• İhale No
    2020/476344
  • İhale Adı
    Zonguldak Bülent Ecevit Üniversitesi İhtiyacı için Veri Depolama Ünitesi, Mevcut Hiper Bütünleşik Sistem Garanti Yenileme ve Bakım Hizmeti Alımı İle Microsoft Lisans Alımı
  • Sektör
    Bilgisayar Donanımı, Büro Makineleri, Sarf Malzemeler ve Bakım
    Yazılım, Bilişim ve İnternet Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    14 Ekim 2020 11:00
  • İdare
    BÜLENT ECEVİT ÜNİVERSİTESİ Bilgi İşlem Daire Başkanlığı
  • İhale İli
    Zonguldak
  • İşin İli
    Zonguldak
  • Şikayet Bedeli
    50.640,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    8.447.946'TL den küçük
  • Yayın Tarihi
    22 Eylül 2020
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
VERİ DEPOLAMA ÜNİTESİ, MEVCUT HİPER BÜTÜNLEŞİK SİSTEM GARANTİ YENİLEME VE MİCROSOFT LİSANS SATIN ALINACAKTIR

BİLGİ İŞLEM DAİRE BAŞKANLIĞI YÜKSEKÖĞRETİM KURUMLARI ZONGULDAK BÜLENT ECEVİT ÜNİVERSİTESİ

Zonguldak Bülent Ecevit Üniversitesi İhtiyacı için Veri Depolama Ünitesi, Mevcut Hiper Bütünleşik Sistem Garanti Yenileme ve Bakım Hizmeti Alımı İle Microsoft Lisans Alımı alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2020/476344
1-İdarenin
a) Adresi : İncivez Mah. Üniversite Cad. No:1 Farabi Kampüsü ZONGULDAK MERKEZ/ZONGULDAK
b) Telefon ve faks numarası : 3722911489 - 3722573162
c) Elektronik Posta Adresi : bim@beun.edu.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : 1. Kısım Veri Depolama Ünitesi 1 Kalem Malzeme 2. Kısım Mevcut Hiper Bütünleşik Sistem Garanti Yenileme ve Bakım Hizmeti 4 kalem Malzeme 3. Kısım Yazılım Lisansları 6 kalem Malzeme
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Zonguldak Bülent Ecevit Üniversitesi, Bilgi İşlem Daire Başkanlığı, Farabi Kampüsü İncivez/ZONGULDAK
c) Teslim tarihi : Yüklenici işe başlama tarihinden itibaren 40 gün içerisinde uhdesinde kalan malzemeyi sağlam ve çalışır vaziyette İdareye teslim edecektir.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Zonguldak Bülent Ecevit Üniversitesi, Farabi Kampüsü Sezai Karakoç Kültür Merkezi Toplantı Salonu, İncivez/ZONGULDAK
b) Tarihi ve saati : 14.10.2020 - 11:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Yetkili satıcılığı veya imalatçılığı gösteren belgeler:
a) İmalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler,
b) Yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belge veya belgeler,
c) Türkiye’de serbest bölgelerde faaliyet gösteriyor ise yukarıdaki belgelerden biriyle birlikte sunduğu serbest bölge faaliyet belgesi.
İsteklilerin yukarıda sayılan belgelerden, kendi durumuna uygun belge veya belgeleri sunması yeterli kabul edilir. İsteklinin imalatçı olduğu aşağıdaki belgeler ile tevsik edilir.

a) Aday veya istekli adına düzenlenen Sanayi Sicil Belgesi,
b) Adayın veya isteklinin üyesi olduğu meslek odası tarafından aday veya istekli adına düzenlenen Kapasite Raporu,
c) Adayın veya isteklinin kayıtlı olduğu meslek odası tarafından aday veya istekli adına düzenlenen İmalat Yeterlik Belgesi,
ç) Adaylar veya isteklilerin adlarına veya ünvanlarına düzenlenmiş olan teklif ettiği mallara ilişkin yerli malı belgesi veya teknolojik ürün deneyim belgesi,

4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

1 - Yazılımlar hariç tüm ürünlerin katalog ve/veya broşürleri İngilizce veya Türkçe dillerinde sunulmalıdır. Yüklenici firma bu donanım ve yazılım ile ilgili belgeleri, el kitapları ya da CD'leri her bir kısım için en az 1 takım olarak verecektir. Kullanıcı kılavuzları Türkçe ya da İngilizce olarak verilebilecektir.

2 - Yüklenici, ihale kapsamında kurduğu veya teslim ettiği tüm cihaz ve malzemenin ayrı ayrı markasını, modelleri, modül ve seri numaralarını liste halinde ve elektronik ortamda İdareye teslim edecektir.

3 - Teknik şartnamede belirtilen tüm maddelere ayrı ayrı madde numaraları belirtilerek şartname cevabı yazılacaktır. “Evet, hayır, destekliyor, desteklemiyor” gibi kısa cevaplar kabul edilmeyecektir. Şartname cevabında “en az, en fazla” gibi ibareler bulunmayacaktır, teklif edilen ürünün özellikleri açık bir şekilde şartname cevaplarında belirtilmelidir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açık olup yerli malı teklif eden istekliye ihalenin tamamında % 15 (yüzde on beş) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanının görülmesi:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Zonguldak Bülent Ecevit Üniversitesi Rektörlüğü Bilgi İşlem Daire Başkanlığı İdari Şube İncivez/ZONGULDAK adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (Atmış) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

13. Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.

14. Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
Veri Depolama Ünitesi 1 adet
Sanal Veri Depolama Platformu Yazılımı Destek Paketi Yenilemesi 1 adet
Sunucu Sanallaştırma Yazılımı Destek Paketi Yenilemesi 1 adet
Sunucu Garanti Paketi Yenilemesi 1 adet
Hiper Bütünleşik Sistem Bakım Hizmeti 1 adet
WINEDUE3 ALNG UpgrdSAPk OLV E 1Y Acdmc Ent 700 adet
OfficeProPlusEdu ALNG LicSAPk OLV E 1Y Acdmc Ent 700 adet
WinSvrDCCore ALNG LicSAPk OLV 2Lic E 1Y Acdmc AP CoreLic 16 adet
VSEntSubMSDN ALNG LicSAPk OLV E 1Y Acdmc AP 1 adet
SQLSvrEntCore ALNG LicSAPk OLV 2Lic E 1Y Acdmc AP CoreLic 1 adet
WinRmtDsktpSrvcsCAL ALNG LicSAPk OLV E 1Y Acdmc AP UsrCAL 5 adet