• İhale No
    2012/131941
  • İhale Adı
    2012 YILI 3 AYLIK ( EKİM, KASIM, ARALIK ) AYLARI MAL
  • Sektör
    Gıda Ürünleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    27 Eylül 2012 10:00
  • İdare
    Beypazarı Devlet Hastanesi
  • İhale İli
    Ankara
  • İşin İli
    Ankara
  • Yayın Tarihi
    19 Eylül 2012
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun


2012 YILI 3 AYLIK ( EKİM, KASIM, ARALIK ) AYLARI MAL
Sa ğ lık B a ka nlığ ı B ey pa za rı Dev let H a st a nesi
2012 Yılı 3 Aylık ( Ekim, Kasım, Aralık ) ayları Mal alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2012/131941
1-İda re nin
a) Adresi : Ayvaşik Mahallesi Dr.Hamit Soysal Sokak No:1 Beypazari 06730
Beypazari/Ankara
b) Telefon ve faks numarası : 3127630775 - 3127631320
c) Elektronik Posta Adresi : satinalma@beypazaridh.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu ma l ın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yerleri : Beypazari Devlet Hastanesi Ambar Ve Depo Birimleri
c) Teslim tarihi : Idarenin Günlük Istemleri Üzere 11.00-14.00 Saatleri Arasinda
Hastanemiz Mutfağina Teslim Edilecektir.
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : Ayvaşik Mah.Dr.Hamit Soysal Sk.No:1 Beypazeri/Ankara
b) Tarihi ve saati : 27.09.2012 - 10:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı Beypazari Devlet Hastanesi
Satin Alma Birimi adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Beypazari Devlet Hastanesi Satin Alma Birimi adresine elden teslim
edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (Altmiş) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
DOMATES 1.000 KG
SİVRİ BİBER 100 KG
ÇARLİSTON BİBER 200 KG
MARUL ( KIVIRCIK ) 100 ADET
ISPANAK 150 KG
TAZE FASÜLYE 300 KG
KURU SOĞAN 400 KG
PATATES 900 KG
LİMON 300 KG
PIRASA 250 KG
PATLICAN 600 KG
MARUL ICEBERG 350 ADET
KIRMIZI LAHANA 100 KG
HAVUÇ 250 KG
KIRMIZI SÜS BİBERİ 40 KG
ARMUT 300 KG
MUZ 600 KG
ELMA 600 KG
MAYDANOZ 350 ADET
SARIMSAK 30 KG
KARNABAHAR 150 KG
TURP 100 KG
DEREOTU 100 ADET
DOLMALIK BİBER 100 KG
KAVUN 200 KG
SALATALIK 300 KG
TAZE ÜZÜM 100 KG
TAZE KABAK 200 KG
TAZE BAMYA 50 KG
PORTAKAL 900 KG
MANDALİNA 900 KG