• İhale No
    2011/120752
  • İhale Adı
    YEMEK HİZMETİ ALINACAKTIR
  • Sektör
    Eğitim, Danışmanlık ve Büro Personeli Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Hizmet Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    05 Eylül 2011 10:00
  • İdare
    Sinanpaşa Yatılı Bölge Ortaokulu - Adana
  • İhale İli
    Adana
  • İşin İli
    Adana
  • Yayın Tarihi
    15 Ağustos 2011
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun


YEMEK HİZMETİ ALINACAKTIR
M illi Eğ it i m B a ka nl ığ ı M üsteşa rlı k Sina n pa şa Ya t ılı İl kö ğ re t i m B ö lg e O kul u
125 öğrencinin 244 gün 3 öğün yemek malzeme dâhil yemek pişirme ile 4. öğün dağıtma ve sonraki hizmetlerin alımı hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2011/120752
1-İda re nin
a) Adresi : Sinanpaşa Mahallesi Aladağ/Adana
b) Telefon ve faks numarası : 3225912268 - 3225912848
c) Elektronik Posta Adresi : 965602@meb.k12.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu hiz met in
a) Niteliği, türü ve miktarı
244 Günlük ,125 kişilik , 30.500 adet kahvaltı , 30.500 adet öğle yemeği
, 30.500 akşam yemeği pişirme ile 4. Öğün dağıtım ve sonrası hizmetler
: 4. Öğün akşam yemeğinden sonra etüt saatleri arasında idarenin belirleyeceği bir saatte sıcak/soğuk içecek ile yiyecek(kek, bisküvi vb.) olacaktır.
b) Yapılacağı yer : Sinanpaşa Yatılı ilköğretim Bölge Okulu Müdürlüğü
c) Süresi : İşe başlama tarihi 19.09.2011, işin bitiş tarihi 08.06.2012
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : Sinanpaşa YİBO Müdürlüğü Aladağ/Adana
b) Tarihi ve saati : 05.09.2011 - 10:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya Meslek Odası Belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odasından ya da ilgili meslek odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu ticaret ve/veya sanayi odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğinin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.3. İhale konusu işin yerine getirilmesi için alınması zorunlu olan ve ilgili mevzuatında o iş için özel olarak
düzenlenen sicil, izin, ruhsat vb. belgeler,
1)Gıda Üretim izin belgesi
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif fiyatla birlikte fiyat dışındaki unsurlar da dikkate alınarak belirlenecektir.
Hizmetin yürütülmesi sırasında daha önceki iş yaptığı kurum ve kuruluşlarla ilgili olarak yüklenici hakkında herhangi bir olumsuz tutanak tutulmamış ve resmi işlem yapılmamış olması, Unsurları değerlendirmede göz önünde bulundurulacaktır.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı Sinanpaşa Mah. Sinanpaşa
YİBO Müdürlüğü adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Sinanpaşa YİBO Müdürlüğü adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, götürü bedel üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, ihale üzerine bırakılan istekliyle toplam bedel üzerinden götürü bedel sözleşme imzalanacaktır. Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3'ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (Altmış) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
08 Eylül 2011


YEMEK HİZMETİ ALINACAKTIR
Milli Eğitim Bakanlığı Müsteşarlık Sinanpaşa Yatılı İlköğretim Bölge Okulu
YEMEK HİZMETİ ALINACAKTIR ihalesi , 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 16 ncı maddesine göre iptal edilmiştir.
İhale Kayıt Numarası : 2011/120752
1- İda re nin
a) Adresi : Sınanpasa Mah Necatı Kurmel Cad. 01720 b) Telefon ve faks numarası : 3225912268 - 3225912848
c) Elektronik posta adresi : 965602@meb.k12.tr
2-İpta l e dilen iha leni n ila nın ın y a y ı mla nd ığ ı
a) Kamu İhale Bülteninin tarih ve sayısı : 15.08.2011 - 1913
b) Gazetenin adı ve tarihi (yayımlanmış ise) : : -
3- İha le İpta l Ta rihi : 05.09.2011
4- İpta l nedeni v ey a nedenleri
İhaleye istekli katılımcı olmaması nedeniyle