• İhale No
    2012/185938
  • İhale Adı
    YEMEK HİZMETİ ALINACAKTIR
  • Sektör
    Yemek Üretimi, Kantin İşletme ve Catering Servis Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Hizmet Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    27 Aralık 2012 10:30
  • İdare
    Avrupa Birliği Eğitim ve Gençlik Programları Merkezi Başkanlığı Satınalma Koordinatörlüğü
  • İhale İli
    Ankara
  • İşin İli
    Ankara
  • Yayın Tarihi
    11 Aralık 2012
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun


YEMEK HİZMETİ ALINACAKTIR
Avrupa B irliğ i Eğ it i m Ve Ge nçli k P ro g ra mla rı M er kez i B a şka nlığ ı Sa t ına l ma K o o rd ina t ö rlüğ ü
İhale Kayıt Numarası : 2012/185938
1 - İdarenin
a) adresi : Mevlana Bulvarı (Konya Yolu) No: 181 06520 b) telefon ve faks numarası : 3124096000 - 3124096044
c) elektronik posta adresi (varsa) : satinalma@ua.gov.tr
2 - İhale konusu hizmetin niteliği,
Başkanlığımız personeli için 01/01/2013-31/12/2013 tarihleri arası 130
türü ve miktarı : kişilik yemek hizmeti alınacaktır.
3- İhalenin / Yeterlik
Değerlendirmesinin:
a) Yapılacağı yer : İdarenin Hizmet Binası 11. Kat Toplantı Salonu
b) Tarihi ve saati : 27.12.2012 - 10:30
4 - İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler :
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya Meslek Odası Belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odasından ya da ilgili meslek odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu ticaret ve/veya sanayi odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğinin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil
Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5. İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6. Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil
memurlukları veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.2.1. Bankalardan temin edilecek belgeler:
Teklif edilen bedelin %10 dan az olmamak üzere istekli tarafından belirlenecek tutarda bankalar nezdindeki kullanılmamış nakdi veya gayri nakdi kredisini ya da üzerinde kısıtlama bulunmayan mevduatını gösterir banka referans mektubu,
Bu kriter, mevduat ve kredi tutarları toplanarak ya da birden fazla banka referans mektubu sunularak sağlanabilir.
4.2.2. İsteklinin ihalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait yıl sonu bilançosu veya eşdeğer belgeleri:
a) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olan istekliler yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini,
b) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olan istekliler, yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini ya da bu kriterlerin sağlandığını göstermek üzere yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir tarafından standart forma uygun olarak düzenlenen belgeyi sunar,
Sunulan bilanço veya eşdeğer belgelerde;
a) Cari oranın (dönen varlıklar / kısa vadeli borçlar) en az 0,75 olması, b) Öz kaynak oranının (Öz kaynaklar / toplam aktif) en az 0,15 olması,
c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,50’den küçük olması, yeterlik kriterleridir ve bu üç kriter birlikte aranır.
Yukarıda belirtilen kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde, son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
Serbest meslek erbabının vereceği, ilgili mevzuatına göre düzenlenmiş ve onaylanmış serbest meslek kazanç defteri özetinde gösterilen değerlere göre, son yıla ait toplam gelirin toplam gidere oranının veya son iki yıla ait
gelir ve giderlerin parasal tutarlarının ortalaması üzerinden bulunacak oranın en az (1,25) olması şartı aranır.
Serbest meslek kazanç defteri özetinin yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir ya da vergi dairesince onaylı olması gerekir.
4.2.3. İş hacmini gösteren belgeler:
a) İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu gösteren gelir tablosu,
b) Taahhüt altında devam eden hizmet işlerinin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen hizmet işlerinin parasal tutarını gösteren, ihalenin yapıldığı yıldan önceki yılda düzenlenmiş faturalar,
Bu belgelerden birinin sunulması yeterlidir.
Toplam cironun teklif edilen bedelin %25’inden, taahhüt altında devam eden işlerin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen işlerin parasal tutarının ise teklif edilen bedelin %15’inden az olmaması gerekir. Bu kriterlerden herhangi birini sağlayan ve sağladığı kritere ilişkin belgeyi sunan istekli yeterli kabul edilir.
Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanamadığına bakılır.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyim belgeleri:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin
%35 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler,
4.3.2
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1. Kamu veya Özel Sektörde gerçekleştirilen her türlü yemek hizmeti alımına dayalı hizmet alımı işleri benzer iş olarak kabul edilir.
5. Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, İdarenin adresinde veya İdarenin www.ua.gov.tr internet adresindeki ihaleler bölümünden görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı AB Eğitim ve Gençlik Programları Merkezi Başkanlığı
Satınalma Koordinatörlüğü – Mevlana Bulvarı No:181 06520 Balgat Çankaya/Ankara adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale doküman bedelini İdarenin Halk Bankası Çukurambar Şubesi
nezdinde açılmış bulunan TR92 0001 2001 3100 0005 1000 10 nolu hesabına yatıracaklardır
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar AB Eğitim ve Gençlik Programları Merkezi Başkanlığı Satınalma Koordinatörlüğüne elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 30 (otuz) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13. Bu şartnamede hüküm bulunmayan hallerde 4734 sayılı Kamu İhale Kanunu, 4735 sayılı Kamu İhale Sözleşmeleri Kanunu ve bu kanunlara dayanılarak çıkarılan yönetmelik tebliğ ve diğer mevzuat hükümleri uygulanır.
14. Bu ihale 4734 Sayılı Kamu İhale Kanununun 3/c maddesine göre istisna kapsamındadır.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
21 Aralık 2012


YEMEK HİZMETİ ALINACAKTIR
Avrupa Birliği Eğitim Ve Gençlik Programları Merkezi Başkanlığı Satınalma Koordinatörlüğü
İhale Kayıt Numarası : 2012/185938
1 - İdarenin
a) adresi : Mevlana Bulvarı (Konya Yolu) No: 181
06520
b) telefon ve faks numarası : -
c) elektronik posta adresi (varsa) : satinalma@ua.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : www.ua.gov.tr
2- Düzeltmeye Konu İlanın Yayımlandığı a) Kamu İhale Bülteninin Tarih ve
Sayısı (yayımlanmış ise) : 11.12.2012 - 2245
b) Gazetenin adı ve tarihi
(yayımlanmış ise) : -
3 - Düzeltilen Madde ve/veya Maddeler :
1- İdari Şartnamenin 7.4 üncü maddesinin 1 inci bendi; “Bu madde boş bırakılmıştır.” Şeklinde değiştirilmiştir.
2- İdari Şartnamenin 7.4 üncü maddesinin 2 nci bendi; “Bu madde boş bırakılmıştır.” Şeklinde değiştirilmiştir.
3- İdari Şartnamenin 7.4 üncü maddesinin 3 üncü bendi; “Bu madde boş bırakılmıştır.” Şeklinde değiştirilmiştir.
4- Yukarıda bahsi geçen değişikliklerin uygulanabilmesi için ihale tarihi bir defaya mahsus olmak üzere
31/12/2012 tarihi saat, 10:30’a ertelenmiştir.