• İhale No
    2011/26922
  • İhale Adı
    YUMURTA ALIMI (150.000 ADET) (A SINIFI,ORTA BOY (M-O)
  • Sektör
    Gıda Ürünleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    02 Mart 2011 15:00
  • İdare
    Şanlıurfa 107. Topçu Alay Komutanlığı
  • İhale İli
    Şanlıurfa
  • İşin İli
    Şanlıurfa
  • Yayın Tarihi
    01 Nisan 2011
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
YUMURTA ALIMI (150.000 ADET) (A SINIFI,ORTA BOY (M-O)
MİLLİ SAVUNMA BAKANLIĞI GENEL KURMAY BAŞKANLIĞI BAĞLILARI VE MÜSTEŞARLIK 107 TOP.A.K.

YUMURTA ALIMI (150.000 ADET) (A SINIFI,ORTA BOY (M-O)
alımı
4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.


İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası:2011/26922
1-İdarenin
a) Adresi: 107'NCI TOPÇU ALAY KOMUTANLIGI SİVEREK ŞANLIURFA
b) Telefon ve faks numarası:4145533080 - 4145523178
c) Elektronik Posta Adresi:ihale107alay@hotmail.com.
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa):www.msb.gov.tr.

2-İhale konusu malın
a)
Niteliği, türü ve miktarı
:İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu)
yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri
:107 nci Topçu Alay K.lığı Tük.Mlz.218 Mal.Say.lığı (Yiyecek) Depoları
c) Teslim tarihleri:Sözleşmenin imzalanmasını müteakip idare tarafından yüklenicinin kendisine veya tebligat için gösterdiği adrese yapılacak işe başlama talimatının tebliğinden itibaren mal teslim edilecek/işe başlanacaktır. İşe başlama talimatı sözleşmenin imzalanması sırasında, sözleşme ile birlikte yazılı olarak ihale komisyon başkanlığınca yapılacak ve sözleşme dosyası ile birlikte dağıtılacaktır.

48.1.2. İşin süresi 365 (ÜÇYÜZATMIŞBEŞ)** takvim günüdür. İşe 15 MART 2011* tarihinde başlanacak (Ancak sözleşmenin herhangi bir sebeple gecikmesi halinde, işe başlama talimatında belirtilen tarihte işe başlanacaktır.) ve bu teslimat 15 MART 2012 tarihine kadar devam edecektir. Sözleşmenin yürürlükte olması ve sözleşme miktarının henüz tüketilmemiş olması kaydıyla yüklenicinin mutabakatı alınmak suretiyle yukarıda belirtilen sürelerden önce veya sonra da mal alınabilecektir.

* Belirtilen tarihlerden önce ilgili mal kalemi için işe başlanmayacaktır. Teslim yeri mal saymanlığınca bu şartnamenin tebligatla ilgili hükümleri doğrultusunda bu tarihlerden gerekli süre öncesinden tebligat yapılabilecektir.

** İşin süresi ilgili iş kalemine ilişkin öngörülen ilk teslimat tarihinden itibaren mal teslimatı yapılabilecek periyodu nitelemektedir. Ancak sözleşme verilen tarihlerden sonra yürürlüğe girdiği takdirde, ilgili mal kalemi için işe (mal teslimatına) sözleşmenin yürürlüğe girdiği tarihte başlanacak, işin süresi de bu tarihten itibaren hesaplanacaktır.
48.1.3. Yüklenicinin teslim programı:
48.1.3.1. Taahhüt konusu mal günlük (Birliğin iki, üç günlük veya daha uzun sürelik ihtiyaçları için, birlik tarafından belirlenecek aylık tebligat programına göre) ihtiyaçlar nispetinde olmak üzere bu şartnamenin 49 ncu maddesinde belirtilen süreler dahilinde 107 nci Topçu Alay K.lığı 218 Tük.Mlz. Mal Saymanlığınca verilecek tebligat listelerindeki miktar ve günlere göre her gün 1100 ‘e kadar teslim edilecektir. Teslim edilen mal kati kabulü yapılıncaya kadar geçen süre içerisinde RED edilme hali dışında yükleniciye geri verilmeyecektir.

48.1.3.2. Taahhüt edilen malların hangi günlerde teslim edileceği; Bu husus düzenlenecek aylık tebligat çizelgeleri ile ayın başlamasından en geç üç gün evvelinden yüklenicinin kendisine, kanuni vekiline imzalatılması suretiyle veya sözleşmede belirtilen tebligat adresine posta ile (Resmi İadeli Taahhütlü) yapılacaktır. Tebliğ edilen miktarlar tahmini beslem miktarları olduğundan satıcı bir gün sonrası için getireceği net mal miktarını 48.1.4 maddesinde açıklandığı şekilde saymanlıktan öğrenmek zorundadır.

48.1.3.3. Mücbir sebep halleri dışında, yüklenicinin herhangi bir sebeple idareye yapacağı yazılı veya sözlü müracaatlar teslim süresini durdurmayacak ve yüklenici bu konuda herhangi bir hak talebinde bulunamayacaktır.

