• İhale No
    2015/147582
  • İhale Adı
    YUMURTA SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Yiyecek, İçecek, Gıda Ürünleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    03 Aralık 2015 10:00
  • İdare
    ANKARA Jandarma Eğitim Komutanlığı / Beytepe
  • İhale İli
    Ankara
  • İşin İli
    Ankara
  • Şikayet Bedeli
    50.640,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    8.447.946'TL den küçük
  • Yayın Tarihi
    13 Kasım 2015
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

YUMURTA SATIN ALINACAKTIR

JANDARMA EĞİTİM KOMUTANLIĞI İÇİŞLERİ BAKANLIĞI JANDARMA GENEL KOMUTANLIĞI

Yumurta Alımı 650000 Adet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2015/147582
1-İdarenin
a) Adresi : AHLATLIBEL MAH. INCEK BULVARI 06835 BEYTEPE ÇANKAYA/ANKARA
b) Telefon ve faks numarası : 3124644341 - 3124644345
c) Elektronik Posta Adresi : IHLKOMBYEGT@JANDARMA.GOV.TR
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : Yumurta Alımı 650.000 Adet
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Jandarma Eğitim Komutanlığı 415 Nu.lı Taşınır Mal Saymanlığı depoları Beytepe-Çankaya-Ankara
c) Teslim tarihi : Teslim zamanına ilişik açıklama, ihale dokümanı kapsamında bulunan, Jandarma Eğitim Komutanlığı Yumurta Alımı İBF ve Açıklamalar çizelgesinde açıklanmıştır. 10.3.1.1. Söz konusu ürünler, günlük/haftalık verilecek olan sipariş miktarlarına göre teslim edilecektir. Günlük ve haftalık sipariş miktarları, yüklenici temsilcisi tarafından, Jandarma Eğitim Komutanlığı 415 Nu.lı Taşınır Mal Saymanlığından imza karşılığı alınacaktır. (Bu konuda düzenleme Jandarma Eğitim Komutanlığı 415 Nu.lı Taşınır Mal Saymanlığınca yapılacaktır.) 10.3.2. Haftalık ve günlük siparişle mal teslimatları, iki (2) saat içinde tamamlanır. Aksi halde mal teslimi durdurularak o ana kadar teslimatı yapılan mallar da idarece dışarı çıkarılır ve idarenin bu konuda yapmış olduğu masraflar yükleniciden ayrıca tahsil edilir. Bu uygulama sonucunda malda meydana gelebilecek zarar, hasar, kayıp ve ziyandan dolayı yüklenici herhangi bir hak talebinde bulunamaz. İş artışı ve ihtarlı süre kapsamında teslim edilecek mal ve hizmetlerde de aynı hüküm uygulanır. Bu maddenin uygulanmasından malı geçici olarak teslim alan birimler ihale yetkilisine karşı sorumludur. 10.3.3. Yüklenici teslim etmiş olduğu malı; yürürlükteki mevzuat hükümlerinde muayeneye başlanamayacağı belirtilen şartlar ve muayene sonucu reddedilme hali dışında geri alamaz. 10.3.4. Yüklenici getirdiği malın reddi halinde; reddedilen malın yerine normal teslim süresi (günü / saati) içerisinde bir defaya mahsus olmak üzere malını alıp yenisini getirmekte veya itiraz muayenesi istemekte serbesttir. 10.3.5. İhtarlı süre sonunda da taahhüdün şartname / sözleşme hükümlerine uygun olarak yerine getirilmemesi halinde, ayrıca protesto çekmeye ve hüküm almaya gerek kalmaksızın kesin teminatı gelir kaydedilir ve sözleşme feshedilerek hesabı genel hükümlere göre tasfiye edilir. Ayrıca yüklenici hakkında 4735 sayılı Kamu İhale Sözleşmeleri Kanununun 22? nci maddesi hükümleri tatbik edilir. Bu durum taksitler halindeki teslimatlar için de geçerlidir. 