• İhale No
    2013/58200
  • İhale Adı
    YİYECEK MALZEMESİ ALIMI
  • Sektör
    Yiyecek, İçecek, Gıda Ürünleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    21 Mayıs 2013 10:30
  • İdare
    Ardahan Halk Sağlığı Müdürlüğü
  • İhale İli
    Ardahan
  • İşin İli
    Ardahan
  • Yayın Tarihi
    26 Ağustos 2015
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

YİYECEK MALZEMESİ ALIMI

ARDAHAN HALK SAĞLIĞI MÜDÜRLÜĞÜ SAĞLIK BAKANLIĞI TÜRKİYE HALK SAĞLIĞI KURUMU

YİYECEK MALZEMESİ ALIMI alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2013/58200
1-İdarenin
a) Adresi : Karagöl mah. Kongre Cad. 20 75000 ARDAHAN MERKEZ/ARDAHAN
b) Telefon ve faks numarası : 4782115432 - 4782114614
c) Elektronik Posta Adresi : ardahan.hsm@saglik.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : HALK SAĞLIĞI MÜDÜRLÜĞÜ DEPOLARI
c) Teslim tarihi : Sözleşmenin yürürlüğe girmesinden itibaren 3 takvim günü içinde işe başlanır.Kuru gıda malzemeleri sözleşme başlangıcından itibaren idarenin öngördüğü miktarları 3 ayda bir teslim ederek bu kısmın faturasını ibraz edecektir.Sebze ve meyve gurubu mevsimin uygunluğuda dikkate alınarak haftalık olarak idareye teslim edilecek faturaların 3 ayda bir kesilecektir.Kırmızı ve beyaz et gurubu 3 aylık periyotlarla teslim edilecek teslim edilen miktarın faturası idareye sunulacaktır.Ekmek gurubu günlük olarak idareye teslim edilecek ancak faturası 3 ayda bir kesilecektir.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : ARDAHAN HALK SAĞLIĞI MÜDÜRLÜĞÜ TOPLANTI SALONU
b) Tarihi ve saati : 21.05.2013 - 10:30


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı ARDAHAN HALK SAĞLIĞI MÜDÜRLÜĞÜ DESTEK HİZMETLERİ ŞUBESİ SATINALMA BİRİMİ adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil 110 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini ARDAHAN DEFTERDARLIĞI SAĞLIK KURUMLARI DÖNER SERMAYE SAYMANLIĞI yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar ARDAHAN HALK SAĞLIĞI MÜDÜRLÜĞÜ DESTEK HİZMETLERİ ŞUBESİ SATINALMA BİRİMİ adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan ) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
PİRİNÇ 750 KİLOGRAM
BULGUR 300 KİLOGRAM
MAKARNA 300 KİLOGRAM
KIRMIZIMERCİMEK 300 KİLOGRAM
NOHUT 300 KİLOGRAM
BEYAZFASULYE 300 KİLOGRAM
BARBUNYA 150 KİLOGRAM
KATIYAĞ 400 KİLOGRAM
SIVIYAĞ 400 LİTRE
DOMATESSALÇASI 200 KİLOGRAM
UN 100 KİLOGRAM
TUZ 200 KİLOGRAM
KURUÜZÜM 100 KİLOGRAM
BEZELYE 200 KİLOGRAM
TOZŞEKER 150 KİLOGRAM
YOĞURT 300 KİLOGRAM
SÜT 200 LİTRE
YUMURTA( 1 KOLİDE 30 ADET OLACAK) 150 KOLİ
İRMİK 50 KİLOGRAM
PULBİBER 10 KİLOGRAM
KARABİBER 5 KİLOGRAM
KİMYON 5 KİLOGRAM
YENİBAHAR 2 KİLOGRAM
NANE 2 KİLOGRAM
BEYAZPEYNİR 200 KİLOGRAM
KURUÇAY 100 KİLOGRAM
KÜPŞEKER 200 KİLOGRAM
ZEYTİN 150 KİLOGRAM
KAŞARPEYNİR 200 KİLOGRAM
DİSPENSERPEÇETE 10 KOLİ
PATATES 1.500 KİLOGRAM
KURUSOĞAN 400 KİLOGRAM
DOMATES 600 KİLOGRAM
HAVUÇ 250 KİLOGRAM
MARUL 300 ADET
ISPANAK 150 KİLOGRAM
TAZEFASÜLYE 150 KİLOGRAM
PORTAKAL 200 KİLOGRAM
KARNABAHAR 30 KİLOGRAM
YEŞİLSOĞAN 200 KİLOGRAM
KABAK( YEMEKLİK ) 200 KİLOGRAM
PATLICAN 300 KİLOGRAM
ÇARLİSTONBİBER 250 KİLOGRAM
ELMA 150 KİLOGRAM
MANDALİNA 150 KİLOGRAM
LİMON 100 KİLOGRAM
MAYDANOZ 400 BAĞ
SALATA 300 KİLOGRAM
DOLMALIKBİBER 250 KİLOGRAM
TURŞU 50 KİLOGRAM
KAVUN 200 KİLOGRAM
KARPUZ 200 KİLOGRAM
TAZEÜZÜM 100 KİLOGRAM
ŞEFTALİ 100 KİLOGRAM
KAYISI 100 KİLOGRAM
KUŞBAŞIET ( KOMPLE BUT VEYA KOMPLE KOL) 1.200 KİLOGRAM
KOYUNETİ (BÜTÜN) 400 KİLOGRAM
TAVUKETİ ( MUZ GÖĞÜS) 1.000 KİLOGRAM
KISABUT 250 KİLOGRAM
TAVUKKANAT 400 KİLOGRAM
EKMEKALIMI 800 KİLOGRAM