• İhale No
    2017/174826
  • İhale Adı
    YERALTI AKILLI VE YERÜSTÜ ÇÖP KONTEYNERİ SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Ev, Mutfak Alet ve Ekipmanları
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    12 Mayıs 2017 10:00
  • İdare
    ALTINORDU BELEDİYESİ Destek Hizmetleri Müdürlüğü
  • İhale İli
    Ordu
  • İşin İli
    Ordu
  • Şikayet Bedeli
    152.021,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    33.791.911 ile 253.439.417 TL arası
  • Yayın Tarihi
    13 Nisan 2017
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

YERALTI AKILLI VE YERÜSTÜ ÇÖP KONTEYNERİ SATIN ALINACAKTIR

ALTINORDU BELEDİYESİ TEMİZLİK İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜ

Altınordu Belediyesi Yeraltı Akıllı ve Yerüstü Çöp Konteyneri Alımı alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2017/174826
1-İdarenin
a) Adresi : Karapınar Mah. Muhsin Tercan Sokak No:49 52200 ALTINORDU/ORDU
b) Telefon ve faks numarası : (452) 234 09 23 - (452) 233 68 18
c) Elektronik Posta Adresi : destekhiz@altinordu.bel.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : 100 adet yeraltı akıllı çöp konteyneri, 150 adet yerüstü çöp konteyneri, mal alımı
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Altınordu Belediyesi sınırları içerisinde verilen koordinatlar
c) Teslim tarihi : Malın/İşin teslim süresi 180 takvim günüdür. Ancak ihale listesinin 2, 3 ve 4'üncü kalemlerinde yer alan 150 adet yer üstü konteynerleri sözleşmenin imzalanmasına müteakip, idarenin belirlediği şekilde sticker (etiket, dış giydirme) çalışması yapılarak 30 (otuz) gün içerisinde Temizlik İşleri Müdürlüğünün deposuna teslim edilecektir. Yüklenicinin taahhüdünü tamamladığı ve müstakil kullanıma elverişli hale getirdiği 150 adet yerüstü konteyneri için kısmi kabul yapılacaktır. Yer altı akıllı konteyner sistemi ise montajının yapılacağı aplikasyonlarda kazı çalışmalarının tamamlanması ile 4`er adet idarenin siparişi ile nakledilecek ve kazı ile açılan yerlere yüklenici tarafından montajı yapılacaktır. İdarenin siparişi olmadan kesinlikle yer altı akıllı konteyner sistemi nakli yapılmayacaktır.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Altınordu Belediyesi Destek Hizmetleri Müdürlüğü Yeni Mah. 321 Nolu Sokak No:1 52200 Altınordu/ORDU
b) Tarihi ve saati : 12.05.2017 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği veya serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir veya noter tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belge, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kesin kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 20 oranından az olmamak üzere ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi.
4.3.2. Yetkili satıcılığı veya imalatçılığı gösteren belgeler:
a) İmalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler,
b) Yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belge veya belgeler,
c) Türkiye’de serbest bölgelerde faaliyet gösteriyor ise yukarıdaki belgelerden biriyle birlikte sunduğu serbest bölge faaliyet belgesi.
İsteklilerin yukarıda sayılan belgelerden, kendi durumuna uygun belge veya belgeleri sunması yeterli kabul edilir. İsteklinin imalatçı olduğu aşağıdaki belgeler ile tevsik edilir.

a) Aday veya istekli adına düzenlenen Sanayi Sicil Belgesi,

b) Adayın veya isteklinin üyesi olduğu meslek odası tarafından aday veya istekli adına düzenlenen Kapasite Raporu,

c) Adayın veya isteklinin kayıtlı olduğu meslek odası tarafından aday veya istekli adına düzenlenen İmalat Yeterlik Belgesi,

