• İhale No
    2011/148549
  • İhale Adı
    YEMEK HİZMETİ ALINACAKTIR
  • Sektör
    Yiyecek, İçecek, Gıda Ürünleri
  • İhale Tipi
    Hizmet Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    27 Ekim 2011 10:00
  • İdare
    Sivas Devlet Hastanesi
  • İhale İli
    Sivas
  • İşin İli
    Sivas
  • Yayın Tarihi
    28 Eylül 2011
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun


YEMEK HİZMETİ ALINACAKTIR
Sa ğ lık B a ka nlığ ı Siv a s Dev le t H a st a nesi
12 Aylık Malzeme Dahil Yemek Pişirme, Kahvaltı Hazırlama, Dağıtım ve Sonrası hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2011/148549
1-İda re nin
a) Adresi : İnönü Bulvarı 29/2 Sivas
b) Telefon ve faks numarası : 3462212684 - 3462236243
c) Elektronik Posta Adresi : satinalma@sivasdh.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu hiz met in
a) Niteliği, türü ve miktarı
İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta
: (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Yapılacağı yer : Sivas Devlet Hastanesi
c) Süresi : İşe başlama tarihi 01.01.2012, işin bitiş tarihi 31.12.2012
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : Sivas Devlet Hastanesi Polikilinik Binası İhale Toplantı Salonu
b) Tarihi ve saati : 27.10.2011 - 10:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya Meslek Odası Belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odasından ya da ilgili meslek odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu ticaret ve/veya sanayi odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğinin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.3. İhale konusu işin yerine getirilmesi için alınması zorunlu olan ve ilgili mevzuatında o iş için özel olarak düzenlenen sicil, izin, ruhsat vb. belgeler,
İlgili Kurumlarca Düzenlenmiş Olan Gıda Üretim İzin Belgesi.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.2.1 Bankalardan temin edilecek belgeler:
Teklif edilen bedelin %10 dan az olmamak üzere istekli tarafından belirlenecek tutarda bankalar nezdindeki kullanılmamış nakdi veya gayrinakdi kredisini ya da üzerinde kısıtlama bulunmayan mevduatını gösterir banka referans mektubu,
Bu kriter mevduat ve kredi tutarları toplanmak ya da birden fazla banka referans mektubu sunularak sağlanabilir.
4.2.2. İsteklinin ihalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait yıl sonu bilançosu veya eşdeğer belgeleri:
a) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olan istekliler yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini,
b) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olmayan istekliler, yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini ya da bu kriterlerin sağlandığını göstermek
üzere yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir tarafından standart forma uygun olarak düzenlenen belgeyi sunar,
Sunulan bilanço veya eşdeğer belgelerde;
a) Cari oranın (dönen varlıklar / kısa vadeli borçlar) en az 0,75 olması, b) Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/ toplam aktif) en az 0,15 olması,
c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,50’den küçük olması, yeterlik kriterleridir ve bu üç kriter birlikte aranır.
Yukarıda belirtilen kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu
takdirde, son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
Serbest meslek erbabının vereceği, ilgili mevzuatına göre düzenlenmiş ve onaylanmış serbest meslek kazanç defteri özetinde gösterilen değerlere göre, son yıla ait toplam gelirin toplam gidere oranının veya son iki yıla ait gelir ve giderlerin parasal tutarlarının ortalaması üzerinden bulunacak oranın en az (1,25) olması şartı aranır.
Serbest meslek kazanç defteri özetinin yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir ya da vergi dairesince onaylı olması gerekir.
4.2.3. İş hacmini gösteren belgeler:
a) İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu gösteren gelir tablosu,
b) Taahhüt altında devam eden hizmet işlerinin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen hizmet işlerinin parasal
tutarını gösteren, ihalenin yapıldığı yıldan önceki yılda düzenlenmiş faturalar, Bu belgelerden birinin sunulması yeterlidir.
Toplam cironun teklif edilen bedelin %25'inden , taahhüt altında devam eden işlerin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen işlerin parasal tutarının ise teklif edilen bedelin %15'inden az olmaması gerekir. Bu kriterlerden herhangi birini sağlayan ve sağladığı kritere ilişkin belgeyi sunan istekli yeterli kabul edilir.
Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanamadığına bakılır.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyim belgeleri:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin %
30 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler,
4.3.2. Makine, teçhizat ve diğer ekipmana ait belgeler ve kapasite raporu:
1-Yüklenici firma yemekhaneye elektronik kart sistemi kuracaktır. Elektronik kart sistemini ve sistemi işler kılan bilgisayarı teknolojik açıdan gelişmiş ve yazıcı aparatı ile birlikte çalışmaya hazır halde kurarak işe başlayacaktır. Sistemde kullanılacak kartları ihaleyi alan firma hastanenin sicil bürosundan alınan personel listesine göre hazırlayacaktır. Kart geçişlerinde aylık kontör geçerli olup; o aya ait resmi iş günü ve nöbetler dikkate alınarak kontör yüklemesi idarenin uygun gördüğü sayı kadar olacaktır. Hastanemizden tayinle ayrılanların kartları sicil görevlisi tarafından teslim alınacak, yine tayinle hastanemize gelenlerin kartları firma tarafından temin edilecek ve sicil görevlisi tarafından ilgili memura verilecektir. Kart sisteminin kurulması ve işletimi sırasındaki tüm masrafları ihaleyi alan firma karşılayacaktır. 2- Hastane malı olup, yüklenici firmaya teslim edilen demirbaş malzemeler aynen muhafaza edilerek aynı sayıda ve özellikte işin bitiminde geri teslim edecek olup arıza halinde onarımını Hastane idaresinden hiçbir talepte bulunmadan yüklenici firma tarafından gerçekleştirecektir. 3- İstenilen malzemelerin ve ekipmanların, yüklenici veya yükleniciler tarafından iş süresince işyerinde bulundurulacak olup, yüklenicinin bulundurması gereken makine, teçhizat ve ekipman için kendi malı olma şartı aranmayacaktır.
İstenilen Araç – Gereç Listesi
Personel yemekhaneleri için en az 30 adet 6 kişilik ve en az 10 adet 4 kişilik kullanıma uygun masa ve camı 40
Adet
Personel yemekhaneleri için nikel ayaklı sandalye 250 Adet
Servis kahvaltısı için ısıtıcı veya semaver (20 veya 30 litrelik) 3 Adet Personel kahvaltısı için ısıtıcı veya semaver (20 veya 30 litrelik) 3 Adet Yemekhaneler için her masaya kapaklı cam sürahi 60 Adet Yemekhanelerde boşları toplamak için katlı araba 4 Adet
Döner tertibatı (döner makinesi, bıçağı, tepsisi) 2 Adet
Yemekhanelerde self servis bankolarına uygun ölçülerde ekmek, çatal, bıçak, kaşıkları yerleştirmede kullanılmak üzere düzenek 2 Adet
Mutfak ta tatlı hazırlık bölümü için mermer tezgah 1 adet
Kliniklerin ve personel kahvaltılıklarını muhafaza etmek için tüm kahvaltılık ihtiyacını karşılayacak büyüklükte saklama kapları 10 Adet
Yemekhaneler için porselen tabak ve kaseler (kase, salata-tatlı, yemek tabağı) paslanmaz kaşık, çatal, bıçak.(1. Kalite) 500 Takım
Yemekhaneler için sel form taşıma tepsisi 500 Adet
Yemekhaneler için kullanılan malzeme ve sayıya uyumlu bulaşık makinesi ve düzenekleri (hasta ve personel bulaşıkları için ayrı olmak üzere) 2 Adet
Konveyörlü, kurutma tünelli bulaşık yıkama makinesi(En az 3000 tabak /saat kapasiteli) Teknik özelikleri;
Kapasitesi en az 3000 tabak /saat olmalı.
Ön yıkama, yıkama, durulama ve kurutma olmak üzere dört aşamalı yıkama sistemine sahip olmalı. Makinenin gövdesi ve su ile temas eden bütün kısımları dayanıklı, paslanmaz çelikten yapılmış olmalı Makinenin içindeki kasetleri kolayca sürülebilmesi için hareketli bir sisteme sahip olmalı
Sürekli polimer konveyör farklı tipte yıkanacak (thermal tepsi yıkamak için özel konveyöre sahip olmalı)kaplara uyarlanabilir özelikte olmalı.
