• İhale No
    2011/138378
  • İhale Adı
    YOL-KÖPRÜ, GEÇİT, KAVŞAK VE HİZMET BİNALARININ BAKIM-ONARIM HİZMETİ ALINACAKTIR
  • Sektör
    İşçilik Personel ve Temizlik Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Hizmet Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    12 Ekim 2011 14:30
  • İdare
    Kocaeli Büyükşehir Belediyesi Destek Hizmetleri Dairesi Başkanlığı - İhale İşleri Şube Müdürlüğü
  • İhale İli
    Kocaeli
  • İşin İli
    Kocaeli
  • Yayın Tarihi
    13 Eylül 2011
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun


YOL-KÖPRÜ, GEÇİT, KAVŞAK VE HİZMET BİNALARININ BAKIM-ONARIM HİZMETİ
ALINACAKTIR
K o ca eli B üy ükşeh ir B elediy esi De st e k H iz met leri Da ire si B a şka nlığ ı - İha le İ şleri Ş ub e M üdürlüğ ü
Yol-Köprü, Geçit, Kavşak ve Hizmet Binalarının Bakım-Onarım Hizmetleri hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2011/138378
1-İda re nin
a) Adresi : Karabaş Mah. Oramiral Salim Dervişoğlu Cad. No:80 F Blok Zmit Kat
İzmit Kocaeli
b) Telefon ve faks numarası : 2623181000 - 2623181459
c) Elektronik Posta Adresi : ihale@kocaeli.bel.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu hiz met in
a) Niteliği, türü ve miktarı
İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta
: (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde
bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Yapılacağı yer : Kocaeli Büyükşehir Belediyesi Sınırları
c) Süresi : İşe başlama tarihi 01.01.2012, işin bitiş tarihi 30.06.2014
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : Kocaeli Büyükşehir Belediyesi Destek Hizmetleri Dairesi Başkanlığı
İhale İşleri Şube Müdürlüğü F Blok Zemin Kat
b) Tarihi ve saati : 12.10.2011 - 14:30
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya Meslek Odası Belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odasından ya da ilgili meslek odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu ticaret ve/veya sanayi odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğinin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden
sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.2.1 Bankalardan temin edilecek belgeler:
Teklif edilen bedelin %10 dan az olmamak üzere istekli tarafından belirlenecek tutarda bankalar nezdindeki kullanılmamış nakdi veya gayrinakdi kredisini ya da üzerinde kısıtlama bulunmayan mevduatını gösterir banka referans mektubu,
Bu kriter mevduat ve kredi tutarları toplanmak ya da birden fazla banka referans mektubu sunularak
sağlanabilir.
4.2.2. İsteklinin ihalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait yıl sonu bilançosu veya eşdeğer belgeleri:
a) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olan istekliler yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini,
b) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olmayan istekliler, yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini ya da bu kriterlerin sağlandığını göstermek üzere yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir tarafından standart forma uygun olarak düzenlenen belgeyi sunar,
Sunulan bilanço veya eşdeğer belgelerde;
a) Cari oranın (dönen varlıklar / kısa vadeli borçlar) en az 0,75 olması,
b) Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/ toplam aktif) en az 0,15 olması,
c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,50’den küçük olması, yeterlik kriterleridir ve bu üç kriter birlikte aranır.
Yukarıda belirtilen kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde, son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
Serbest meslek erbabının vereceği, ilgili mevzuatına göre düzenlenmiş ve onaylanmış serbest meslek kazanç defteri özetinde gösterilen değerlere göre, son yıla ait toplam gelirin toplam gidere oranının veya son iki yıla ait gelir ve giderlerin parasal tutarlarının ortalaması üzerinden bulunacak oranın en az (1,25) olması şartı aranır. Serbest meslek kazanç defteri özetinin yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir ya da vergi dairesince onaylı olması gerekir.
4.2.3. İş hacmini gösteren belgeler:
a) İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu gösteren gelir tablosu,
b) Taahhüt altında devam eden hizmet işlerinin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen hizmet işlerinin parasal tutarını gösteren, ihalenin yapıldığı yıldan önceki yılda düzenlenmiş faturalar,
Bu belgelerden birinin sunulması yeterlidir.
Toplam cironun teklif edilen bedelin %15’inden, taahhüt altında devam eden işlerin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen işlerin parasal tutarının ise teklif edilen bedelin %9’undan az olmaması gerekir. Bu kriterlerden herhangi birini sağlayan ve sağladığı kritere ilişkin belgeyi sunan istekli yeterli kabul edilir.
Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanamadığına bakılır.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyim belgeleri:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin %
30 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler,
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.Kamu veya Özel Sektöre Gerçekleştirilmiş Her Türlü; Personel Çalıştırmaya Dayalı Hizmet alımları kabul
edilecektir.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 150 TRY (Türk Lirası) karşılığı Kocaeli Büyükşehir Belediyesi Destek Hizmetleri Dairesi Başkanlığı İhale İşleri Şube Müdürlüğü Karabaş Mah. Oramiral Salim Dervişoğlu Cad.No:80 F Blok Zemin Kat 41040 İzmit/Kocaeli adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Kocaeli Büyükşehir Belediyesi Destek Hizmetleri Dairesi Başkanlığı
İhale İşleri Şube Müdürlüğü Karabaş Mah. Oramiral Salim Dervişoğlu Cad.No:80 F Blok Zemin Kat 41040
İzmit/Kocaeli adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Kişi Sayısı Süre Birim
KOORDİNATÖR 1,00 30 İşçixAy
KOORDİNATÖR YARD. 1,00 30 İşçixAy
MÜHENDİS 55,00 30 İşçixAy
MİMAR 17,00 30 İşçixAy
UZMAN 20,00 30 İşçixAy
YÖNETİCİ AST. 5,00 30 İşçixAy
TEKNİKER 107,00 30 İşçixAy
LOJİSTİK DESTEK PERS. 5,00 30 İşçixAy
BAK. ONR. USTASI 25,00 30 İşçixAy
İŞ MAK. OPRT. 50,00 30 İşçixAy
TEKNİSYEN 12,00 30 İşçixAy
BAŞŞOFÖR 10,00 30 İşçixAy
KEŞİF KONTROL GÖR. 30,00 30 İşçixAy
ŞOFÖR 53,00 30 İşçixAy
BAK.ONR.İŞÇİSİ 42,00 30 İşçixAy
BÜRO PERSONELİ 20,00 30 İşçixAy
VASIFSIZ BEDEN İŞÇİSİ 5,00 30 İşçixAy
KOORDİNATÖR Fazla Çalışma 600 Saat
KOORDİNATÖR YARD. Fazla Çalışma 600 Saat
MÜHENDİS Fazla Çalışma 33000 Saat
MİMAR Fazla Çalışma 10200 Saat
UZMAN Fazla Çalışma 12000 Saat
YÖNETİCİ AST. Fazla Çalışma 3000 Saat
TEKNİKER Fazla Çalışma 64200 Saat
LOJİSTİK DESTEK PERS. Fazla Çalışma 3000 Saat
BAK. ONR. USTASI Fazla Çalışma 15000 Saat
İŞ MAK. OPRT. Fazla Çalışma 30000 Saat
TEKNİSYEN Fazla Çalışma 7200 Saat
BAŞŞOFÖR Fazla Çalışma 6000 Saat
KEŞİF KONTROL GÖR. Fazla Çalışma 18000 Saat
ŞOFÖR Fazla Çalışma 31800 Saat
BAK.ONR.İŞÇİSİ Fazla Çalışma 25200 Saat
BÜRO PERSONELİ Fazla Çalışma 12000 Saat
VASIFSIZ BEDEN İŞÇİSİ Fazla Çalışma 3000 Saat
KOORDİNATÖR (Uls. Bayr., Yılbaşı, Resmi ve Dini Bayr. günü çalışma) 10 Gün
KOORDİNATÖR YARD. (Uls. Bayr., Yılbaşı, Resmi ve Dini Bayr. günü çalışma) 10 Gün
MÜHENDİS (Uls. Bayr., Yılbaşı, Resmi ve Dini Bayr. günü çalışma) 715 Gün
MİMAR (Uls. Bayr., Yılbaşı, Resmi ve Dini Bayr. günü çalışma) 136 Gün
UZMAN (Uls. Bayr., Yılbaşı, Resmi ve Dini Bayr. günü çalışma) 100 Gün
YÖNETİCİ AST. (Uls. Bayr., Yılbaşı, Resmi ve Dini Bayr. günü çalışma) 35 Gün
TEKNİKER (Uls. Bayr., Yılbaşı, Resmi ve Dini Bayr. günü çalışma) 1605 Gün
LOJİSTİK DESTEK PERS. (Uls. Bayr., Yılbaşı, Resmi ve Dini Bayr. günü çalışma) 50 Gün
BAK. ONR. USTASI (Uls. Bayr., Yılbaşı, Resmi ve Dini Bayr. günü çalışma) 350 Gün
İŞ MAK. OPRT. (Uls. Bayr., Yılbaşı, Resmi ve Dini Bayr. günü çalışma) 500 Gün
TEKNİSYEN (Uls. Bayr., Yılbaşı, Resmi ve Dini Bayr. günü çalışma) 120 Gün
BAŞŞOFÖR (Uls. Bayr., Yılbaşı, Resmi ve Dini Bayr. günü çalışma) 200 Gün
KEŞİF KONTROL GÖR. (Uls. Bayr., Yılbaşı, Resmi ve Dini Bayr. günü çalışma) 450 Gün
ŞOFÖR (Uls. Bayr., Yılbaşı, Resmi ve Dini Bayr. günü çalışma) 1325 Gün
BAK.ONR.İŞÇİSİ (Uls. Bayr., Yılbaşı, Resmi ve Dini Bayr. günü çalışma) 630 Gün
BÜRO PERSONELİ (Uls. Bayr., Yılbaşı, Resmi ve Dini Bayr. günü çalışma) 200 Gün
VASIFSIZ BEDEN İŞÇİSİ (Uls. Bayr., Yılbaşı, Resmi ve Dini Bayr. günü çalışma) 25 Gün