• İhale No
    2010/518014
  • İhale Adı
    Yiyecek, Turşu, Karışık, 6000 kg
  • Sektör
    Gıda Ürünleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    15 Ekim 2010 12:00
  • İdare
    Çanakkale 2. Kolordu Komutanlığı
  • İhale İli
    Çanakkale
  • İşin İli
    Çanakkale
  • Yayın Tarihi
    29 Ağustos 2015
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
YİYECEK, TURŞU, KARIŞIK, 6000 KG.
MİLLİ SAVUNMA BAKANLIĞI GENEL KURMAY BAŞKANLIĞI BAĞLILARI VE MÜSTEŞARLIK 2 KOR.K.

Yiyecek, Turşu, Karışık, 6000 kg.
alımı
4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.


İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası:2010/518014
1-İdarenin
a) Adresi:HOCA HAMZA MAH. TUGSAVUL CAD. 15 17500 GELİBOLU ÇANAKKALE
b) Telefon ve faks numarası:2865661137 - 2865666898
c) Elektronik Posta Adresi:
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa):

2-İhale konusu malın
a)
Niteliği, türü ve miktarı
:İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu)
yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri
:Tüketim 124 Mal Saymanlığına Gelibolu/ÇANAKKALE
c) Teslim tarihi:Sözleşmenin imzalanmasını (Sayıştay tesciline tabi işlerde ise bu tescilin yapılmasını) müteakip idare tarafından yüklenicinin kendisine veya tebligat için gösterdiği adrese yapılacak işe başlama talimatının tebliğinden itibaren mal teslim edilecek/ işe başlanacaktır

İşin süresi; 20 (YİRMİ) takvim günüdür

Teslimat Programı:

Yüklenici, taahhüt ettiği malları; şartnamenin 48.1. maddesinde belirtilen süre içerisinde ayrıca bir tebligat beklemeksizin teslim edecektir. Malların, herhangi bir sebeple normal teslim süresi içerisinde teslim edilmemesi (veya teslim edilen malların muayenelerde reddedilmesi) halinde; gecikilen her takvim günü için sözleşme bedelinin %,02 (BİNDEİKİ)’i parasal ceza uygulanmak şartıyla yükleniciye en az 10 (on) günlük ihtarlı süre verilecek, bu süre içerisinde de malın teslim edilmemesi (veya teslim edilen malların muayenelerde reddedilmesi) halinde sözleşme feshedilecektir.

Bu sözleşme çerçevesinde uygulanacak teslim/tesellüm faaliyetlerine ilişkin esaslar aşağıda belirtilmiştir.

Tebligatların verilmesi/alınması
Sözleşmeye konu malların teslim/tesellümü için yükleniciye ayrıca bir tebligat yapılmayacaktır.

Teslim alma–teslim etme
Taahhüt konusu mal, şartnamenin 48.1.2. maddesinde belirtilen tarih ve süre içerisinde mesai gün ve mesai saatlerinde teslim edilecektir. Mal teslim/değiştirme tarihlerinin son gününün, tatil gününe rastlaması halinde; teslimat takip eden ilk iş gününde yapılacak, bu durumda herhangi bir gecikme cezası uygulanmayacaktır. Tatil gününe rastlayan teslimatlar, tatil gününü takip eden ilk iş gününde yapılmaz ise; cezalı sürenin başlangıcı olarak, tatil gününe isabet eden teslim tarihi esas alınacaktır.

Normal teslim süresinde teslim edilen mallar: Yüklenici, malı sözleşmenin 10.2.1. maddesinde belirtilen normal teslim süresi içerisinde teslim ettiğinde; teslim süresi dondurulur ve teslim süresinin kalan (kullanılmayan) kısmı, malın muayenede reddedilmesi halinde tekrar (cezasız olarak) mal getirilmesi için kullanılabilir. Ancak; normal teslim süresinde redde karşı getirilen ikinci parti malın da reddedilmesi halinde, teslim süresi elverişli olsa bile yüklenicinin üçüncü (3’üncü) defa mal getirme hakkı yoktur.

