mutfağının bulunduğu yere ait belgeleri sunacaktır. Ancak; İstekliye ait, Mutfak bulunmadığında ise mutfak olarak kullanılacak yere ait, iş yerinin kira olması durumunda noter onaylı kira sözleşmesinin aslı veya noter tasdikli suretini yüklenici sözleşme yapılmadan önce idareye ibraz etmek zorundadır.

Değiştirilmiş Hali: b) İdarenin denetleyebilmesi ve öğrencilere sıcak yemek verilmesi açısından yüklenici; Cizre İlçesi sınırları içerisinde mutfağının bulunduğu yere ait belgeleri sunacaktır. Ancak; İstekliye ait, Mutfak bulunmadığında ise mutfak olarak kullanılacak yere ait, iş yerinin kira olması durumunda noter onaylı kira sözleşmesinin aslı veya noter tasdikli suretini yüklenici ihale evraklarıyla birlikte ihale günü idareye ibraz etmek zorundadır.

4.3.3 İstekliler TSE' den alınmış TS 8985 sayılı 'İşyeri, Yemek Fabrikaları, Toplu Yemek Mutfakları ve Yemek Servisleri Genel Kuralları Standardına göre düzenlenen Hizmet Yeri Yeterlilik Belgesi' ni teklifleri kapsamında sunacaklardır.

Değiştirlmiş hali : kaldırılmıştır.

4.4 Benzer iş olarak kabul edilecek işler aşağıda belirtilmiştir:

Kamu ve Özel Sektör kuruluşlarına kendi tesislerinde her türlü yemek üretim, dağıtım, sunum ve sonrası hizmetleri benzer iş olarak kabul edilecektir.

Değiştirilmiş Hali: Taşımalı Öğrenci Sıcak Yemek yapım ve Dağıtım İşi Hizmet Alımı

 

09 Temmuz 2018

İhale İptal Edilmiş.
IKN : 2018/258197
İptal Nedeni : İdari Şartnamenin Uygun Olmaması Nedeniyle -
İptal Tarihi : 09 Temmuz 2018