• İhale No
    2013/29231
  • İhale Adı
    2 KLM. KAHVALTILIK GIDA MADDESİ (POŞET TEREYAĞ VE POŞET REÇEL)
  • Sektör
    Gıda Ürünleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    25 Mart 2013 14:30
  • İdare
    Çanakkale 5. Komando Alay Komutanlığı
  • İhale İli
    Çanakkale
  • İşin İli
    Çanakkale
  • Yayın Tarihi
    14 Mart 2013
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
2 KLM. KAHVALTILIK GIDA MADDESİ (POŞET TEREYAĞ VE POŞET REÇEL)
MİLLİ SAVUNMA BAKANLIĞI GENEL KURMAY BAŞKANLIĞI BAĞLILARI VE MÜSTEŞARLIK 5 KOMD.ALAY K.

2 KLM. KAHVALTILIK GIDA MADDESİ (POŞET TEREYAĞ VE POŞET REÇEL) alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası:2013/29231
1-İdarenin
a) Adresi:5'İNCİ KOMANDO ALAY KOMUTANLIĞI SATINALMA KOMİSYON BAŞKANLIĞI 17760 GÖKÇEADA/ÇANAKKALE
b) Telefon ve faks numarası:2868874053 - 2868874106
c) Elektronik Posta Adresi:beskomando17@hotmail.com
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa): https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/

