KAHRAMANMARAŞ KAMU HASTANELERİ BİRLİĞİ GENEL SEKRETERLİĞİ
13 Kalem Engelliler İçin Yönlendirme ve Bilgiledirme Malzemeleri Alımı ve Montajı alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası | : | 2013/94499 |
1-İdarenin | ||
a) Adresi | : | Gaziantep Yolu Üzeri 12. Km Karacasu Mevkii KAHRAMANMARAŞ MERKEZ/KAHRAMANMARAŞ |
b) Telefon ve faks numarası | : | 3442282800 - 3442515100 |
c) Elektronik Posta Adresi | : | khb46.mb@saglik.gov.tr |
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) | : | https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/ |
2-İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı | : | İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir. |
b) Teslim yerleri | : | 1.Kahramanmaraş Necip Fazıl Şehir Hastanesi (Ana Hizmet Binası) - Merkez/KAHRAMANMARAŞ 2.Kahramanmaraş Necip Fazıl Şehir Hastanesi (Yörükselim Ek Hizmet Binası)- Merkez/KAHRAMANMARAŞ 3.Kahramanmaraş Necip Fazıl Şehir Hastanesi (Kadın Doğum Ek Hizmet Binası)- Merkez/KAHRAMANMARAŞ 4.Elbistan Devlet Hastanesi (Ana Hizmet Binası) - Elbistan/KAHRAMANMARAŞ 5.Kahramanmaraş Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi -Merkez/KAHRAMANAMARAŞ 6.Pazarcık Devlet Hastanesi - Pazarcık/KAHRAMANMARAŞ 7. Afşin Devlet Hastanesi - Afşin/KAHRAMANMARAŞ Adreslerine teslim edilecektir. |
c) Teslim tarihleri | : | Sözleşmenin imzalanmasına müteakip 60 (Altmış) gün içerisinde ürünlerin montajı yapılarak teslim edilecektir. Yüklenici firma söz konusu teslimi aşamasında Genel Sekreterliğe başvuruda bulunulacak ve ihale konusu malzemelerin Genel Sekreterlik koordinasyonunda teslimatları gerçekleştirilecektir. |
3- İhalenin
a) Yapılacağı yer | : | Gaziantep Yolu Üzeri 12. Km. Kahramanmaraş Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği İhale Odası - Merkez/KAHRAMANMARAŞ |
b) Tarihi ve saati | : | 15.08.2013 - 10:30 |
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir. |
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
4.3.1. Yetkili satıcılığı veya imalatçılığı gösteren belgeler: |
a) İmalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler, b) Yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belge veya belgeler, c) Türkiye’de serbest bölgelerde faaliyet gösteriyor ise yukarıdaki belgelerden biriyle birlikte sunduğu serbest bölge faaliyet belgesi. İsteklilerin yukarıda sayılan belgelerden, kendi durumuna uygun belge veya belgeleri sunması yeterli kabul edilir. İsteklinin imalatçı olduğu aşağıdaki belgeler ile tevsik edilir. 1) İstekli adına düzenlenen Sanayi Sicil Belgesi, |
4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman: |
İstekliler teklif ettikleri malzemelerin ihale dökümanında belirtilen özelliklere uygunluğunu teyit etmek amacıyla malzemelerin teknik özelliklerinin görüleceği tanıtım dökümanlarını veya katologlarını vereceklerdir. Doküman ve katologu olmayan malzemelerin ise numunelerini teklifleri ile birlikte vermek zorundadır.Katolog,döküman veya numune vermeyen firmaların teklifleri değerlendirmeye alınmayacaktır.Teklif edilen ürünlerin numuneleri üzerinde firma kaşesi ve ihale liste sıra numarası belirtilmek zorundadır. |
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı Gaziantep Yolu Üzeri 12. Km Karacasu Mevkii Kahramanmaraş Kamu Hastane Birliği Merkezi Satınalma Birimi - Merkez/KAHRAMANMARAŞ adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Gaziantep Yolu Üzeri 12. Km. Karacasu Mevkii Kahramanmaraş Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği Merkezi Satınalma Birimi - Merkez/KAHRAMANMARAŞ adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (DOKSAN) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|---|---|
Asansör içi enformasyon panosu | 19 | ADET |
Asansör yönlendirme display | 20 | ADET |
Engelli WC display | 49 | ADET |
Engelli WC yönlendirme display | 37 | ADET |
Engelli odası belirtme display | 45 | ADET |
Küpeşte aparatı | 200 | ADET |
Engelsiz giriş yönlendirme tabelası | 15 | ADET |
Engelli otoparkı yönlendirme tabelası (çift taraflı) | 25 | ADET |
Engelli otoparkı tabelası (çift taraflı çift kasetli) | 25 | ADET |
Görme engelliler için bilgilendirme kiosku (2 adet cihaz ile birlikte) | 4 | ADET |
Yerleşim planı | 2 | ADET |
İç mekan kat planı ve personel çağırma butonu (2 adet cihaz ile birlikte) | 3 | ADET |
Hissedilebilir uyarı ve takip düzeyi | 653 | METRETUL |