• İhale No
    2015/90865
  • İhale Adı
    YEMEK HİZMETİ ALINACAKTIR
  • Sektör
    Yemek, Catering Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Hizmet Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    13 Ağustos 2015 10:00
  • İdare
    Milas İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü
  • İhale İli
    Muğla
  • İşin İli
    Muğla
  • Şikayet Bedeli
    78.855,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    6.573.254 ile 26.293.115 TL arası
  • Yayın Tarihi
    16 Temmuz 2015
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

YEMEK HİZMETİ ALINACAKTIR

MİLAS İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ- MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI MÜSTEŞARLIK

2015-2016 EĞİTİM ÖĞRETİM YILI 19 TAŞIMA MERKEZİNE TAŞINAN 2281 İLKOKUL/ORTAOKUL ÖĞRENCİSİNE 177 EĞİTİM ÖĞRETİM GÜNÜ ÖĞLE YEMEĞİ HİZMETİ VERİLMESİ HİZMET ALIM İHALESİ hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2015/90865

1-İdarenin

a) Adresi : HAYITLI MH. HÜKÜMET KONAGI KAT:1 ATATÜRK BULVARI 48200 MİLAS/MUĞLA
b) Telefon ve faks numarası : 2525121047 - 2525123972
c) Elektronik Posta Adresi : milas48@meb.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu hizmetin

a) Niteliği, türü ve miktarı : 2015-2016 Eğitim Öğretim yılında Milas İlçe Milli Eğitim Müdürlüğüne bağlı taşımalı ilk/ortaokul kapsamındaki Milas'a bağlı 19 Taşıma Merkezi İlk/ortaokul Merkezine taşınan 2281 öğrenciye verilecek öğle yemeği hizmet alımı işi.
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Yapılacağı yer : MİLAS İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ TOPLANTI SALONU
c) Süresi : İşe başlama tarihi 14.09.2015, işin bitiş tarihi 10.06.2016


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : MİLAS İLÇE MİLLİ EĞİTİM TOPLANTI SALONU
b) Tarihi ve saati : 13.08.2015 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya Meslek Odası Belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odasından ya da ilgili meslek odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu ticaret ve/veya sanayi odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğinin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.3. İhale konusu işin yerine getirilmesi için alınması zorunlu olan ve ilgili mevzuatında o iş için özel olarak düzenlenen sicil, izin, ruhsat vb. belgeler,

Yemek üretim yeri Muğla ili sınırları içersinde olacaktır.

Muğla ili sınırları içersindeki yemek üretim yerine ait T.C.Gıda Tarım ve Hayvancılık Bakanlığından Gıda Üretim İzin Belgesi

Muğla ili sınırları içersindeki yemek üretim yerine ait T.S.8985 Hizmet Yeterlilik Belgesi

Muğla ili sınırları içersindeki yemek üretim yerine ait İhale tarihi itibari ile geçerlilik süresi dolmamış kapasite belgesinin aslı yada İdarece görülmüş onaylı örneği

Yemek dağıtımında kullanılacak olan araçların ruhsatların aslı yada İdarece görülmüş onaylı örneği

İhaleye kısmi teklif verilmesi durumunda yemek üretim yerine ait en az o kısımdaki öğrenci sayısı kadar kapasite raporu istenecektir. Bütün kısımlara teklif verilmesi durumunda toplam 2281 öğrenciye yemek hizmeti verilebilecek kapasite raporu istenilecektir.


