• İhale No
    995530
  • İhale Adı
    20 ADET TAŞINABİLİR USB HARİCİ DİSK 3 TB
  • Sektör
    Bilgisayar, Büro Makineleri ve Parçaları
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Doğrudan Temin
  • İhale Tarihi
    12 Ekim 2015 14:30
  • İdare
    Ankara Güvercinlik Jandarma Tedarik Merkezi Komutanlığı
  • İhale İli
    Ankara
  • İşin İli
    Ankara
  • Yayın Tarihi
    06 Ekim 2015
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
DETAY Salı 06.Ekim.2015
KAYIT SIRA NUMARASI  45953
İŞİN TANIMI  20 ADET TAŞINABİLİR USB HARİCİ DİSK 3 TB
İŞİN MİKTARI  20 ADET
İHALENİN YAPILACAĞI YER  ANKARA J.TED.MRK.K.LIĞI/GÜVERCİNLİK
İRTİBAT TELEFONLARI  TEL:0 312 510 56 71-72-73 FAX: 0 312 278 09 47
İHALE KOMİSYONU  3'NOLU İHALE KOMİSYON BAŞKANLIĞI
İHALE TARİH VE SAATİ  12 Ekim 2015 Pazartesi 14:30:00
GEÇİCİ TEMİNAT  YOK
TESLİM YERİ  J. Mebs.İşl. Ve Des.Grup K.Lığı 442 Nu.Lı Taşınır Mal Sym.Lığı Güvercinlik Ankara
İHALE DOKÜMAN SATIŞ BEDELİ   
ŞRT. PARA YATIRMA YERİ  -
TEDARİK USULÜ  4734 SAYILI KİK, MADDE:22/d, DOĞRUDAN TEMİN USULÜ
İHALE DOKÜMANININ  
GÖRÜLEBİLECEĞİ YER 
ANKARA J.TED.MRK.K.LIĞI/GÜVERCİNLİK
İHALE DOKÜMANININ 
TEMİN  EDİLECEĞİ YER 
ANKARA J.TED.MRK.K.LIĞI/GÜVERCİNLİK
TEKNİK ŞARTNAME  NUMARASI 
ARANACAK ÖZELLİKLERE GÖRE
İHALE İLAN METNİ
* Tüzel Kişilik Dahi Olsa Mutlaka İmzalayan Kişinin Adı ve Soyadı Teklif Mektubunda Yazılı Olacaktır.
* Şartlı veya Alternatif Teklif Değerlendirmeye Alınmayacaktır.
* Firmalar Tekliflerini, Son Teklif Verme Tarih Saatine Kadar Yukarıda Belirtilen Numaraya Faks Çekebilir Veya Komisyona Elden Teslim Edebilirler. Alım Tarih Saatinden Sonra Ulaşan Teklifler Değerlendirmeye Alınmayacaktır.
* İhtiyacın Tamamı Bir İstekliden Temin Edilecek Olup, Götürü Bedel Teklif Alınacaktır.
* Sözleşme İmzalanacaktır.
* Sözleşme Bedeli Üzerinden % 6 Kesin Teminat Alınacaktır. 
* Teklif Bedeli Üzerinden; Karar Damga Vergisi ( Binde 5,69 ) ve Sözleşme Damga Vergisi ( Binde 9,48 ) Jandarma Saymanlık Müdürlüğüne Yatıracaktır. Ayrıca Düzenlenen Sözleşme Dosyasının Fotokopi Çoğaltma Masrafı Firma Tarafından Fotokopi Çekim Yerinde Görevli Kantin Başkanlığı Personeline Ödenecektir. 
* Taahhüt Konusu Mal/Mallar Sözleşmenin İmzalanmasını Takip Eden Günden İtibaren 21 ( Yirmibir) Takvim Günü İçinde Teslim Edilecektir.
* Taahhüt Konusu Mal/Mallar Sözleşmenin İmzalanmasını Takip Eden Günden İtibaren J. Mebs.İşl. Ve Des.Grup K.Lığı 442 Nu.Lı Taşınır Mal Sym.Lığı Güvercinlik Ankara Adresine Defaten Teslim Edilecektir.
* Alım Dosyasında Yer Alan " Aranılacak Hususlar / Özellikler Listesi " Ve Sözleşmede Belirtilen Esaslar Çerçevesinde Muayene Ve Kabul İşlemleri Yapılacaktır.

TEKLİF VERECEK İSTEKLİLER DOKÜMANLARI, JANDARMA TEDARİK MERKEZ KOMUTANLIĞI 3 NUMARALI İHALE KOMİSYONU GÜVERCİNLİK/ANKARA ( İSTANBUL YOLU CARREFOUR KARŞISI ) ADRESİNDEN TEMİN EDEBİLİRLER. 
 
 
 
 
 
NOT : BU SAYFADA YAYINLANAN BİLGİLERİN HUKUKİ VE MALİ SORUMLULUĞU BULUNMAMAKTA OLUP, İHALE DOSYASINDAKİ BİLGİLER ESAS ALINACAKTIR.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim