• İhale No
    2011/4203
  • İhale Adı
    YUMURTA ALIMI
  • Sektör
    Gıda Ürünleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    22 Şubat 2011 15:00
  • İdare
    Kars 14. Mekanize Piyade Tugay Komutanlığı
  • İhale İli
    Edirne
  • İşin İli
    Edirne
  • Yayın Tarihi
    01 Nisan 2011
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
YUMURTA SATIN ALINACAKTIR
MİLLİ SAVUNMA BAKANLIĞI 4 MKNZ.P.TUG.K.

YUMURTA ALIMI

alımı
4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.


İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası:2011/4203
1-İdarenin
a) Adresi:ISPAT CAMII MAHALLESI KURTULUS CAD. 22800 KEŞAN EDİRNE
b) Telefon ve faks numarası:2847142500 - 2847144771
c) Elektronik Posta Adresi:kesansatalkom@hotmail.com
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa):

2-İhale konusu malın
a)
Niteliği, türü ve miktarı
:İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu)
yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri
:4’üncü Mknz.P.Tug. Tük.109 Mal Say. Deposu/Keşan
c) Teslim tarihi:Sözleşmenin imzalanmasını (Sayıştay tesciline tabi işlerde ise bu tescilin yapılmasını) müteakip mal teslim edilecek/işe başlanacaktır. (İşe 11 MART 2011 tarihinden önce başlanmayacaktır). Taahhüt konusu mal Günlük, haftalık veya aylık ihtiyaç nispetinde, yükleniciye tebliğ edilen mallar; yüklenici tarafından, teslim gününde saat 08.30’dan itibaren teslim edilecektir İlk mal teslimatı istenebilecek tarih 12.MART.2011’dİr. Ancak sözleşme bu tarihten sonra yürürlüğe girdiği takdirde işe (mal teslimatına) sözleşmenin yürürlüğe girdiği tarihte başlanacak, işin süresi de bu tarihten itibaren hesaplanacaktır.

TESLİMAT PROGRAMI

CİNSİ İLK MAL İŞİNSÜRESİ TESLİM ZAMANLARI
TESLİMATI (GÜN)

YUMURTA Sözleşmenin 365 MART 2011 100.000 ADET
imzalanmasını NİSAN 2011 100.000 ADET
müteakip MAYIS 2011 100.000 ADET
HAZİRAN 2011 100.000 ADET
TEMMUZ 2011 100.000 ADET
AĞUSTOS 2011 100.000 ADET
EYLÜL 2011 100.000 ADET
EKİM 2011 100.000 ADET
KASIM 2011 100.000 ADET
ARALIK 2011 100.000 ADET
OCAK 2012 100.000 ADET
ŞUBAT 2012 100.000 ADET
*Tahmini tebligat miktarı ve teslim tarihi bilgi vermek amaçlı olup, İdarece lüzum ve ihtiyacına göre aylık teslimat miktarlarında değişiklik yapılabilir. Yüklenici bu hususu peşinen kabul ve taahhüt eder.
** Teslim yeri mal saymanlığınca bu şartnamenin tebligatla ilgili hükümleri doğrultusunda bu tarihlerden gerekli süre öncesinden tebligat yapılabilecektir.
***İş kalemi için saymanlık tarafından öngörülen ilk teslimat tarihinden itibaren mal teslimatı yapılacaktır.







48.1.2 Yüklenicinin teslim programı: Taahhüt konusu mal günlük (Birliğin iki, üç günlük, bir haftalık veya daha uzun süreli ihtiyaçları için, 109 Tük.Mal.Say tarafından belirlenecek aylık tebligat programına göre) ihtiyaçlar nispetinde 109 Tük.Mal.Say.Deposuna(Keşan) kadar teslim edilecektir. Teslim edilen mal kati kabulü yapılıncaya kadar geçen süre içerisinde RED edilme hali dışında yükleniciye geri verilmeyecektir.
48.1.2.1 Teslim etme, teslim alma şekil ve şartları :
48.1.2.2. Her gün ne miktarda mal alınacağı: Yiyecek Saymanlığınca verilecek aylık tebligatlarla belirtilecektir. Bu tebligat listesi yüklenicinin şahsına veya kanuni vekiline veyahut ihalede belirttiği kanuni ikametgâhına en az üç (3) gün evvelden ulaştırılacaktır.( Elden veya Resmi İadeli Taahhütlü )
48.1.2.3 Aylık alınacak mal tebligatı tahmini rakamlar üzerinden hesaplandığından yüklenici aylık tebligata ilaveten her gün ne miktarda mal getireceğini bir gün önceden bizzat kendisi veya kanuni vekili tarafından mal vereceği mal saymanlığından öğrenmek zorundadır. Fazla getirilen malı alıp almamakta Ciheti Askeriye serbest ve yetkilidir. Bu maksatla teslim yerinde bir tebligat defteri tutulacaktır. Yüklenici veya kanuni vekili bu defteri imza edecektir.
48.1.2.4.Saymanlık lüzum ve ihtiyacına göre tekrar tebligat yapmak şartı ile aylık teslimat gün ve miktarlarında değişiklik yapabilirler. Yüklenici kendisine günlük olarak tebliğ edilen miktarlardaki malı en geç saat 12.30 (onikiotuz) ' a kadar ( Saat 0830 ile 1230 arası olmak üzere) Birlik ve Kurum kilerlerine teslim edilerek muayeneye arz etmiş olacaktır. Gecikme ile yapılacak teslimatlarda cezalı teslim süresi (ek cezalı süre verilmemiş ise) 2 (iki) saat yani 1430 (ondörtotuz )'a kadardır.
48.1.2.5. Yüklenici saat 1230 dan evvel mal getirmiş ve gelen mal RED edilmiş ise RED' e mukabil saat 1230 ' a kadar cezasız veya saat 1430 'a kadar cezalı süre olarak teslimatta bulunabilir. Saat 1430 dan sonra getirilen malların kabul edilip edilmeyeceği konusunda teslim alan makam serbest ve yetkilidir. Alıcı makam saat 1430 ‘dan sonra mal almak istemez ise o gün hiç mal getirilmemiş işlemi yapılacaktır.

3- İhalenin
a) Yapılacağı yer:4‘üncü Mekanize Piyade Tugay Komutanlığı Keşan / EDİRNE
b) Tarihi ve saati:22.02.2011 - 15:00

4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:

4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;

4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:


Üretici firmanın üretilen ürüne ait “Gıda Üretim Sertifikası” veya ‘’Gıda Üretim İzni Belgesi’’ İhale Komisyonuna verilecektir. (Bu sertifikada ihale konusu ürünün adı aranacaktır. İhale konusu ürünün yazılı olmadığı sertifika geçersiz kabul edilecektir.)



4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;

4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,

4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin
yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil
Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları
gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,

4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.

4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.

4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.

4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.

5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif
sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.


6.
İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.


7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:

7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve

25 TRY (Türk Lirası)
karşılığı

4’üncü Mknz.P.Tug. İhale Komisyon Başkanlığı adresinden satın alınabilir.


7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunludur.




8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar
4‘üncü Mekanize Piyade Tugayı İhale Komisyon Bşk.lığına Keşan / EDİRNE
adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.


9. İstekliler tekliflerini,

mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.

Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.


10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.


11.

Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.



12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif

verilemez.







Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
YUMURTA ALIMI 1200000,00 Adet