• İhale No
    2011/36905
  • İhale Adı
    YUMURTA
  • Sektör
    Gıda Ürünleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    04 Nisan 2011 10:00
  • İdare
    Çanakkale 2. Kolordu Komutanlığı
  • İhale İli
    Çanakkale
  • İşin İli
    Çanakkale
  • Yayın Tarihi
    01 Nisan 2011
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
YUMURTA SATIN ALINACAKTIR
MİLLİ SAVUNMA BAKANLIĞI GENEL KURMAY BAŞKANLIĞI BAĞLILARI VE MÜSTEŞARLIK 2 KOR.K.

YUMURTA
alımı
4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.


İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası:2011/36905
1-İdarenin
a) Adresi:HOCA HAMZA MAH. TUGSAVUL CAD. 15 17500 GELİBOLU ÇANAKKALE
b) Telefon ve faks numarası:2865661137 - 2865666898
c) Elektronik Posta Adresi:2korihale@kkk.tsk.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa):
https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/

2-İhale konusu malın
a)
Niteliği, türü ve miktarı
:İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu)
yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri
:Tüketim 124 Mal Saymanlığına Gelibolu/ÇANAKKALE
c) Teslim tarihi:Malın teslim tarihi veya tarihleri ile muayene ve kabul işlemleri:
Sözleşmenin imzalanmasını (Sayıştay tesciline tabi işlerde ise bu tescilin yapılmasını) müteakip idare tarafından yüklenicinin kendisine veya tebligat için gösterdiği adrese yapılacak işe başlama talimatının tebliğinden itibaren 01 Mayıs 2011 – 30 Nisan 2012 tarihleri arasında teslim edilecek/işe başlanacaktır
Sözleşmenin askeri tarafının, sözleşmenin imzalandığı tarihten sonra, bulunduğu yerden iki yüz (200) kilometre dahilinde yer değiştirmesi (veya askeri/insani zaruretler) halinde (esbab-ı mucibe belirtmeye gerek olmaksızın); yükleniciye, başka bir noktaya/birliğe mal teslimatı yapması talimatı (tebligatı) verilebilir. Yüklenici kendisine bu yolda yapılan tebligata koşulsuz uymak mecburiyetindedir.

Yukarıda belirtildiği şekilde, mal tesliminin başka bir birliğe yaptırılması halinde, teslim edilen malın muayenesi ilgili birliğin Muayene Komisyonu, ödemesi ise onay belgesini düzenleyen ita amirliği tarafından yapılacaktır.

Yüklenicinin, sözleşmenin 10.1. maddesinde belirtilen teslimat yerinden başka bir noktaya/birliğe mal teslimini teklif/talep etme hakkı yoktur.

İşin süresi 365 (ÜÇYÜZALTMIŞBEŞ) takvim günüdür.

Sözleşmenin imzalanmasını müteakip idare tarafından yüklenicinin kendisine veya tebligat için gösterdiği adrese yapılacak işe başlama talimatının istekliye tebliğini müteakip 01 MAYIS 2011 tarihinden itibaren işe başlanacaktır.

Sözleşmenin, 10. maddesinde belirtilen ‘işe başlama tarihi’nden sonra imza edilmesi (yürürlüğe girmesi) halinde; mal teslimine sözleşmenin yürürlüğe girmesini müteakip mal saymanlığınca verilecek tebligatlara uygun olarak derhal başlanacaktır.

Sözleşmenin, 10. maddesinde belirtilen ‘işe başlama tarihi’nden önce imza edilmesi (yürürlüğe girmesi) halinde; idare dilerse, malın teslimatına başlama tarihini (en çok) otuz (30) gün erken başlatabilir. Yüklenici kendisine bu yolda yapılacak yazılı tebliğe koşulsuz uymak mecburiyetindedir. (Yüklenicinin, malın teslimatına erken başlamayı teklif/talep etme hakkı yoktur)

Taahhüt konusu mal; mal saymanlığınca, günlük ihtiyaç miktarları doğrultusunda yapılacak tebligatlara ve sözleşmenin 10. maddesinde belirtilen esaslara uygun olarak teslim edilecektir.

