• İhale No
    2012/143589
  • İhale Adı
    2 KALEM TIBBİ CİHAZ ALIMI
  • Sektör
    Tıbbi Cihazlar
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    15 Ekim 2012 11:00
  • İdare
    Prof. Dr. İlhan Özdemir Devlet Hastanesi
  • İhale İli
    Giresun
  • İşin İli
    Giresun
  • Yayın Tarihi
    08 Ekim 2012
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

2 KALEM TIBBİ CİHAZ ALIMI
Devlet Hastanesi -prf . dr. a . ilha n Ö zde mir -giresun
2 Kalem Tibbi Cihaz Alimi alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2012/143589
1-İda re nin
a) Adresi : Teyyardüzü Mah.Atatürk Bulvari No:323 Merkez Giresun Giresun
Merkez/Giresun
b) Telefon ve faks numarası : 4543102000 - 4542156733
c) Elektronik Posta Adresi : giresundhs5.salma@saglik.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu ma l ın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Prof. Dr .A.Ilhan Özdemir Devlet Hastanesi Ambari
c) Teslim tarihi : Malın/İşin teslim süresi 15 takvim günüdür. Sözleşmenin imzalanmasını takip eden 15 gün içerisinde yüklenici teslimi gerçekleştirecektir.
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : Prof. Dr.A. Ilhan Özdemir Devlet Hastanesi Toplanti Salonu
b) Tarihi ve saati : 15.10.2012 - 11:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu
izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:
Teklif edilecek ürünlerden Tıbbi Cihaz Yönetmeliği ( 93/42/EEC MDD) vücuda yerleştirilebilir Aktif Tıbbi Cihaz Yönetmeliği ( 90/385/EEC AIMBB) ve Vücut dışında kullanıla ( İn vitro) Tıbbi Tanı Cihazları Yönetmeliği ( 98/79/ EC IVDD) kapsamında bulunan ürünlerin Sağlık Bakanlığı Tedavi Hizmetleri Genel Müdürlüğü´nün 2008/36 sayılı Genelgesinin 2. maddesine istinaden TİTUBB´da Sağlık Bakanlığı tarafından onaylı olması gerekmektedir.İstekliler bunları teyit eden belgelerini ihale teklif dosyasında ve teklif birim fiyat
cetvelinde sunacaklardır. Aynı zamanda distribitör ve/veya ana bayice alt bayilerinde UBB´de tanımlanmış
olduğuna dair belgelerde ihale dosyasında sunulacaktır.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler:
1- İstekliler teklif ettikleri cihazlarla ilgili olarak satış sonrası hizmet kalitesini belirleyen Sanayi ve Ticaret
Bakanlığı´nca verilen Satış Sonrası Hizmetleri Yeterlilik Belgesini vereceklerdir.
2- Teklif edilecek cihazlar en az 2 ( iki) yıl üretici firma , 3 (üç) yıl ise Türkiye Temsilcisi Firma ve yetki verilen satıcı firma garantisinde olacaktır. Türkiye Temsilcisi ve Yetki veren firmalar ücretsiz garanti bitiminden en az 10 (on) yıl süreyle yedek parça ve ücreti mukabilinde bakım sözleşmesi yapacakalardır. Aynı zamanda döviz bazında yedek parça ve garanti süresi bitiminden sonraki parça dahil ve parça hariç yıllık bakım sözleşmesini fiyatlarının listesini vereceklerdir. Ayrıca idarenin istemine mütakip 10 ( on) gün içerisinde ücretsiz kalibrasyon yapacak veya yaptıracaktır. Garanti süresi içerisinde 3 ( üç) yıl ücretsiz olarak kalibrasyonunu yapacaktır
4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
İstekliler teklif etmiş oldukları cihazlarla ilgili her türlü katalog veya broşür veya resim vereceklerdir. İstekliler ihale teknik şartnamesine madde madde uygunluk belgesi vereceklerdir. Teklif ettikleri kaleme ait cihazın teknik şartnamesinin herhangi bir maddesine uygunluk bildirmeyen isteklilerin teklifleri madde medde uygunluk bildirmedikleri kalem için değerlendirme dışı bırakılacaktır.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı prof. Dr.a. Ilhan özdemir
devlet hastanesi satinalma birimi adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil yurtiçi için 55 TRY (Türk Lirası), yurtdışı için 60 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini Ziraat Bankası Giresun Şubesi TR040001000123386707325005 nolu hesaba yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Prof. Dr.a. Ilhan özdemir devlet hastanesi satinalma birimi adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (altmış) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13. Diğer hususlar:
1-İstekliler, üzerinde kalan kalemlere ait olan cihazları http://www.titubb.org sitesinden elde edecekleri KİK İhale Bildirimi yazılımından doldurarak XML Dosyası formatında CD ortamında sözleşme yapılmadan önce
idareye teslim edecektir.
2-İdare gerekli gördüğünde tüm cihazlar için demo isteyebilecektir.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
HEAT PROBE CİHAZI 1 ADET
TAVAN AMELİYAT LAMBASI 1 ADET