ZARARLILARLA MÜCADELEGüney Antalya Turizmi Geliştirme ve Altyapı İşletme BirliğiZARARLILARLA MÜCADELE HİZMET ALIM
hizmet alımı
4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.
İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası | : | 2010/511901 |
1-İdarenin
a) Adresi | : | Merkez mah. Karayer Cad. No 1 Kemer/Antalya |
b) Telefon ve faks numarası | : | 2428141501 - 2428141116 |
c) Elektronik Posta Adresi | : | bilgi@gatab.gov.tr |
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) | : | |
2-İhale konusu hizmetin
a) Niteliği, türü ve miktarı | : | ZARARLILARLA MÜCADELE (İLAÇLAMA) HİZMET ALIMI (GATAB görev alanında 365 takvim günü süre ile sivrisinek, karasinek ve yakarca mücadelesinin ilaç ve ilaçlama hizmetini de, İçermek sureti ile yüklenici yaptırmak)
|
b) Yapılacağı yer | : | Akdeniz kıyı bandının içerisinde bulunan Göynük, Kemer, Çamyuva, Tekirova, Adrasan Belediyeleri ile Beycik, Ulupınar, Yazır, Ovacık Köylerini kapsamaktadır. |
c) İşin süresi | : | İşe başlama tarihinden itibaren 365(üçyüzatmışbeş takvim günü) gündür |
3- İhalenin
a) Yapılacağı yer | : | Merkez Mh. Karayer Cd. N:1 Kemer ANTALYA 07980 |
b) Tarihi ve saati | : | 12.11.2010 - 10:00 |
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya Meslek Odası Belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odasından ya da ilgili meslek odasından, ilk ilan
veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu ticaret ve/veya sanayi odasından, ilk ilan
veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğinin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.3. İhale konusu işin yerine getirilmesi için alınması zorunlu olan ve ilgili mevzuatında o iş için özel olarak düzenlenen sicil, izin, ruhsat vb. belgeler,
1- 27.01.2005 tarihli 25709 sayılı resmi gazetede yayınlanan ve Haşerelere Karşı İlaçlama Usul ve Esasları Hakkında Yönetmelikte belirtildiği gibi, il Sağlık Müdürlüğü`nden aldığı, Halk Sağlığı Alanında Haşerelere Karşı İlaç Uygulama İzin Belgesi `nin aslı veya noter tasdikli suretini,
2- Mesul Müdürlük görevini yürütecek kişinin, Sağlık Bakanlığı’ndan alınmış Mesul Müdür Sertifikası`nın aslı veya noter tasdikli suretini,
3- ISO 9001 Kalite Yönetim Sistemi Sertifikası `nın aslı veya noter tasdikli suretini,
4- ISO 14001 Çevre Yönetim Sistemleri Sertifikası `nın aslı veya noter tasdikli suretini,
5- Yüklenici işi gerçekleştireceği süre içerisinde 1 Haziran ayından itibaren 30 Ekim ayına kadar 5 aylık sürede Sağlık bakanlığı’nın referans olarak gördüğü bilimsel danışman veya kuruluş ile beraber çalışacağını (Bilimsel Kuruluşlarla, Entegre Vektör Mücadelesi ve Genel Haşere Mücadelesi ) gösteren Bilimsel Danışmanlık Sözleşmesini ya da sözleşme imzalayacağına dair taahhüdünü,
6) Kullanılmak üzere önerilen ürünün, Bakanlık ruhsatlarının aslı veya noter onaylı sureti ihale dosyasında olmalıdır.
7) Kullanılmak üzere önerilen ürünün, Türkçe etiket örneklerinin aslı veya noter tasdikli suretlerini ihale dosyasında bulunacaktır.
8) Kullanılmak üzere önerilen ürünlere ait 2010 yılı Satış Yetki Belgesinin, ihale dosyasında bulunacaktır.