Normal süre içerisinde de mal getirilmemesi veya getirilen malın yapılan muayenelerde reddedilmesi durumunda; sözleşmenin 34’ncü maddesi doğrultusunda yükleniciye ihtarname gönderilecektir.

Normal sürenin bitimi ile ihtarnamenin tebellüğü öncesindeki dönemde mal teslimi: Yüklenicinin; normal sürenin bitimi ile ihtarnamenin (resmi posta yoluyla) kendisine tebliği arasındaki dönemde malı getirmesi halinde; mal teslim alınmayacak, yükleniciye öncelikle ihtarnamenin tebellüğ edilmesinin gerekliliği hatırlatılacaktır.

Ancak; yüklenicinin, (ihtarname ile ilgili olarak) posta ve diğer idari işlem sürelerine maruz kalmadan ihtarnameyi idarede elden tebellüğ ederek malı teslim etme talebini yazılı olarak idareye bildirmesi ve idarenin bu talebi uygun karşılaması halinde; sözleşmenin 10.3.3.3. maddesinde belirtildiği şekilde işlem yapılmak şartıyla ihtarname yükleniciye (veya vekiline) idarede tebliğ edilerek mal teslim alınabilecektir.

Bu durumda, gönderilen ihtarnamenin tebliğ mazbatası beklenmeksizin, ihtarnamenin idarede tebliğ edildiği tarih, ihtarnamenin tebellüğ tarihi olarak kabul edilecek, cezai uygulama buna göre hesaplanacaktır.

İhtarlı süre içinde teslim edilen mallar: Taahhüdün sözleşme esaslarına uygun olarak yerine getirilmemesi sebebiyle, yükleniciye ihtarname gönderilmesi halinde; ihtarnamenin yüklenici (veya vekili) tarafından tebellüğ tarihinden başlamak üzere ihtarlı süre içerisinde en çok bir defa mal getirilerek muayeneye sunulabilecektir.

İhtarlı süre içerisinde de mal getirilmemesi veya getirilen malın muayenede reddedilmesi halinde, ayrıca protesto çekmeye ve karar almaya gerek olmaksızın sözleşmenin 35.1.1.a. maddesi gereği sözleşme feshedilecek, yüklenicinin hesabı genel hükümlere göre tasfiye edilecek, ayrıca 4735 sayılı Kamu İhale Sözleşmeleri Kanununun 26’ncı (ihalelere katılmaktan yasaklama) maddesi uygulanacaktır.

Satıcının, malı erken veya geç teslim etmeyi teklif etme hakkı ve yetkisi yoktur.

Noksan miktarlı mal teslim edilmeyecek/teslim alınmayacaktır.
Satın Alınacak turşu salamuralı olacaktır.

Satın alınacak karışık turşunun teneke kutu içindeki sebze çeşitleri oranları: %25 (yüzdeyirmibeş) (+/-5)Hıyar, %25(yüzdeyirmibeş) (+/-5)Beyazlahana, % 20 (yüzdeyirmi) (+/-5) Domates, %15 (yüzdeonbeş) (+/-5)Havuç ve %15 (yüzdeonbeş) (+/-5)Sivribiber oranında olacaktır.

3- İhalenin
a) Yapılacağı yer:2’nci Kolordu Komutanlığı İhale Komisyon Başkanlığı İhale Salonu - Gelibolu/ ÇANAKKALE
b) Tarihi ve saati:15.10.2010 - 12:00

4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:

4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;

4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;

4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,

4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin
yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil
Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları
gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,

4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.

4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.

4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.

4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.

5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif
sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.


6.
İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.


7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:

7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve

25 TRY (Türk Lirası)
karşılığı

2’nci Kolordu Komutanlığı İhale Komisyon Başkanlığı- Gelibolu/ ÇANAKKALE adresinden satın alınabilir.


7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunludur.




8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar
2’nci Kolordu Komutanlığı İhale Komisyon Başkanlığı- Gelibolu/ ÇANAKKALE
adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.


9. İstekliler tekliflerini,

mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.

Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.


10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.


11.

Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.



12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif

verilemez.







Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
Turşu(Karışık) 6000,00 kg.