YİYECEK MALZEMESİ ALIMI(YAŞ SEBZE VE MEYVE)İÇİŞLERİ BAKANLIĞI ArnavutKöy Polis Meslek Eğitim MerkeziYİYECEK MALZEMESİ ALIMI(Yaş Sebze ve Meyve)
alımı
4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.
İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası | : | 2010/518480 |
1-İdarenin |
a) Adresi | : | YAVUZ SELIM MH. SEVBAN MEHMET CD. 86/6 ARNAVUTKÖY İSTANBUL |
b) Telefon ve faks numarası | : | 2126861850 - 2126861827 |
c) Elektronik Posta Adresi | : | palamuslum@hotmail.com |
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) | : | -- |
2-İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı | : | İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir. |
b) Teslim yeri | : | Arnavutköy POMEM Müdürlüğü Yemekhane deposu. |
c) Teslim tarihi | : | Sözleşmenin imzalanmasına müteakip 01/11/2010-28.02/2011) tarihine kadar. İhale konusu mala idarenin ihtiyaç duyması durumuna göre, yüklenicinin malı İhale Dokümanı kriterleri çerçevesinde, temin etme süresi de göz önüne alınmak suretiyle, uygun bir süre öncesinden, iletişim araçlarından biri ve/veya birkaçı ile idare tarafından yükleniciye bildirilmesini müteakip, ihtiyaç duyulan mal, en geç, siparişin teslimi için idarece belirtilen tarihe kadar mesai saatleri içerisinde malı idareye teslim edilecektir. Teslim edilen malın Muayene ve Kabul Komisyonunca, İhale Dokümanına uygun olmadığından reddedilmesi halinde, yüklenici, yine İhale Dokümanına uygun yeni malı, 3 (Üç) takvim günü içinde muayeneye sunulmak üzere idareye teslim edecektir. .
|
3- İhalenin
a) Yapılacağı yer | : | Yavuz Selim Mah. Sevban Mehmet cad. No.86/6 Arnavutköy POMEM Müdürlüğü. |
b) Tarihi ve saati | : | 15.10.2010 - 11:00 |
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:
- İstekli imalatçı ise ; ilgili Bakanlıktan alınan gıda sicil sertifikası ve ihale konusu mallara ilişkin gıda üretim sertifikası,
- İstekli yerli satıcı ise; yetkili olduğu firmanın, ilgli bakanlıktan alınan gıda sicil sertifikası ve ihale konusu mallara ilişkin gıda üretim sertifikası,
Belgelerin aslı veya aslına uygunluğu noterce onaylanmış örneği verilmelidir.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin
yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil
Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları
gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir. |
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
İdare tarafından mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir. |
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif
sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve
20 TRY (Türk Lirası)
karşılığı
Bedeli Mal Müdürlüklerine yatırıldıktan sonra makbuz karşılığı, Arnavutköy Polis Meslek Eğitim Merkezi Müdürlüğü İdari Mali İşler Şube Müdürlüğü Satınalma Büro Amirliğinden Temin edilecektir. adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar
Arnavutköy POMEM Müd. İdr. Mali İşl. Şb. Müd. Sat. Br Amr.liği
adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini,
mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 30 (otuz) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif
verilemez.