4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.2.1 Bankalardan temin edilecek belgeler:
Teklif edilen bedelin %10 dan az olmamak üzere istekli tarafından belirlenecek tutarda bankalar nezdindeki kullanılmamış nakdi veya gayrinakdi kredisini ya da üzerinde kısıtlama bulunmayan mevduatını gösterir banka referans mektubu,
Bu kriter mevduat ve kredi tutarları toplanmak ya da birden fazla banka referans mektubu sunularak sağlanabilir.
4.2.2. İsteklinin ihalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait yıl sonu bilançosu veya eşdeğer belgeleri:
a) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olan istekliler yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini,
b) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olmayan istekliler, yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini ya da bu kriterlerin sağlandığını göstermek üzere serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir tarafından standart forma uygun olarak düzenlenen belgeyi sunar,
Sunulan bilanço veya eşdeğer belgelerde;
a) Cari oranın (dönen varlıklar / kısa vadeli borçlar) en az 0,75 olması,
b) Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/ toplam aktif) en az 0,15 olması,
c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,50’den küçük olması, yeterlik kriterleridir ve bu üç kriter birlikte aranır.
Yukarıda belirtilen kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde, son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
Serbest meslek erbabının vereceği, ilgili mevzuatına göre düzenlenmiş ve onaylanmış serbest meslek kazanç defteri özetinde gösterilen değerlere göre, son yıla ait toplam gelirin toplam gidere oranının veya son iki yıla ait gelir ve giderlerin parasal tutarlarının ortalaması üzerinden bulunacak oranın en az (1,25) olması şartı aranır. Serbest meslek kazanç defteri özetinin serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir ya da vergi dairesince onaylı olması gerekir.
4.2.3. İş hacmini gösteren belgeler:
a) İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu gösteren gelir tablosu,
b) Taahhüt altında devam eden hizmet işlerinin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen hizmet işlerinin parasal tutarını gösteren, ihalenin yapıldığı yıldan önceki yılda düzenlenmiş faturalar,
Bu belgelerden birinin sunulması yeterlidir.
Toplam cironun teklif edilen bedelin %25'inden , taahhüt altında devam eden işlerin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen işlerin parasal tutarının ise teklif edilen bedelin %15'inden az olmaması gerekir. Bu kriterlerden herhangi birini sağlayan ve sağladığı kritere ilişkin belgeyi sunan istekli yeterli kabul edilir.
Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanamadığına bakılır.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 25 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi.
4.3.2. Makine, teçhizat ve diğer ekipmana ait belgeler ve kapasite raporu:

İhaleye kısmi teklif verilmesi durumunda yemek üretim yerine ait en az o kısımdaki öğrenci sayısı kadar kapasite raporu istenilmektedir. Bütün kısımlara teklif verilmesi durumunda 2281 öğrenciye yemek hizmeti verilebilecek kapasite raporu istenilmektedir.

4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

Kamu ve Özel sektörlerde sözleşme kapsamında yapılmış malzemeli yemek pişirme dağıtımı ve sonrası hizmetler benzer iş olarak kabul edilecektir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı MİLAS İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ DESTEK HİZMETLERİ BÖLÜMÜ - KAMU İHALE KURUMU EKAP adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Milas İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü Destek Bölümü adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (Altmış) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

