• İhale No
    2012/128054
  • İhale Adı
    2012 YILI TIBBİ MALZEME ALIMI (KADIN DOĞUM)
  • Sektör
    Tıbbi İlaçlar ve Tıbbi Sarf Malzemeler
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    27 Eylül 2012 14:00
  • İdare
    Muğla Devlet Hastanesi
  • İhale İli
    Muğla
  • İşin İli
    Muğla
  • Yayın Tarihi
    14 Eylül 2012
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun


2012 YILI TIBBİ MALZEME ALIMI (KADIN DOĞUM)
T. c. sa ğ lı k B a ka nlığ ı M uğ la Üniv er sit esi Eğ it i m Ve Ara şt ır ma H a st a nesi
2012 Yılı Tıbbi Malzeme Alımı (Kadın Doğum) alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2012/128054
1-İda re nin
a) