• İhale No
    2012/96745
  • İhale Adı
    YEMEK SERVİS VE EKİPMANLARI SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Ev, Mutfak Alet ve Ekipmanları
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    10 Ağustos 2012 10:30
  • İdare
    GAZİOSMANPAŞA ÜNİVERSİTESİ Sağlık, Kültür ve Spor Daire Başkanlığı
  • İhale İli
    Tokat
  • İşin İli
    Tokat
  • Yayın Tarihi
    25 Temmuz 2012
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
YEMEK SERVİS VE EKİPMANLARI SATIN ALINACAKTIR

GAZİOSMANPAŞA ÜNİVERSİTESİ Sağlık, Kültür ve Spor Daire Başkanlığı

Üniversitemiz Öğrenci Yemekhaneleri için Yemek Servis ve Ekipmanları Mal alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır: 

İhale Kayıt Numarası : 2012/96745
1-İdarenin
a) Adresi : TASLIÇIFTLIK KAMPÜSÜ TURHAL YOLU ÜZERI 60240 TOKAT MERKEZ TOKAT
b) Telefon ve faks numarası : 3562521611 - 3562521226
c) Elektronik Posta Adresi : skultur@gop.edu.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı :
İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Gaziosmanpaşa Üniversitesi Sağlık Kültür ve Spor Daire Başkanlığı 2 nolu Ambarı
c) Teslim tarihi : İşe Başlama tebliğ edildikten en geç 20 iş günü içerisinde malların teslimatı yüklenici tarafından yapılacaktır.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Gaziosmanpaşa Üniversitesi Rektörlüğü Toplantı Salonu Taşlıçiftlik Kampüsü / TOKAT
b) Tarihi ve saati : 10.08.2012 - 10:30


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler: 
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi; 
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge, 
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge, 
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri; 
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi, 
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri, 
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu. 
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat. 
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz. 

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
a) İstekliler teklif edilen malzemelere ilişkin numunelerini teklifleriyle birlikte sunmak zorundadırlar. Numuneler orijinal ambalajlarında sunulacaktır. Numunelerini sunmayanlar komisyonumuzca değerlendirme dışı bırakılacaktır.

b) İstekliler teknik şartnamenin maddelerini tek tek yazılı olarak cevaplandırarak teklifleriyle birlikte sunacaklardır. Ayrıca bu cevaplandırma yazısında teklif edilen ürünün markası belirtilecek ve istekli tarafından kaşelenip imzalanacaktır.

c) İstekliler numunelerini Gaziosmanpaşa Üniversitesi Rektörlüğü Sağlık Kültür ve Spor Daire Başkanlığı İhale Bürosuna  numune teslim tutanağı karşılığı teslim edeceklerdir. İhaleye sunulan numunelerin teknik şartnamedeki kriterleri sağlayıp sağlamadığı komisyonda görevli olan teknik üyeler tarafından incelenecek ve numuneleri şartnameye uygun olmayan teklifler değerlendirme dışı bırakılacaktır.
 


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir. 

6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir. 

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması: 
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı Gaziosmanpaşa Üniversitesi Rektörlüğü Sağlık Kültür ve Spor Daire Başkanlığı İhale Bürosu adresinden satın alınabilir. 
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil60 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini Ziraat Bankası Strateji Geliştirme Daire Başkanlığının 210001000239352153995001 nolu hesabına yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir. 
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur. 

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Gaziosmanpaşa Üniversitesi Rektörlüğü Sağlık Kültür ve Spor Daire Başkanlığı İhale Bürosu Taşlıçiftlik Kampüsü / TOKAT adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir. 

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir. 

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir. 

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür. 

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez. 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
Çorba Kasesi (12 cm çaplı, 400 ml kapasiteli) 3.000,000 Adet
Çukur Yemek Tabağı (21 cm) 3.000,000 Adet
Pilav Tabağı (19 cm) 3.000,000 Adet
Tatlı Tabağı (17 cm) 3.000,000 Adet
Yemek Kaşığı (16-21 cm) 1.500,000 Adet
Yemek Çatalı (16-21 cm) 1.500,000 Adet
Yemek Bıçağı (16-21 cm) 1.500,000 Adet
Selfrom Kaydırmaz Tepsi (37 cm * 53 cm) 3.000,000 Adet
Metal Dispanser Dik Peçetelik (16*12*10 cm) 300,000 Adet
Metal Baharat Takımı (Tuzluk, Biberlik, Kürdanlık ve Altı Gondol 6-8 cm yükseklikte) 300,000 Takım
Cam Pul Biberlik (6 ile 8 cm yükseklikte) 300,000 Adet
İki Katlı Bulaşık Taşıma Arabası (Gueridon 80*50*95) 6,000 Adet
İki Bölmeli Tepsi Taşıma Arabası (83 cm* 56 cm * 160 cm) 6,000 Adet
Çelik Kazan (35 cm derinlik, 110 cm çap) 3,000 Adet
Çelik Kazan (30 cm derinlik, 110 cm çap) 3,000 Adet