9) Kullanılmak üzere önerilen ürünün, güvenlik bilgi formları (MSDS) ihale dosyasında bulunacaktır
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin
yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil
Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları
gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin alt yüklenicilere yaptırmayı düşündükleri işlere ait listeyi, teklif eki olarak tekliflerine dahil edeceklerdir.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
4.2.1 Bankalardan temin edilecek belgeler: |
Teklif edilen bedelin %10 dan az olmamak üzere istekli tarafından belirlenecek tutarda bankalar nezdindeki kullanılmamış nakdi veya gayrinakdi kredisini ya da üzerinde kısıtlama bulunmayan mevduatını gösterir banka referans mektubu,
Bu kriter mevduat ve kredi tutarları toplanmak ya da birden fazla banka referans mektubu sunularak sağlanabilir. |
4.2.2. Bilanço veya eşdeğer belgeler: |
İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait;
a) Yıl sonu bilançosunun ve bilançonun gerekli görülen bölümleri,
b) (a) bendinde belirtilen belgelere eşdeğer belgeler,
a ve b bendinde sayılan belgelerden birinin sunulması yeterlidir.
İsteklinin;
a) Cari oranın (dönen varlıklar / kısa vadeli borçlar) en az 0,50 olması,
b) Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/ toplam aktif) en az 0,10 olması,
c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,75’den küçük olması, yeterlik kriterleridir ve bu üç kriter birlikte aranır.
Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
Serbest meslek erbabının vereceği, ilgili mevzuatına göre düzenlenmiş ve onaylanmış serbest meslek kazanç defteri özetinde gösterilen değerlere göre, son yıla ait toplam gelirin toplam gidere oranının veya son iki yıla ait gelir ve giderlerin parasal tutarlarının ortalaması üzerinden bulunacak oranın en az (1,25) olması şartı aranır. Serbest meslek kazanç defteri özetinin yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir ya da vergi dairesince onaylı olması gerekir. Bu durumda, yukarıda bilançolar veya gerekli görülen bölümler üzerinden hesaplanacak oranlar aranmaz. |
4.2.3. İş hacmini gösteren belgeler: |
a) İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu gösteren gelir tablosu,
b) Taahhüt altında devam eden hizmet işlerinin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen hizmet işlerinin parasal tutarını gösteren, ihalenin yapıldığı yıldan önceki yılda düzenlenmiş faturalar,
Bu belgelerden birinin sunulması yeterlidir.
Toplam cironun teklif edilen bedelin %15 inden , taahhüt altında devam eden işlerin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen işlerin parasal tutarının ise teklif edilen bedelin %10'undan az olmaması gerekir. Bu kriterlerden herhangi birini sağlayan ve sağladığı kritere ilişkin belgeyi sunan istekli yeterli kabul edilir.
Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanamadığına bakılır.
|
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
4.3.1. İş deneyim belgeleri: |
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 50 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler,
|
4.3.2. Makine, teçhizat ve diğer ekipmana ait belgeler ve kapasite raporu: |
1.Tüm araç ve ekipmanlar da her hangi bir arıza veya kazadan dolayı devre dışı kalınca yüklenici hizmeti aksatmadan en kısa sürede arızanın giderilmesini sağlayacaktır. Arızanın giderilemediği durumlarda hizmetin aksamaması için idarenin uygun göreceği ve istenen teknik özelliklere sahip başka bir aracı ek ücret talep etmeden getirmek zorundadır.
2. İdare her ne kadar bu ihale kapsamında iş araçlarının görev tanımı ve yerleri için esasları belirlemiş olsa da; bu ihale amacına uygun sorumluluk alanlarında, çalışma sürelerinde ve yerlerinde her türlü değişiklik ve yeniden görevlendirme yapabilir.
3. Yüklenici bu ihale kapsamındaki tüm sorumluluk alanlarında, ihale kapsamındaki iş araçları ile etkin ve verimli bir çalışmayı kesintisiz sürdürmek zorundadır.
4. Yüklenici, kendi getirdiği iş araçlarının trafiğe çıkacak şekilde her türlü bakım, test, kontrol, vergi, sigorta ve muayene gibi işlemlerini eksiksiz yerine getirerek takibi ve sürekliliğin sağlanmasından sorumludur.
5. İhale kapsamında idare tarafından verilen araç ve ekipmanların; bakım, temizlik, vb. işlemlerini eksiksiz yerine getirerek takribi ve sürekliliğinin sağlamasından yüklenici sorumludur.
6. İhale kapsamında idare tarafından verilen araç ve ekipmanların akaryakıt giderleri yükleniciye aittir.