ç) (Değişik: 16/8/2014-29090 R.G./ 3. md.)Adaylar veya isteklilerin adlarına veya unvanlarına düzenlenmiş olan teklif ettiği mallara ilişkin yerli malı belgesi veya teknolojik ürün deneyim belgesi,

d) Alım konusu fidan, çiçek veya tohum gibi mallar ise Tarım ve Köyişleri Bakanlığı düzenlenen ve adayın veya isteklinin teklif edilen ürünün üretici olduğunu gösteren belge veya belgeler,

e) Alım konusu malın gıda veya gıda ile temas eden madde ve malzeme olması durumunda gıda ve gıda ile temas eden madde ve malzemelerin üretimini düzenleyen mevzuat çerçevesinde aday veya istekli adına düzenlenmiş ve alım konusu mal veya malların faaliyet konusu olarak belirlendiği Gıda Sicil Belgesi (Sertifikası) ya da aday ve istekli adına ve teklif edilen ürüne ilişkin düzenlenen Gıda Üretim Sertifikası/Gıda Üretim İzin Belgesi,

f) Tıbbi cihaz üreticisi, OEM (OriginalEquipmentManafacturer – Orijinal Malzeme Üreticisi) tarzı ürün ürettirmek suretiyle üretici niteliğini kazanmış ise bu üretime ilişkin sözleşme,

g) Harp araç ve gereçleri ile silah, mühimmat ve patlayıcı maddelere ilişkin olarak ilgili mevzuat uyarınca yetkili bakanlık veya kuruluşlarca verilen üretim/işletim izni (müsaadesi) belgeleri,

ğ) Adayın veya isteklinin alım konusu malı ürettiğine ilişkin olarak ilgili mevzuat uyarınca yetkili kurum veya kuruluşlarca düzenlenen ve aday veya isteklinin üretici veya imalatçı olduğunu gösteren belgeler.

4.3.3. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

I. NUMUNE: İstekliler teklifte bulunmuş oldukları her kalem mal için birer adet numuneyi, ihale dokümanının içinde yer alan "Numune Teslim Tutanağı" ile birlikte Temizlik İşleri Müdürlüğüne ihale tarih ve saatinden önce teslim edeceklerdir. Numuneleri teslim eden firma yetkilisi ile teslim alan idare yetkilisi arasında karşılıklı imza altına alınan "Numune Teslim Tutanağının" bir sureti idare de diğer sureti ise isteklide olacak şekilde iki suret düzenlenecektir. İhale dokümanında istenen teknik özellikler bu numuneler üzerinde ihale komisyonunca değerlendirilecek, istenen teknik özelliklere haiz olmayan numunelere ait teklifler ile ihale tarih ve saatinden önce numune teslim tutanağı ile numunelerini teslim etmemiş olan isteklilere ait teklifler değerlendirme dışı bırakılacaktır.

II. KATALOG: İstekliler tarafından teklif edilen malzemelerin teknik özelliklerinin görülebileceği orjinal katalog ihale teklif zarfı içerinde verilecektir.

III. TEKNİK ŞARTNAMEYE CEVAP: İstekli tarafından teklif edilen malzemelerin teknik şartnamesinin tüm maddelerine bire bir cevap belgesi ihale teklif zarfı içerisinde verilecektir.

4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

Kamu veya özel sektörde gerçekleştirilen yer altı ve yer üstü konteyner imalatı, satışı veya yer altı ve yer üstü konteynerlerinden vinçli sistem ile çöp toplama aracı/ekipmanı imalatı, satışı yapmış olmak benzer iş olarak kabul edilecektir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 200 TRY (Türk Lirası) karşılığı Altınordu Belediyesi Destek Hizmetleri Müdürlüğü Yeni Mah. 321 Nolu Sokak No:1 52200 Altınordu/ORDU adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Altınordu Belediyesi Destek Hizmetleri Müdürlüğü Yeni Mah. 321 Nolu Sokak No:1 52200 Altınordu/ORDU adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (yüz yirmi) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13. Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
5000 Lt`lik Akıllı Yeraltı Çöp Konteyneri Sistemi 100 adet
2100 Lt`lik Yer Üstü Çöp Konteyneri 45 adet
2700 Lt`lik Yer Üstü Çöp Konteyneri 75 adet
3750 Lt`lik Yer Üstü Çöp Konteyneri 30 adet