• İhale No
    2010/541228
  • İhale Adı
    2011 Yılı Yaş Sebze ve Meyve Temini
  • Sektör
    Gıda Ürünleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    26 Kasım 2010 14:00
  • İdare
    Edremit Devlet Hastanesi
  • İhale İli
    Balıkesir
  • İşin İli
    Balıkesir
  • Yayın Tarihi
    01 Nisan 2011
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
2011 YILI YAŞ SEBZE VE MEYVE TEMİNİ
SAĞLIK BAKANLIĞI MÜSTEŞARLIK Edremit Devlet Hastanesi

2011 Yılı Yaş Sebze ve Meyve Temini
alımı
4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.


İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası:2010/541228
1-İdarenin
a) Adresi:Camivasat Mah Agili Patlak Mevkii 10300 EDREMİT BALIKESİR
b) Telefon ve faks numarası:2663731313 - 2663737112
c) Elektronik Posta Adresi:balikesirdhs7@saglik.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa):http://www.edremitdh.saglik.gov.tr./

2-İhale konusu malın
a)
Niteliği, türü ve miktarı
:İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu)
yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri
:Edremit Devlet Hastanesi Mutfağı
c) Teslim tarihleri:. Sözleşmenin imzalandığının,idare tarafından yüklenicinin kendisine veya tebligat için gösterdiği adrese yapılacak işe başlama talimatının tebliğinden itibaren mal teslim edilecek/ işe başlanacaktır.
İşin süresi 181 (yüzseksenbir) takvim günüdür. İşe başlama tarihi 01/01/2011; işi bitirme tarihi 30/06/2011 dir. Mücbir veya sair sebeplerle ihale sürecinin, uzaması nedeniyle öngörülen tarihte işe başlanılamaması halinde, İdare tarafından yeni tarihler yükleniciye bildirilir.İşin süresi 181(yüzseksenbir) takvim günüdür. İşe başlama tarihi 01/01/2011; işi bitirme tarihi 30/06/2011 dir. Mücbir veya sair sebeplerle ihale sürecinin, uzaması nedeniyle öngörülen tarihte işe başlanılamaması halinde, İdare tarafından yeni tarihler yükleniciye bildirilir.01.01.2011 tarihinden itibaren malzemeler teslim edilmeye başlanacaktır. İdarenin yapacağı yazılı talebin yapılması ile 1 gün sonra teslimat yapılacaktır. Malzemeler mesai saatleri dahilinde muayenesi yapılacak şekilde teslim edilecektir.(Saat 08:00-15:00 )mesai saatleri haricinde gelen malzemeler teslim alınmayacaktır. Malzemeler yüklenici tarafından teknik şartnamede belirtilen koşullar sağlanarak hastane mutfağına teslim edilecektir.

3- İhalenin
a) Yapılacağı yer:Edremit Devlet Hastanesi Satın Alma Birimi Camivasat Mh.Ağılı Patlak Mevkii Edremit/BALIKESİR
b) Tarihi ve saati:26.11.2010 - 14:00

4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:

4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;

4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;

4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,

4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin
yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil
Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları
gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,

4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.

4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.

4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.

4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1.
4.3.1.1. Yetkili kurum ve kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler:


İstekliler Belediyelerden temin edilen iş yeri açma ve çalıştırma ruhsatının veya Milli Eğitim Bakanlığınca Satış Eleman Belgesinin aslını veya noter tasdikli suretini dosyalarında sunacaklardır.



5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif
sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.


6.
İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.


7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:

7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve

15 TRY (Türk Lirası)
karşılığı

Edremit Devlet Hastanesi Satın Alma Birimi adresinden satın alınabilir.


İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil
25 TRY (Türk Lirası)
doküman bedelini

TR25 001 001 1112 0783 585001 yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler,
ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır.
İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir.
İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından
veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.

7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunludur.




8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar
Camivasat Mh.Ağılı Patlak Mevkii Edremit/BALIKESİR
adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.


9. İstekliler tekliflerini,

mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.

Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.


10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.


11.

Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (altmış) takvim günüdür.



12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif

verilemez.

13. Diğer hususlar:
. 04.03.2010 tarihli Kamu İhale Genel Tebliğ 16.5.2 maddesine istinaden , istekliler birim fiyatlarını virgülden sonra iki haneden fazla olacak şekilde verebileceklerdir.İdari şartname ve Sözleşme tasarısında yer almayan hususlarda teknik şartname hükümleri geçerlidir.






Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
Ayva 400,00 kg
Domates 600,00 kg
Dereotu 60,00 kg
Elma 5000,00 kg
Ispanak 1500,00 kg
Havuç 1500,00 kg
Karnıbahar 1500,00 kg
Kereviz 500,00 kg
Kuru Soğan 3000,00 kg
Lahana 600,00 kg
Limon 2000,00 kg
Mandalina 400,00 kg
Marul 1250,00 kg
Maydanoz 200,00 kg
Patates 6000,00 kg
Pırasa 1700,00 kg
Portakal 1500,00 kg
Salatalık 500,00 kg
Semizotu 300,00 kg
Sivri biber 500,00 kg
Tatlı Kabak 600,00 kg
Taze bakla 600,00 kg
Taze fasulye 500,00 kg
Taze kabak 500,00 kg
Taze soğan 300,00 kg
Patlıcan 300,00 kg
Mantar(Kültür) 300,00 kg
Sarmısak 10,00 kg
Muz 300,00 kg
Brokoli 600,00 kg
Brüksel Lahanası 300,00 kg
Kırmızı Lahana 300,00 kg
Roka 300,00 kg