7. Araçların günlük periyodik iç ve dış temizliği yapılarak trafiğe çıkmaları yüklenici tarafından sağlanacaktır.
8. Yüklenici, bu ihale kapsamında kullanılacak araçlarının trafikte meydana getireceği her türlü trafik kazası sonucu doğacak zararları karşılamakla yükümlüdür. Ayrıca her türlü trafik cezaları yükleniciye aittir.
9. Bu ihale kapsamında kullanılacak araç ve ekipmanların akaryakıt ve diğer sarf giderleri yükleniciye aittir.
10. ULV yapan araçların üzerinde SARI renkli sabit tepe lambası bulunacaktır. ULV çalışmaları esnasında açık durumda bulunarak gerekli tedbirler alınacaktır. Uyarı lambasının (Tepe lambası) ilaçlama esnasında çalışmamasından doğabilecek her türlü kazalardan yüklenici sorumludur.
11. İhale kapsamında yüklenici tarafından temin edilecek araç ve ekipmanların aylara göre dağılımı aşağıdaki çizelgede verilmiştir.
2011 YILI MÜCAVİR ALANI İÇERİSİNDE 12 AY SÜRELİ VEKTÖR KONTROL HİZMETİ İŞİNE AİT ARAÇ VE EKİPMAN SAYILARININ AYLARA GÖRE DAĞILIMI
| | | ARAÇ VE EKİPMANLAR
| OCAK
| ŞUBAT
| MART
| NİSAN
| MAYIS
| HAZİRAN
| TEMMUZ
| AĞUSTOS
| EYLÜL
| EKİM
| KASIM
| ARALIK
| | YÜKLENİCİ TARAFINDAN TEMİN EDİLECEK ARAÇ VE EKİPMANLAR
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| | Hizmet Aracı (Kontrolör Aracı)
| 1
| 1
| 1
| 1
| 1
| 1
| 1
| 1
| 1
| 1
| 1
| 1
| | Çift Kabin Kamyonet
| 2
| 2
| 2
| 2
| 2
| 2
| 2
| 2
| 2
| 2
| 2
| 2
| | Motosiklet
| 3
| 3
| 3
| 3
| 3
| 3
| 3
| 3
| 3
| 3
| 3
| 3
| | Servis Aracı
| 1
| 1
| 1
| 1
| 1
| 1
| 1
| 1
| 1
| 1
| 1
| 1
| | Araç Üstü ULV
| 0
| 0
| 0
| 0
| 2
| 2
| 2
| 2
| 2
| 2
| 0
| 0
| | Sırt Pompası
| 32
| 32
| 32
| 32
| 32
| 32
| 32
| 32
| 32
| 32
| 32
| 32
| | Elde Taşınır Termal Sisleme
| 4
| 4
| 4
| 4
| 4
| 4
| 4
| 4
| 4
| 4
| 4
| 4
| | | | | | | | | | | | | | | | |
|
12. İhale kapsamında yüklenici tarafından temin edilecek araç ve ekipmanların teknik özellikleri aşağıdaki çizelgede verilmiştir.
2011 YILI MÜCAVİR ALANI İÇERİSİNDE 12 AY SÜRELİ VEKTÖR KONTROL HİZMETİ İŞİNE AİT ARAÇ VE EKİPMANIN TEKNİK ÖZELLİKLERİ
| | | ARAÇ TÜRÜ
|
| ÖZELLİĞİ
| | Hizmet (kontrolör) Aracı- (kapalı kasalı kamyonet-çift sıra koltuklu:
|
| Araç minimum 2005 model olmalıdır. Standart donanıma sahip olmalıdır.(Klima, ABS, vs.). kapalı alanda yük /ilaç taşımaya müsait Kangoo, Connect, Berlingo, Combo, Dablo, Caddy, ve dengi tipte araç olmalıdır. | | Çift Kabin Kamyonet
|
| 1) Motor hacmi minimum 2.0lt. Olmalıdır.
2) Araç minimum 2005 model olmalıdır.
3) Standart donanıma sahip olmalıdır.(Klima, ABS, vs.).