13.Diğer hususlar:
Teklifi sınır değerin altında kalan isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
AĞAÇLIHÖYÜK ERTUĞRUL MENTEŞE İLKOKUL/ORTAOKUL MÜDÜRLÜĞÜNE TAŞINAN 113 ÖĞRENCİYE 177 GÜN YEMEK HİZMETİ VERİLMESİ 20.001 adet
BAFA İLKOKUL/ORTAOKUL MÜDÜRLÜĞÜNE TAŞINAN 115 ÖĞRENCİYE 177 GÜN YEMEK HİZMETİ VERİLMESİ 20.355 adet
BEÇİN İLKOKUL/ORTAOKUL MÜDÜRLÜĞÜNE TAŞINAN 52 ÖĞRENCİYE 177 GÜN YEMEK HİZMETİ VERİLMESİ 9.204 adet
CUMHURİYET İLKOKUL/ORTAOKUL MÜDÜRLÜĞÜNE TAŞINAN 25 ÖĞRENCİYE 177 GÜN YEMEK HİZMETİ VERİLMESİ 4.425 adet
ÇAMKÖY İLKOKUL/ORTAOKUL MÜDÜRLÜĞÜNE TAŞINAN 181 ÖĞRENCİYE 177 GÜN YEMEK HİZMETİ VERİLMESİ 32.037 adet
DERİNCE İLKOKUL/ORTAOKUL MÜDÜRLÜĞÜNE TAŞINAN 83 ÖĞRENCİYE 177 GÜN YEMEK HİZMETİ VERİLMESİ 14.691 adet
DÖRTTEPE İLKOKUL/ORTAOKUL MÜDÜRLÜĞÜNE TAŞINAN 209 ÖĞRENCİYE 177 GÜN YEMEK HİZMETİ VERİLMESİ 36.993 adet
KAFACA İLKOKUL/ORTAOKUL MÜDÜRLÜĞÜNE TAŞINAN 170 ÖĞRENCİYE 177 GÜN YEMEK HİZMETİ VERİLMESİ 30.090 adet
KAZIKLI İLKOKUL/ORTAOKUL MÜDÜRLÜĞÜNE TAŞINAN 102 ÖĞRENCİYE 177 GÜN YEMEK HİZMETİ VERİLMESİ 18.054 adet
KIRCAĞIZ İLKOKUL/ORTAOKUL MÜDÜRLÜĞÜNE TAŞINAN 91 ÖĞRENCİYE 177 GÜN YEMEK HİZMETİ VERİLMESİ 16.107 adet
KISIRLAR İLKOKUL/ORTAOKUL MÜDÜRLÜĞÜNE TAŞINAN 125 ÖĞRENCİYE 177 GÜN YEMEK HİZMETİ VERİLMESİ 22.125 adet
KORU YÜKSEL ÇAĞLAR İLKOKUL/ORTAOKUL MÜDÜRLÜĞÜNE TAŞINAN 139 ÖĞRENCİYE 177 GÜN YEMEK HİZMETİ VERİLMESİ 24.603 adet
OVAKIŞLACIK İLKOKUL/ORTAOKUL MÜDÜRLÜĞÜNE TAŞINAN 92 ÖĞRENCİYE 177 GÜN YEMEK HİZMETİ VERİLMESİ 16.284 adet
ORTAKÖY İLKOKUL/ORTAOKUL MÜDÜRLÜĞÜNE TAŞINAN 151 ÖĞRENCİYE 177 GÜN YEMEK HİZMETİ VERİLMESİ 26.727 adet
ÖREN İLKOKUL/ORTAOKUL MÜDÜRLÜĞÜNE TAŞINAN 151 ÖĞRENCİYE 177 GÜN YEMEK HİZMETİ VERİLMESİ 26.727 adet
PİNAR İLKOKUL/ORTAOKUL MÜDÜRLÜĞÜNE TAŞINAN 139 ÖĞRENCİYE 177 GÜN YEMEK HİZMETİ VERİLMESİ 24.603 adet
SELİMİYE İLKOKUL/ORTAOKUL MÜDÜRLÜĞÜNE TAŞINAN 212 ÖĞRENCİYE 177 GÜN YEMEK HİZMETİ VERİLMESİ 37.524 adet
YENİKÖY TEK İLKOKUL/ORTAOKUL MÜDÜRLÜĞÜNE TAŞINAN 68 ÖĞRENCİYE 177 GÜN YEMEK HİZMETİ VERİLMESİ 12.036 adet
23 NİSAN İLKOKUL/ORTAOKUL MÜDÜRLÜĞÜNE TAŞINAN 63 ÖĞRENCİYE 177 GÜN YEMEK HİZMETİ VERİLMESİ 11.151 adet
12 Ağustos 2015

İhale İptal Edilmiş.
Nedeni : Diğer - İdari ve Teknik Şartnamenin birbiri ile uyumlu olmaması sebebi ile idaremizce ihale iptal edilmiştir

13 Ağustos 2015

İHALE İPTAL İLANI
YEMEK HİZMETİ ALINACAKTIR
MİLAS İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ- MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI MÜSTEŞARLIK

YEMEK HİZMETİ ALINACAKTIR ihalesi , 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 16 ncı maddesine göre iptal edilmiştir.
İhale Kayıt Numarası:2015/90865
1- İdarenin
a) Adresi:HAYITLI MH. HÜKÜMET KONAGI KAT:1 ATATÜRK BULVARI 48200 MİLAS/MUĞLA
b) Telefon ve faks numarası:2525121047 - 2525123972
c) Elektronik posta adresi:milas48@meb.gov.tr
2-İptal edilen ihalenin ilanının yayımlandığı
a) Kamu İhale Bülteninin tarih ve sayısı :16.07.2015 - 2897
b) Gazetenin adı ve tarihi (yayımlanmış ise) ::Önder - 23.07.2015
3- İhale İptal Tarihi:11.08.2015
4- İptal nedeni veya nedenleri
İhaleye ait teknik ve idari şartnamenin birbiri ile uyumlu olmaması sebebi ile ihale idarece iptal edilmiştir.