10.3.6. Getirilen malın muayene sonucu reddedilmesi halinde, yüklenici muayene sonucunun kendisine tebliği müteakip malı bulunduğu yerden teslim alıp kaldırmak zorundadır. Geçen süre içerisinde malın miktarının eksilmesi veya evsafını kaybetmesinden dolayı alıcı birlik / kurum sorumlu olmayacaktır. Geçen süre içerisinde malların teslim alınmaması halinde, idarece kışla dışına çıkarılabileceği gibi hiçbir sorumluluk altına girilmeksizin mevcut depolarda muhafazasına devam edilebilir. Yüklenici süresinde geri almadığı mallara ilişkin olarak idareden herhangi bir hak talebinde bulunamaz. 10.3.7. Siparişlerden bir bölümü, teslim tarihinden önce teslim edilmek istenirse, idare bunu kabul edip etmemekte serbesttir. Çeşitli nedenlerle, bir siparişin kesin kabulü yapılmadan, diğer siparişlerin kesin kabulü yapılırsa bedeli ödenir. Sonraki siparişin kesin kabulünün yapılmış olması, önceki sipariş ve/veya siparişlerin ifa edilmemesi nedeniyle ortaya çıkan sözleşmenin feshi halini ortadan kaldırmaz. Teslimatı tamamlanamamış olan siparişin teslim süresinin (ihtarlı süre dâhil ) bitiminde sözleşme feshedilir ve teminatın tamamı (% 20 fazla alımlar için alınan ek kesin teminatlar dâhil) hazineye irat kaydedilir. Yüklenici bu durumu peşinen kabul eder ve herhangi bir hak iddiasında bulunamaz. 10.3.8. Teslimatlarda teslim süresinin son günü (ihtarlı süre dâhil ) resmi tatile rastlarsa, tatili izleyen ilk iş günü mal teslimi yapılabilir. Bu takdirde ceza uygulanmaz. İhtarlı süre, malın teslim edilebileceği son günü takip eden ilk iş gününden itibaren başlatılır. Teslim edilen malın reddolması durumunda, teslim süresi sona ermiş ve muayene sonucu tebliğ edilmiş ise yüklenicinin itiraz muayenesi talep etmek için iki (2) iş günü beklenecek, itiraz edilmemesi halinde yükleniciye muayene sonucunun tebliğini takip eden ilk iş gününden itibaren başlatılmak üzere ihtar çekilecektir. 10.3.9. Muayene sonuçlarına yapılacak itirazlarda; itiraz muayenesi ayrı bir teslimat gibi değerlendirilmeyecek olup, aynı muayenenin devamı gibi değerlendirilecektir. Ayrıca bir süre hesabı yapılmayacaktır. 10.3.10. Getirilen malzemelerin her bir kısım aynı marka ve modelde olacaktır. ( Taksitli teslim edilecek malzemelerde bütün taksitlerde getirilen malzemelerin her bir kısmı aynı marka ve modelde olacaktır.) 10.3.11. Fazla alım yapılması halinde; yüklenici firma öncelikle idari şartnamede belirtilen miktarı teslim etmek zorundadır. Alıma esas mal miktarı teslim edilmeden, fazla alım miktarı teslim edilemez. Ancak yüklenici istediği takdirde asıl mal miktarı ile fazla alım miktarını aynı anda teslim edebilecektir.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Jandarma Eğitim Komutanlığı İhale Komisyon Başkanlığı Beytepe/Çankaya/Ankara
b) Tarihi ve saati : 03.12.2015 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 10 TRY (Türk Lirası) karşılığı J.Eğt.K.lığı 1 Nu.lı Nizam Karakol Komutanlığı İhale Dokümanı Satış Birimi veya Jandarma Eğitim Komutanlığı Lojistik Şube Müdürlüğü Beytepe-Ankara adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Jandarma Eğitim Komutanlığı İhale Komisyon Başkanlığı Beytepe/Çankaya/Ankara adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 180 (yüz seksen) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
Yumurta 650.000 adet