YÖNLENDİRME LEVHALARI VE TABELA SATIN ALINACAKTIRSAĞLIK BAKANLIĞI MÜSTEŞARLIK Arnavutköy Devlet Hastanesi Yönlendirme Levhaları ve Tabela Alımı
alımı
4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.
İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası | : | 2010/511984 |
1-İdarenin |
a) Adresi | : | MERKEZ MH. FATIH CD 3 34275 ARNAVUTKÖY İSTANBUL |
b) Telefon ve faks numarası | : | 2124531212 - 2125972042 |
c) Elektronik Posta Adresi | : | |
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) | : | www.iadh.gov.tr |
2-İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı | : | İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir. |
b) Teslim yerleri | : | Arnavutköy Devlet Hastanesi ve Bağlı Birimler (poliklinikler, vb...) |
c) Teslim tarihi | : | Ürünlerin teslim süresi 45 (kırkbeş) gündür. |
3- İhalenin
a) Yapılacağı yer | : | Arnavutköy Devlet Hastanesi Konferans Salonu Merkez Mah. Fatih Cad. No:3 Arnavutköy/İSTANBUL |
b) Tarihi ve saati | : | 27.10.2010 - 10:30 |
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin
yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil
Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları
gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir. |
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
4.3.1. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler: |
Ürün tesliminden itibaren değişmesi muhtemel olan (10 yıl boyunca) yedek parça ücretlerini USD bazında teklifleri ile birlikte vereceklerdir. İstekliler garanti süresi sonunda verilecek olan onarım, yedek parça değişim, parça dahil ve hariç servis ücretlerini USD bazında teklifleri ile birlikte sunacaklardır. |
4.3.2. |
4.3.2.1. Standarda ilişkin belgeler: |
1. İstekliler, Sanayi Odasından alınmış “ İmalat Yeterlilik Belgesi 'nin aslı veya noter onaylı suretini ihale dosyasında sunmalıdırlar. 2. Ürünlere ait TSE Belgesinin aslı veya noter onaylı sureti teklifiyle birlikte vermelidir.
|
4.3.3. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman: |
Teknik şartnamede istenilen kalemlerden istendiği miktarda (Ek-1, Ek-2, Ek-7 (İlk dört parçası), Ek-9, Ek-23, Ek-36 (Tek dilim ayaklı), Ek-37, Ek-50) numune verilmelidir. Numuneleri ihale saatinden önce satınalma komisyon görevlisine imza karşılığı üzerinde firma kaşesi ve imzası bulunan etiketli şekilde teslim etmesi gerekir. Teklif edilen sistemin teknik şartnameye uygunluğunu gösteren her ürünün teknik çizim projesindeki ismi yazılarak "Teknik Şartnameye Uygunluk Belgesi" verilecektir. |
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif
sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.
Tekliflerin değerlendirilmesinde yerli istekliler lehine fiyat avantajı uygulanmayacaktır.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve
75 TRY (Türk Lirası)
karşılığı
Arnavutköy Devlet Hastanesi Satın Alma Birimi adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar
Arnavutköy Devlet Hastanesi Satın Alma Birimi Merkez Mah. Fatih Cad. No:3 Arnavutköy/İSTANBUL
adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini,
mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (altmış) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif
verilemez.