2-İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı :İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri :5'inci Komd.A.K.lığı Tşn.Tük.Mlz.115 Mal.Say.lığı (Yiyecek) Depoları /GÖKÇEADA-ÇANAKKALE
c) Teslim tarihi:Sözleşmenin imzalanmasını müteakip idare tarafından yüklenicinin kendisine veya tebligat için gösterdiği adrese yapılacak işe başlama talimatının tebliğinden itibaren mal teslim edilecek/işe başlanacaktır. İşe başlama talimatı sözleşmenin imzalanması sırasında, sözleşme ile birlikte yazılı olarak ihale komisyon başkanlığınca yapılacak ve sözleşme dosyası ile birlikte dağıtılacaktır. 10.3.2. İşin süresi 164 takvim günüdür. (İşin süresi ilgili kalem mal için aşağıdaki tabloda belirtilmiştir.) 10.3.2.1. TEREYAĞI 140.000 ADET 1’İNCİ TAKSİT : İŞE BAŞLAMA TALİMATINI MÜTEAKİP 70.000 ADET. 2’NCİ TAKSİT : 01-10 EKİM 2013 70.000 ADET. 10.3.2.2. POŞET REÇEL 125.000 ADET 1’İNCİ TAKSİT : İŞE BAŞLAMA TALİMATINI MÜTEAKİP 62.500 ADET. ÇİLEK REÇELİ : 22.500 ADET KAYISI REÇELİ: 20.000 ADET VİŞNE REÇELİ : 20.000 ADET 2’NCİ TAKSİT : 01-10 EKİM 2013 62.500 ADET. ÇİLEK REÇELİ : 20.000 ADET KAYISI REÇELİ: 20.000 ADET VİŞNE REÇELİ : 22.500 ADET * Belirtilen tarihlerden önce ilgili mal kalemi için işe başlanmayacaktır. Teslim yeri mal saymanlığınca bu şartnamenin tebligatla ilgili hükümleri doğrultusunda bu tarihlerden gerekli süre öncesinden tebligat yapılabilecektir. ** İşin süresi ilgili iş kalemine ilişkin öngörülen ilk teslimat tarihinden itibaren mal teslimatı yapılabilecek periyodu nitelemektedir. Ancak sözleşme verilen tarihlerden sonra yürürlüğe girdiği takdirde, ilgili mal kalemi için işe (mal teslimatına) sözleşmenin yürürlüğe girdiği tarihte başlanacak, işin süresi de bu tarihten itibaren hesaplanacaktır. 10.3.3.Yüklenicinin teslim programı: 10.3.3.1. Sözleşmenin 10.3.2 nci maddesinde belirtilen taksit ve miktarda Tük.Mlz.-115 Mal Saymanlığı deposuna kadar taşıma, tahmil, tahliye, depoda istifleme ve buna benzer bütün giderler yükleniciye ait olmak üzere defaten teslim edilecektir. Teslimatlar yüklenici veya kanuni temsilcisi tarafından yapılacaktır. 10.3.3.2. Mücbir sebep halleri dışında, yüklenicinin herhangi bir sebeple idareye yapacağı yazılı veya sözlü müracaatlar teslim süresini durdurmayacak ve yüklenici bu konuda herhangi bir hak talebinde bulunamayacaktır. 10.3.4. Teslim etme, teslim alma şekil ve şartları: 10.3.4.1. Taahhüt konusu mallar, sözleşmenin yürürlüğe girmesini müteakip Sözleşmenin 10.3.2 nci maddesinde belirtilen taksit ve miktarda Tük.Mlz.-115 Mal Saymanlığı depolarına taksit teslim sürelerine uygun olarak defaten teslim edilecektir. 10.3.4.2. Taahhüt edilen malın son teslim günü tatil gününe tesadüf ettiği takdirde teslimat, tatili müteakip ilk iş gününde yapılacaktır. Son teslim günü tatil gününe rastlayan teslimatlar, tatil gününü takip eden ilk iş gününde yapılmaz ise idari şartnamenin 47 nci maddesi ve sözleşme tasarısının 34’üncü maddesi hükümleri uygulanır. Teslimatlar iş günü ve iş saatlerinde yapılır. 10.3.4.3. İdarenin talebi söz konusu olduğunda yüklenicinin de yazılı rızası alınmak kaydıyla taksitler teslim süresinden önce veya sonra toptan bir defada, taksitler birleştirilerek veya ayrı ayrı taksitler halinde alınabilir. Bu durumda malın bedeli kat’i kabulü müteakip ödenir. 10.3.4.4. Yüklenicinin yazılı talebi söz konusu olduğunda, İdarenin de uygun görmesi halinde taksitler teslim süresinden önce veya sonra toptan bir defada, taksitler birleştirilerek veya ayrı ayrı taksitler halinde alınabilir. Bu durumda malın bedeli kat’i kabulü müteakip ödenir. 10.3.4.5. Taksitler malların cari/sari yıl içinde alınması durumuna dikkat edilmek suretiyle en fazla son taksit teslim tarihine kadar ertelenebilir. 10.3.4.6. Toptan veya taksitler halinde teslim edilen mal kat’i kabülü yapılıncaya kadar geçen süre içerisinde (red edilme hali dışında) geri verilmeyecektir. 10.3.4.7. Teslim süresine muayenede geçen süreler dahil değildir. Muayenede geçen süre; yüklenicinin malı ihale dökümanına uygun şekilde ilgili birliğe teslim ettiği tarihi takip eden günden başlayarak, muayene raporunun yükleniciye tebliğ tarihine (dahil) kadar devam eden süredir. 10.3.4.8. Teslim süresi içinde getirilen malların muayeneleri sonucunda uygun olmadığı tespit edildiğinde, yüklenici bu süre içinde malını alıp yenisini getirmekte veya itiraz muayenesi istemekte serbesttir. İşin süresi içinde uygun çıkmayan mallar yerine sadece bir defaya mahsus olmak üzere yeniden getirilen malların muayenesi yapılır. 10.3.4.9. Yüklenici, sözleşmeye uygun olarak taahhüdünü süresinde yerine getiremediği takdirde; idarece idari şartnamenin 47 nci maddesine göre çekilecek ihtarlı sürede sadece 1 (bir) defa mal getirme hakkına sahiptir. İhtarlı sürede teslim edilecek mallar teslim yeri birlik tarafından ihtarın tebliğinden önce teslim alınmaz. 10.3.4.10. Uygun çıkmayan malların yerine yeniden getirilen malların muayene sonucunun da olumsuz çıkması durumunda yüklenici idarenin deposundaki malın tamamını 5 (beş) gün içerisinde geri almak zorundadır. Bu müddet içerisinde mal alınmaz ise yükleniciye geçecek her gün için sözleşme bedelinin % 0,1 (binde bir) nispetinde para cezası verilir. Ancak cezalı müddet hiçbir şekilde 10 (on) günü geçemez. Geçtiği takdirde teslim yerindeki Muhakemat Müdürlüğü vasıtası ile gerekli yasal işlemler başlatılır. Yüklenici geri almadığı mallara ilişkin olarak idareden herhangi bir hak talebinde bulunamaz. Geçen süre içerisindeki malın miktarının eksilmesi veya evsafını kaybetmesinden ya da evsafını kaybetmesi sonucu muhafazasına imkan kalmadığının fiziki muayeneyi yapan Muayene ve Kabul Komisyonunca belgelenmesi kaydıyla imha edilmesinden dolayı alıcı birlik ve kurum sorumlu tutulamaz, bu husustaki tüm sorumluluk yükleniciye aittir. Bu süreç içerisinde oluşacak ardiye, depolama, tahlil ve imha işlemleri ücretleri yürürlükteki yasal mevzuatlar çerçevesinde yükleniciden tahsil edilir. 10.3.4.11. Çeşitli nedenlerle bir taksitin kat’i kabulü yapılmadan müteakip taksit/taksitlerin kat’i kabulü yapılırsa kat’i kabulü yapılanların bedeli ödenir. Taksitlerden herhangi birinin ifa edilmemesi nedeniyle sözleşme fesih aşamasına gelirse diğer taksitlerin durumu dikkate alınmadan 4735 Sayılı KİK’nun 22 nci maddesine göre fesih işlemi gerçekleştirilir. Sözleşme feshini gerektiren durumun gerçekleştiği anda henüz idareye teslim edilmemiş taksit veya taksitler varsa bunlar teslim alınmaz. Sözleşme feshini gerektiren durumun gerçekleştiği anda idareye daha önceden teslim edilmiş ancak, muayene işlemleri devam eden taksit veya taksitler varsa bunlara ait her türlü muayene (Fiziksel, duyusal, kimyasal, mikrobiyolojik vb.) işlemleri itiraz muayeneleri de dahil yaptırılır. Sonuçların uygun çıkması halinde kat’i kabulü yapılarak bedeli ödenir. Sonuçların uygun çıkmaması halinde ret olan mal/mallar kaldırtılır ve yerine teslim süresi olsa da yeni mal teslim alınmaz. Yüklenici bu hususları peşinen kabul eder ve herhangi bir hak iddiasında bulunamaz.

3- İhalenin
a) Yapılacağı yer:5’inci Komd.A.İhale Kom. Bşk.lığı Gökçeada/ÇANAKKALE
b) Tarihi ve saati:25.03.2013 - 14:30

4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.

5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 20 TRY (Türk Lirası) karşılığı 5’inci Komd.A.İhale Kom. Bşk.lığı Gökçeada/ÇANAKKALE adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar 5’inci Komd.A.İhale Kom. Bşk.lığı Gökçeada/ÇANAKKALE adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (Yüz Yirmi) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
POŞET TEREYAĞ 140.000 AD
POŞET REÇEL 125.000 AD