Ön yıkama suyu sıcaklığı en az 50 c yıkama sıcaklığı en az 55-60 tabaklar üzerinde bakteri vb. tüm pisliklerin
temizlenmesi açısından sanitasyon standartlarına uygun olarak en az 85 c durulama özeliğine sahip olmalı. Bulaşık makinesinden çıkan bulaşığın üzerinde herhangi bir iz nem bırakmadan kurutma özeliğine sahip olmalıdır 1 adet
Çöp taşıma arabası 3 Adet
Kapaklı, pedallı çöp kovası (en az 10 adet pedallı ) plastik büyük boy çöp kovası
(en az 5 adet) 15 Adet
Mutfak içerisindeki wc –lavabo girişlerinde kullanılmak üzere dezenfektanlı paspas 2 Adet
Yemekhanelerde ve genel mutfakta kullanılacak sıvı sabunluk 10 Adet
Mutfak giriş çıkışlarında ve üretim bölümünde olmak üzere el dezenfektanı 6 Adet
Mutfak girişlerine galoşmatik 2 Adet
20 Bıçak kapasiteli bıçak sterilazötörü 1 Adet
Büro tipi mini buzdolabı 2 Adet
Hasta, refakatçi ve ameliyathane, yenidoğan vb personelinin yemeklerinin taşınması ve dağıtımı için kullanılacak tam kapaklı thermo tepsi ;(Thermo tepsi özelikleri;
• Gıda tüzüğüne uygun ABS hammaddeden üretilmiş olup darbeye karşı dayanıklı olmalı
• Poliüretan köpük ile izole edilmiş olmalı, Özel izolasyonu sayesinde, sıcaklar sıcak, soğuklar soğuk olarak muhafaza edilir olmalı
• Tam kapaklı, tepsiler ve kapakları en az +85 derece ısıya ve – 40 derece soğuğa dayanıklı olmalı
• Tepsinin iç kısmında porselen tabak koymak için özel bölmeler olmalı ve normal menü için 4 kap yemeği alabilmeli ve diyet menü için 6 bölmeli olmalı
• Bekletme sırasında yemeğin lezzetini bozacak kötü koku oluşturmamalı
• Tepsiler ve kapaklar üst üste istif edilebilir olmalı ve istiflendikten sonra kaymamalı ve kilitlenebilir özelikte
• Bulaşık makinesinde yıkanabilir olmalı
• Thermo tepsiler TSE, CE veya eşdeğer kalite standart belgesine sahip olmalı ) 250 Adet 4 bölmeli
Ve
100 adet 6 bölmeli
Thermo tepsilerin hasta servislerine ve personelin bulunduğu yere taşınması için uygun boyutta thermo tepsi taşıma arabaları (özelikleri;
• En az 20 en fazla 30 tepsi kapasiteli çok katlı olmalı
• Thermo tepsi taşıma arabasının rafları, tepsiler yerleştirildiğinde kaymayacak şekilde dizayn edilmiş olmalı
• Paslanmaz çelikten yapılmış olmalı 10 Adet
Thermo tepsilerin içerisine yerleştirmek üzere uygun boyutta 2 çeşit porselen tabak (1. Ve 2. Kap yemeği alacak özelikte),ve 2 çeşit porselen kase (garnitür ve 3. Kap yemeği alacak özelikte), (1. Kalite) 350 Takım Derin büyük boy çelik pişirme tenceresi 2 Adet
Yayvan büyük boy çelik pişirme tenceresi 2 Adet Derin orta boy çelik pişirme tenceresi 2 Adet Küçük boy çelik pişirme tenceresi 3 Adet
Hasta ve personel kahvaltılarının taşınmasında kullanılmak üzere paslanmaz çelikten katlı kahvaltı taşıma arabası 6 Adet
Hassas terazi (küçük boy gramaj tartısı) 2 Adet
Katı gıda maddelerini için ph ve sıcaklık ölçüm cihazı(otomatik sıcaklık kompanzasyon özelikli dayanıklı, ölçüm ucu değiştirilebilir özelikte dayanıklı ) 1 Adet
Sıvı gıda maddelerini için ph ve sıcaklık ölçüm cihazı(otomatik sıcaklık kompanzasyon özelikli dayanıklı, ölçüm ucu değiştirilebilir özelikte dayanıklı ) 1 Adet
Sıcaklık ölçüm cihazı (temaslı ve/veya temassız) 1 Adet
Soğuk ve kuru hava depolarında kullanılmak üzere plastik palet 10 Adet
Plastik sebze meyve kasası (Sebze meyve depolarında kullanılmak üzere) 20 Adet
Personel soyunma odalarında kullanılmak üzere giysi dolabı (Tekli) 30 Adet
Fırın tepsisi (standart) 30 Adet
Tatlı ve Pasta ürünleri için tepsi (Baklava Tepsisi) 30 Adet
Sebze Hazırlık Bölümünde kullanılmak üzere beyaz polietilen kücük boy doğrama tezgahı 3 Adet
Et hazırlama bölümünde kullanılmak üzere kırmızı renkte polietilen kücük boy doğrama tezgahı 3 Adet
Sebze doğramada kullanılmak üzere yeşil saplı bıçak 10 Adet Et doğramada kullanılmak üzere siyah saplı bıçak 10 Adet Tavuk doğramada kullanılmak üzere kırmızı saplı bıçak 5 Adet Meyve doğramada kullanılmak üzere sarı saplı bıçak 5 Adet Sebze meyve dezenfeksiyon cihazı 1 Adet
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.Kamu veya özel sektörde gerçekleştirilen yemek hizmet alımları benzer iş olarak kabul edilecektir.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı Sivas Devlet Hastanesi
Satınalma Servisi adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil yurtiçi için 110 TRY (Türk Lirası), yurtdışı için 120 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini Ziraat Bankası TR27000100023041679808-5001 yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Sivas Devlet Hastanesi Satınalma Servisi adresine elden teslim
edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (Altmış) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
NORMAL KAHVALTI 110000 ÖĞÜN
DİYET KAHVALTI 28000 ÖĞÜN
NORMAL YEMEK 250000 ÖĞÜN
DİYET YEMEK 60000 ÖĞÜN
DİYET ARA ÖĞÜN 12000 ÖĞÜN