Yüklenici, taahhüt ettiği malları; sözleşmenin 10. maddesi ve alt maddelerinde belirtilen süreler içerisinde teslim edecektir. Bu teslim/tesellüme ilişkin esaslar aşağıda belirtilmiştir.

İkmal faaliyetlerinin sağlıklı ve aksatılmadan yürütülebilmesi için, mal saymanlığı ile yüklenici arasında sağlıklı bir iletişim ortamının kurulması gereklidir. Bu ortamın kurulması ve idamesi için yüklenici malının tebligatlarını ve muayenelerini aksatmadan takip etmek mecburiyetindedir.

Mal Saymanlığı ve yüklenici arasında, “mal tebligatlarının” verilmesi ve alınması hususunda uygulama aşağıda belirtildiği şekilde yürütülecektir.

Taahhüt konusu mal, yüklenici tarafından, mal saymanlığınca günlük ihtiyaç nispetinde düzenlenecek tebligat çizelgelerine göre teslim edilecektir. Bu tebligat çizelgesi, yükleniciye mal teslim gününden en az 3 (üç) iş günü önce tebliğ edilmiş olacaktır.

Yüklenici, kendisine bu yolla yapılan tebligata ilave olarak; mal teslim tarihinden 1 (bir) gün önce en geç saat 14.00’a kadar, mal saymanlığı ile –bizzat veya telefonla– irtibata geçerek, getirilecek malın güncellenmiş miktarını (teyiden) öğrenmek mecburiyetindedir. (Birlik ‘kazan mevcudu’nda vaki olabilecek değişiklikler, tebligat miktarını da değiştireceğinden; getirilecek mal miktarı, başlangıçta taslak olarak yapılan planlamaya nazaran artabilir/eksilebilir)

Yüklenici; mal tesliminden bir gün önce (saat 14:00’a kadar), mal saymanlığı ile irtibata geçerek getirilecek malın güncellenmiş miktarını teyit etmediği takdirde; yüklenicinin ‘güncel miktarlı mal tebligatı’nı aldığı var sayılacak, ve bu miktara göre işlem yapılacaktır (bir gün önce irtibat kurarak, ‘gerçek tebligat miktarını’ öğrenmek tamamen yüklenicinin sorumluluğundadır). Eksik getirilen mal, miktarı ve muayene neticesine göre gerekli cezai işleme tabi tutulacak, fazla getirilen mal ise alınmayacaktır. (Yüklenicinin, mal tesliminden bir gün önce saymanlık ile irtibata geçmesi ve kendisine yapılan ‘güncel miktarlı mal tebligatı’, mal saymanlığınca bir tutanakla kayıt altına alınacak, bu tutanakta; irtibat kuran kişi, nereden aradığı, arama zamanı ve tebligatı yapan personelin kimliği kayıt edilecektir. Yüklenici ile bu konuda ihtilafa düşülmesi halinde, bu tutanak esas dayanak olarak kabul edilecektir.)

Sözleşmenin 2.2. maddesinde belirtilen –yüklenicinin- faks numarasına iş günlerinde ve iş saatlerinde (08:00–17:00) faks mesajı ile yapılacak tebligatlar, yüklenicinin kendisine yapılmış sayılacaktır. Buna göre; yüklenici tarafından beyan edilen faks (telefon) numarası ve faks cihazı, belirtilen gün ve saatlerde sürekli iletişime açık bulundurulacaktır. Faks yoluyla yapılacak tebligatlar, ayrıca, yazılı olarak ve posta yoluyla da yüklenicinin tebligat adresine gönderilecektir.

Taahhüt edilen malların şartnamede belirtilen esaslara göre teslim edilmemesi sebebiyle, 4735 sayılı Kamu İhale Sözleşmeleri Kanununun 20/a maddesi doğrultusunda yükleniciye en az on (10) günlük ihtarlı süre verilmesi halinde; ihtar çekilmesine sebebiyet veren, en son kusurlu işlemin tarihinden itibaren, ihtarnamenin yükleniciye tebliğ edildiği tarihe kadar, mal tesellümü ve tebligatı durdurulacaktır.

Şu kadar ki; yüklenici, ihtarnamenin resmi posta yoluyla kendisine tebliğini beklemeksizin idare tarafından tebliğ edilmesini ve böylece mal tesellümüne devam etmeyi talep ettiğini idareye yazılı olarak bildirir ve bu talep idare tarafından ‘uygun’ bulunursa; ihtarnamenin İDAREDEKİ nüshasının arkasına yüklenicinin kendi el yazısı ile “tarafıma gönderilen işbu ihtarnameyi kendi talebim ve rızam ile idarede tebellüğ ediyor, bu tebellüğden doğan yükümlülükleri kabul ediyorum” şerhi düşüldükten sonra firma kaşesi ve imzasıyla tebellüğ ettirilir. Bu durumda bu tebliğin tarihi, ‘ihtarnamenin tebellüğ tarihi’ olarak kabul edilir ve ihtarlı süre bu tarihten geçerli olmak üzere işletilerek mal tebligatı verilebilir.

Alıcı makam, görülecek lüzum ve ihtiyaca göre; 2 (iki) iş günü evvel tekrar tebligat yapmak şartıyla aylık teslimat gün ve miktarlarında değişiklik yapma hakkına sahiptir. Yüklenici bu tebligat değişikliğine aynen uymak mecburiyetindedir.

Görülecek lüzum ve ihtiyaca binaen; alıcı, birkaç günlük ihtiyacını karşılayacak miktarda mal talep etmekte ve almakta serbest ve yetkilidir. Yüklenici bu tebligata uymak ve istenilen zamanda istenilen miktarda malı teslim etmek zorundadır.

Günlük ihtiyaç nispetinde teslimi yükleniciye tebliğ olunan mallar; yüklenici tarafından, teslim gününde, 09.00–14.00 saatleri arasında mal saymanlığına (cezasız olarak) teslim edilebilecektir. Malların teslim/tesellüm esasları sözleşmenin 10’ncu maddesi ve alt maddelerinde, gecikmeli teslimat halinde uygulanacak cezalar sözleşmenin 34’ncü maddesi ve alt maddelerinde; denetim muayene ve kabul esasları ise sözleşmenin 30’ncu maddesi ve alt maddelerinde belirtilmiştir.

Satıcı muayeneye arz ettiği malını muayene sonucuna kadar (red hali hariç) geri alamaz ve bu hususta herhangi bir sebeple hak iddia edemez.

3- İhalenin
a) Yapılacağı yer:2?nci Kolordu Komutanlığı İhale Komisyon Başkanlığı İhale Salonu- Gelibolu/ ÇANAKKALE
b) Tarihi ve saati:04.04.2011 - 10:00

4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:

4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;

4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;

4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,

4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin
yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil
Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları
gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,

4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.

4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.

4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.

4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.

5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif
sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.


6.
İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.


7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:

7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve

25 TRY (Türk Lirası)
karşılığı

2?nci Kolordu Komutanlığı İhale Komisyon Başkanlığı- Gelibolu/ ÇANAKKALE adresinden satın alınabilir.


7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları

veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri

zorunludur.



8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar
2?nci Kolordu Komutanlığı İhale Komisyon Başkanlığı- Gelibolu/ ÇANAKKALE
adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.


9. İstekliler tekliflerini,

mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.

Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.


10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.


11.

Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.



12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif

verilemez.







Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
YUMURTA 500000,00 ADET