4) Arka kasası ULV cihazlarının monte edilebilmesine uygun olmalıdır.
| | Motosiklet
|
| 1) Silindir hacmi minimum 100 cm3 olmalıdır.
2) Araç minimum 2005 model olmalıdır.
| | Servis Aracı
|
| Motor hacmi minimum 1.2lt. Olmalıdır Dizel motora sahip olmalıdır. Araç minimum 2005 model olmalıdır. Standart donanıma sahip olmalıdır. Araç Hususi oto olmalıdır. | | Araç Üstü ULV
|
| 1) Cihaz ULV ilaçlaması yapabilir özellikte olmalıdır.
2) Cihazın motor gücü en az 10 HP olmalıdır.
3) Püskürtme Kafası istenilen yöne mekanik olarak hareket etme kabiliyetinde olacaktır.
4) Cihaz tek kişinin çalıştırabileceği şekilde cihazı çalıştırma ve ULV yi başlatma şeklinde uzaktan kumandaya sahip olmalıdır.
| | Elde Taşınır Termal Sisleme
|
| 1) Elde kolaylıkla taşınabilir olmalıdır.
2) İlaçla temas eden tüm parçalar paslanmaz çelik veya teflon malzemeden olmalıdır.
| | Sırt Pompası
|
| 1) Basınçlı en az 8 lt kapasiteli mekanik ilaçlama pompası
2) Tank tipi paslanmaz malzemeden olmalıdır.
3) Aksesuarları ile birlikte olmalıdır. 4) İlaçlama çubuğu fosseptiklerde ilaçlamaya uygun boyutlarda olmalıdır.
| |
|
4.3.3. Kalite ve standarda ilişkin belgeler: |
1- ISO 9001 Kalite Yönetim Sistemi Sertifikası `nın aslı veya noter tasdikli suretini,
2- ISO 14001 Çevre Yönetim Sistemleri Sertifikası `nın aslı veya noter tasdikli suretini,
ihale dosyasınanda sunmak zorunda
Kalite yönetim sistem belgesi ve çevre yönetim sistem belgesi Türk Akreditasyon Kurumu tarafından akredite edilen belgelendirme kuruluşları veya Uluslararası Akreditasyon Forumu Karşılıklı Tanınma Antlaşmasında yer alan ulusal akreditasyon kurumlarınca akredite edilmiş belgelendirme kuruluşları tarafından düzenlenmesi zorunludur. Bu belgelendirme kuruluşlarının, Uluslararası Akreditasyon Forumu Karşılıklı Tanınma Antlaşmasında yer alan ulusal akreditasyon kurumlarınca akredite edilmiş belgelendirme kuruluşu olduklarının ve bu kuruluşlarca düzenlenen belgelerin geçerliliğini sürdürdüğünün, Türk Akreditasyon Kurumundan alınacak bir yazı ile teyit edilmesi gerekir. İhale tarihi veya bu tarihten önceki bir yıl içinde alınan teyit yazıları geçerlidir. Ancak, Türk Akreditasyon Kurumu tarafından akredite edildiği duyurulan belgelendirme kuruluşları tarafından düzenlenen ve TÜRKAK Akreditasyon Markası taşıyan belge ve sertifikalar için Türk Akreditasyon Kurumundan teyit alınması zorunlu değildir. Bu belgelerin ihale tarihinde geçerli olması yeterlidir. |
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler: |
4.4.1. Tek seferde yapılmış vektör mücadelesi uygulaması işi benzer iş olarak kabul edilecektir.
|
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif
sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.
İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır ve Kamu İhale Kurumu tarafından belirlenen esaslar çerçevesinde yerli istekliler lehine
%10 oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve
250 TRY (Türk Lirası)
karşılığı
T.C. ANTALYA İLİ GÜNEY ANTALYA TURİZMİ GELİŞTİRME VE ALTYAPI İŞLETME BİRLİĞİ SATINALMA ŞEFLİĞİ adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar
T.C. ANTALYA İLİ GÜNEY ANTALYA TURİZMİ GELİŞTİRME VE ALTYAPI İŞLETME BİRLİĞİ
adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini,
götürü bedel üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, ihale üzerine bırakılan istekliyle toplam bedel üzerinden götürü bedel sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan takvim günü) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif
verilemez.