• İhale No
    2012/130241
  • İhale Adı
    2012 YILI HASTANEMİZ GENELİNDE KULLANILMAK ÜZERE SARF MALZEME ALIMI
  • Sektör
    Tıbbi İlaçlar ve Tıbbi Sarf Malzemeler
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    26 Eylül 2012 14:00
  • İdare
    İzmir Katip Çelebi Üniversitesi Atatürk Eğitim Ve Araştırma Hastanesi
  • İhale İli
    İzmir
  • İşin İli
    İzmir
  • Yayın Tarihi
    18 Eylül 2012
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun


2012 YILI HASTANEMİZ GENELİNDE KULLANILMAK ÜZERE SARF MALZEME ALIMI
Atatürk Eğitim Hastanesi-izmir T.c.sağlık Bkn.katip Çelebi
2012 Yılı Hastanemiz Genelinde Kullanılmak Üzere Sarf Malzeme Alımı alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2012/130241
1-İdarenin
a) Adresi : 253 Sokak 143 35370 Basınsitesi Karabağlar/İzmir
b) Telefon ve faks numarası : 2322450639 - 2322450639
c) Elektronik Posta Adresi : izmirataturkihale@gmail.com
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Hastane Sarf Deposu
c) Teslim tarihleri : Sözleşmenin taraflarca imzalanmasına müteakip, idare tarafından verilecek siparişe göre,ilk teslimat 15 (onbeş) gün içinde yapılarak işe başlanır. Kalan miktarlar peyder pey teslim edilir. Malzeme teslim programı yapılarak ve Hastane Sarf Deposundan randevu alınarak malzeme teslimi yapılır. İşin süresi her durumda,
31.12.2012 tarihinde biter.
3- İhalenin
a) Yapılacağı yer : Hastane Merkez Konferans Salonu 253 Sok.No:143 Karabağlar
/İzmir
b) Tarihi ve saati : 26.09.2012 - 14:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1.
4.3.1.1. Ürünlerin piyasaya arzına ilişkin belgeler:
-Ürünlerin Piyasa Arzına İlişkin Belgeler
A.Teklif edilen ürünler Tıbbi Cihaz Yönetmeliği kapsamında ise,
Tedarikçi Firmalar, Bayileri ile Teklif Edilecek Ürünler T.C.İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankasına (UBB) Kayıtlı ve Sağlık Bakanlığı Tarafından Onaylanmış Olmalıdır.
İstekliler, Onaylanmış Tedarikçi/Bayilik ile Teklif Edecekleri Ürünlere Dair UBB Çıktılarını Sunacaklardır. Ürünlere ait TİTUBB numaraları teklif mektubunda belirtilecektir.
B.Teklif edilen ürünler Tıbbi Cihaz Yönetmeliği kapsamında değil ise;
1-Teklif edilen ürünlere ait; “ürünlerin kapsam dışı olduğuna dair üretici/tedarikçi beyanı”
2-Kapsam dışı ürünü teklif veren imalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belgeler, yetkili satıcı ise ; yetkili satıcı olduğunu gösteren belgeler sunulacaktır.
4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
Teklif edilen malın teknik şartnamede yer alan teknik kriterlere uygunluğunu belirlemek amacıyla 17.18.ve 19. ihale sıra nolu kalem malzemelerine her kaleme ayrı ayrı olmak üzere ikişer paket numune,4.5.6.7.8.10.11.14.15.ve 22. ihale sıra nolu kalem malzemelerine her kaleme ayrı ayrı olmak üzere birer adet numune,9.23.ve 24. ihale sıra nolu kalem malzemelerine her kaleme ayrı ayrı olmak üzere beşer adet numune,1.2.3.12.ve 20. İhale sıra nolu kalem malzemelerine her kaleme ayrı ayrı olmak üzere üçer adet numune,13.ihale sıra nolu kalem malzemesine on metre numune,16.ihale sıra nolu kalem malzemesine on adet numune,21.ihale sıra kalem malzemesine iki adet numune verilecektir.Numuneler İhaleden önce 2 nüsha düzenlenecek “numune teslim tutanağı” ile hastane Sarf Ambarına teslim edilecektir.Numune teslim tutanağının bir nüshası ihale dosyasına eklenecektir. Numune teslim tutanağının bir nüshası isteklide kalacak olup teslim alan ve teslim eden tarafından imzalanması zorunludur. İhaleden sonra teknik şartnamelerde yer alan teknik kriterlere göre numunelerin değerlendirilmesi yapılacaktır.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı Hastane Satın Alma Birimi adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Hastane Satın Alma Birimi 253 Sok.No:143 Karabağlar /İzmir adresine
elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 70 (Yetmiş) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
ASPIRASYON KATATERI(ASPIRASYON SON.)SUCTION)NO.10 1.000 AD
ASPIRASYON KATATERI(ASPIRASYON SON.)SUCTION)NO.12 1.000 AD
ASPIRASYON KATATERI(ASPIRASYON SON.)SUCTION)NO.18 10.000 AD
OKSIJEN MASKESI 7.000 AD
ENTÜBASYON TÜPLERI ENDOTRAKEAL NO:7,5 KAFLI 1.500 AD
ENTÜBASYON TÜPLERI ENDOTRAKEAL NO:8 KAFLI 500 AD
PORTEX KANÜL NO:7.5 (TRAKEOSTOMI KANÜLÜ) 50 AD
PORTEX KANÜL NO:8 (TRAKEOSTOMI KANÜLÜ) 30 AD
RULO SARGI BEZI 20CM 2.000 AD
CHIBA IĞNENO:22-23 GAUGE 200 AD
DURA GREFTI 20 AD
GIGLE TESTERESI 4 TELLI 100 AD
GAZLI BEZ 50.000 MT
DISPOSABLE VAJINAL SPEKULUM MEDIUM 6.000 AD
DISPOSABLE VAJINAL SPEKULUM SMALL 1.000 AD
PREZERVATIF (KONDOM) 20.000 AD
CERRAHI PEDI 2 CM*1 CM 1.200 AD
CERRAHI PEDI 7,5 CM* 2,5 CM 2.200 AD
CERRAHI PEDI 4 CM * 2CM 1.400 AD
KEMIK ILIĞI ASPIRASYON IĞNESI 100 AD
OTOKLAV KONTROL BANDI 1.000 AD
BILIYER METAL STENT 10 AD
ATR IPEK IPLIK NO:0 KESKIN 720 AD
ÇILE (ÖRGÜLÜ) IPEK NO:0 720 AD