48.1.4. Teslim etme, teslim alma şekil ve şartları:
48.1.4.1. Getirilecek MAL' ın miktarının nasıl öğrenileceği; Bu maksatla teslim yerinde bir tebligat defteri tutulacaktır. Yüklenici teslim yerine bizzat gelerek veya kanuni vekilini göndererek, bir gün sonrası için teslim etmesi gereken MAL'ın miktarlarını öğrenmeye mecburdur.
Bu mecburiyete riayet etmediği takdirde ihtiyaç miktarlarını öğrenmiş sayılacak ve mal getirmediği veya eksik getirdiği takdirde hakkında 51.5 maddesinin hükmü uygulanacaktır. Fazla mal getirmesi durumunda gelen fazlalık kendisine iade edilecektir.

48.1.4.2. Saymanlık ihtiyacına göre tekrar tebligat yapmak şartı ile aylık teslimat gün ve miktarlarında değişiklik yapabilirler. Yüklenici kendisine günlük olarak tebliğ edilen miktarlardaki malı en geç saat 1100 (onbir)'e kadar ( Saat 0830 ile 1100 arası olmak üzere) saymanlık depolarına teslim edilerek muayeneye arz etmiş olacaktır. Gecikme ile yapılacak teslimatlarda cezalı teslim süresi (ek cezalı süre verilmemiş ise) 3 (üç) saat yani 1400 (Ondört)'de kadardır.

48.1.4.3. Malların TARTI, İSTİF, GRUPLAMA, İŞCİ hizmetleri ve diğer bütün masrafları yükleniciye aittir.

48.1.4.4. Yüklenici saat 1100 ‘den evvel mal getirmiş ve gelen mal RED edilmiş ise RED'e mukabil saat 1100 'e kadar cezasız veya saat 1400 'de kadar cezalı süre olarak teslimatta bulunabilir. Tam çalışma günleri saat 1400 (Ondört)'den sonra (yarım çalışma günleri saat 1100 (onbir)’den sonra) getirilen malların kabul edilip edilmeyeceği konusunda teslim alan makam serbest ve yetkilidir. Alıcı makam saat 1400 ‘den sonra mal almak istemez ise o gün hiç mal getirilmemiş işlemi yapılacaktır.

48.1.4.5. Teslim süresi içerisinde getirilen malların muayeneleri sonucunda uygun olmadığı tespit edildiğinde, yüklenici bu süre içinde malını alıp yenisini getirmekte veya itiraz muayenesi istemekte serbesttir. İşin süresi içinde uygun çıkmayan mallar yerine sadece 1 (bir) defaya mahsus olmak üzere yeniden getirilen malların muayenesi yapılır.

48.1.4.6. Yüklenici muayeneye arz ettiği malını muayene sonucuna kadar (red hali hariç) geri alamaz ve bu hususta herhangi bir sebeple hak iddia edemez.

3- İhalenin
a) Yapılacağı yer:107 nci Topçu Alay K.lığı. İhale Komisyon Başkanlığı /SİVEREK
b) Tarihi ve saati:02.03.2011 - 15:00

4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:

4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;

4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;

4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,

4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin
yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil
Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları
gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,

4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.

4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.

4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.

4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Yetkili satıcılığı veya imalatçılığı gösteren belgeler:

a) İmalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler,

b) Yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belge veya belgeler,

c) Türkiye’de serbest bölgelerde faaliyet gösteriyor ise yukarıdaki belgelerden biriyle birlikte sunduğu serbest bölge faaliyet belgesi.


İsteklilerin yukarıda sayılan belgelerden, kendi durumuna uygun belge veya belgeleri sunması yeterli
kabul edilir. İsteklinin imalatçı olduğu aşağıdaki belgeler ile tevsik edilir.


Üretici firmanın üretilen ürüne ait gıda üretim sertifikası veya gıda üretim izin belgesi (Bu sertifikalarda ihale konusu ürünün adı aranacaktır.) İhale konusu ürünün yazılı olmadığı sertifika geçersiz kabul edilecektir.



İstekli üretici veya temsilci olabilecektir. Bu şartnamede istenen belgelere sahip üretici firmaların ürününü satmaya ve belgelerini kullanmaya yetki verdiği firmalar de ihaleye katılabileceklerdir. Bu yetki belgelerinin aslı veya yurtiçi firmalar için aslına uygunluğu noterce onaylanmış örnekleri, yurt dışı firmalar içinse ilgili ülkedeki T.C. elçilik/konsolosluk onaylı veya Apostille kaşeli olacaktır.


4.3.2.
4.3.2.1. Standarda ilişkin belgeler:


Yüklenici tarafında teslim edilen ürünler TSE veya İSO belgeli olacaktır.



5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif
sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.


6.
İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.


7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:

7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve

20 TRY (Türk Lirası)
karşılığı

107 nci Topçu Alay K.lığı. İhale Komisyon Başkanlığı /SİVEREK adresinden satın alınabilir.


7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunludur.




8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar
107 nci Topçu Alay K.lığı. İhale Komisyon Başkanlığı /SİVEREK
adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.


9. İstekliler tekliflerini,

mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.

Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.


10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.


11.

Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (YÜZYİRMİ) takvim günüdür.



12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif

verilemez.







Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
YUMURTA ALIMI (150.000 ADET) (A SINIFI,ORTA BOY (M-O)) 150000,00 ADET