• İhale No
    2012/16379
  • İhale Adı
    YİYECEK SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Yiyecek, İçecek, Gıda Ürünleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    01 Mart 2012 10:00
  • İdare
    Yozgat Çekerek Devlet Hastanesi
  • İhale İli
    Yozgat
  • İşin İli
    Yozgat
  • Yayın Tarihi
    14 Şubat 2012
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun


YİYECEK SATIN ALINACAKTIR
Sa ğ lık B a ka nlığ ı M üst eşa rlık Çe kere k Dev let H a st a nesi
Kuru Gıda,Kemiksiz Dana Eti,Tavuk Eti Ve Ekmek alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2012/16379
1-İda re nin
a) Adresi : Yenıyol Mah Lıse Cad.Hastane Sokak 1 66500 Çekerek Yozgat
b) Telefon ve faks numarası : 3544681163 - 3544681450
c) Elektronik Posta Adresi : satinalma@cekerekdh.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu ma l ın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP'ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Çekerek Devlet Hastanesi Yemekhanesi
c) Teslim tarihleri : A) Kalemi Kuru Gıda İçin Sözleşme İmzalandıktan Sonra 3'er Aylık Periyotlar Halinde Malzeme Alınacaktır. B) Kalemi Kemiksiz Dana Eti İçin Sözleşme İmzalandıktan Sonra Ay İçerisinde İdarenin İsteğine Göre Malzeme Hastane Yemekhanesine Teslim Edilecektir. C) Kalemi Tavuk Eti İçin Sözleşme İmzalandıktan Sonra Ay İçerisinde İdarenin İsteğine Göre Malzeme Hastane Yemekhanesine Teslim Edilecektir. D) Kalemi Ekmek İçin Sözleşme İmzalandıktan Sonra Ay İçerisinde Günlük Olarak İdarenin İsteğine Göre Malzeme
Hastane Yemekhanesine Teslim Edilecektir.
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : Yeniyol Mah.Lise Cad. No:1 Çekerek/Yozgat
b) Tarihi ve saati : 01.03.2012 - 10:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu
izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:
İş yeri açma ruhsatı ve vergi levhası
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1.
4.3.1.1. Standarda ilişkin belgeler:
Firmalar teklif ettiği ürünler için TSE TS vb. standart belgerini sunmaları gerekmektedir.
4.3.1.2. Yetkili kurum ve kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler:
Katılımcı firmalar kayıtlı oldukları odaya dair belgeleri sunacaklardır.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı Çekerek Devlet Hastanesi
Satın Alma Birimi adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil 110 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini T.C.Ziraat Bankası Yozgat Merkez Şubesi
32967688-5001 yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da
dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği
tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Çekerek Devlet Hastanesi Satın Alma Birimi adresine elden teslim
edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3'ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
BULGUR 150,000 Kg.
ÇAY 100,000 Kg.
KURU FASULYE 100,000 Kg.
PUL BİBER (1 Kg PAKETLERDE) 30,000 Kg.
KIRMIZI MERKCİMEK 300,000 Kg.
MAKARNA (KARIŞIK MAKARNA OLACAK) 300,000 Kg.
NOHUT 100,000 Kg.
BEYAZ PEYNİR 600,000 Kg.
PİKNİK PEYNİR ÜÇGEN 7500,000 Adet
PİKNİK REÇEL 5000,000 Adet
PİKNİK BAL 5000,000 Adet
PİKNİK TEREYAĞ 7500,000 Adet
PİRİNÇ 2000,000 Kg.
AYÇİÇEK YAĞI 1500,000 Lt.
BUĞDAY UNU 50,000 Kg.
TOZ ŞEKER 300,000 Kg.
ÇEKİRDEKSİZ KURU ÜZÜM 50,000 Kg.
ZEYTİN (SİYAH SELE 1) 200,000 Kg.
YEMEKLİK TUZ (İYOTLU) 250,000 Kg.
FINDIK İÇİ 10,000 Kg.
CEVİZ İÇİ 10,000 Kg.
YUFKA 50,000 Paket
TAYİN HELVASI 100,000 Kg.
0 NUMARA KORNİŞON TURŞU 100,000 Kg.
KURU KAYISI 100,000 Kg.
KURU İNCİR 50,000 Kg.
KUŞ ÜZÜMÜ 20,000 Kg.
KEMALPAŞA TATLISI (1 Kg Paketlerde) 50,000 Kg.
BAKLAVA 250,000 Kg.
TULUMBA TATLISI 250,000 Kg
KONSERVE BEZELYE 200,000 Kg.
LİMON SUYU 50,000 Kg.
KIRMIZI TOZ BİBER 20,000 Kg.
İSOT 5,000 Kg.
KÖFTE BAHARATI 5,000 Kg.
SALÇA 400,000 Kg.
YUMURTA 10000,000 Adet
YOĞURT 3000,000 Kg.
AYRAN (200 ml) 2000,000 Adet
SÜT (200 ml) 7500,000 Adet
MEYVE SUYU (200 ml) 7500,000 Adet
KAŞAR PEYNİR 75,000 Kg.
ŞEHRİYE 350,000 Kg.
VANİLYA 50,000 Paket
KABARTMA TOZU 50,000 Paket
ZEYTİN YAĞI HAKİKİ 100,000 Kg.
İNCE SOFRA TUZU 100,000 Kg.
CİN BİBER TURŞUSU 100,000 Kg.
KONSERVE YEŞİL FASULYE 150,000 Kg.
KETÇAP 30,000 Kg.
MAYONEZ 30,000 Kg.
KEMİKSİZ DANA ETİ ALIMI 3500,000 Kg.
TAVUK BUT 1000,000 Kg.
TAVUK FİLETO 750,000 Kg.
EKMEK 30000,000 Adet
14 Şubat 2025

İhale iptal edilmiş
İhaleye Geçerli Teklif Veren İstekli Çıkmaması Nedeniyle