• İhale No
    498266
  • İhale Adı
    12 Kalem Muhtelif Tüketim Malzemesi Alımı
  • Sektör
    Klima, HVAC, Soğutma Grupları ve Ekipmanları
    Kamera, Alarm ve Güvenlik Sistemleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    19 Kasım 2013 17:00
  • İdare
    Milli Savunma Bakanlığı Hakkari 2. Hudut Tugay Komutanlığı
  • İhale İli
    Hakkari
  • İşin İli
    Hakkari
  • Yayın Tarihi
    18 Kasım 2013
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
MİLLİ SAVUNMA BAKANLIĞI WEB SİTESİNDE YAYINLANAN İHALE İLANI
İŞİN ADI :    12 Kalem Muhtelif Tüketim Malzemesi Alımı
İLAN TÜRÜ ve USULÜ:    DOĞRUDAN TEMİN - Doğrudan Temin Alımları
 
İDARE ADI:    2 nci Hudut Tugay Komutanlığı
ADRESİ:    Çukurca Yolu ÇUKURCA/HAKKARİ
TELEFON VE FAX NUMARASI:    +904385112265 - +904385112338
ELEKTRONİK POSTA ADRESİ:    
 
MALIN NİTELİĞİ VE TÜRÜ:    Tüketim Malzemesi
MİKTARI:    12    KALEM
MALIN TESLİM YERİ:    2 nci Hd.Tug.K.lığı Tşn.(Tük.) 209 Mal.Say.lığı Depoları Çukurca / HAKKARİ
MALIN TESLİM TARİHİ/TARİHLERİ:    Sözleşmenin imzalanmasını takip eden ilk iş günü işe başlanacak ve işe başlama tarihi dâhil 15 (on beş) takvim günü içinde iş defaten teslim edilecektir.
İhalenin YAPILACAĞI YER:    2'nci Hd.Tug.K.lığı İhale Komisyon Başkanlığı Çukurca / HAKKARİ
İhalenin TARİH VE SAATİ:    19/11/2013-17:00
SARTNAME NO:    -
 
İHALE İLANI METNİ  
Alıma Ait Bilgiler:
1.Alım, 4734 sayılı kanunun 22/d maddesine göre doğrudan temin usulü ile yapılacaktır. Alım Konusu Malların tamamına teklif verilecektir.Kısmi Teklife açıktır. Sözleşme yapılacaktır.
2.Sözleşme kapsamında %6 (Yüzde altı) kesin teminat alınacak ve sözleşme süresi sonunda iade edilecektir. Sözleşme imzalanırken; sözleşme bedelinin (teklif tutarı) ‰ 9,48’i oranında (Binde dokuz virgül kırk sekiz) sözleşme damga vergisi, ‰ 5,69’u oranında (Binde beş virgül altmış dokuz) karar damga vergisi alınacaktır. Karar, Kesin Teminat ve sözleşme damga vergisi ile dosya çoğaltma masrafları istekliye aittir.
3.Sözleşmenin imzalanmasını takip eden ilk iş günü işe başlanacak ve işe başlama tarihi dâhil 15 (on beş) takvim günü içinde iş defaten teslim edilecektir. 
4.Ödemeler kesin kabulü müteakip yapılacaktır.
5.Alım dosyasına ilişkin detaylı bilgiler ihale komisyon başkanlığından öğrenilebilecektir.
6.Alınacak mal; 2’nci Hd.Tug.Tşn. (Tük.) 209 Mal Saymanlığına (Çukurca / HAKKÂRİ) teslim edilecektir.
7.Alınacak malların muayenesi, Muayene ve Kabul Komisyonu tarafından “Satın Alınacak Malzemelere Ait Bilgilere” göre ve sözleşme esaslarına (Teknik Şartnameye) göre yapılacaktır. 
8.Ödemeler kesin kabulü müteakip yapılacaktır.
9.Alım dosyasına ilişkin detaylı bilgiler ihale komisyon başkanlığından öğrenilebilecektir.
10.Teslim Edilen Malların kabulünden sonra asgari 24 ay garanti süresi olacak. Bu mallara ait garanti belgelerini idareye teslim edecektir. Bu belgenin düzenlenmemesi halinde garanti taahhütleri içeren garanti taahhütnamesi sunulacaktır.
İletişim Bilgileri:
2 nci Hd.Tug.İhale Kom.Bşk.’lığı
Telefon / Faks: 0438 511 23 38
 İLANLA İLGİLİ AÇIKLAMALAR:
1. Bu sayfada yayınlanan bilgilerin hukukî ve mali sorumluluğu bulunmamaktadır. Kamu İhale Bülteni ve ihale dosyasındaki bilgiler esas alınacaktır.
2. İlânla ilgili sorumluluk ve başvuru makamı bilgileri aşağıdadır.
   a.Şikayet ve Başvuru Makamı:  2 nci Hudut Tugay Komutanlığı
   b.Telefon Numarası:  +904385112265
   c.Fax Numarası:  +904385112338
   d.Elektronik Posta adresi:  
 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim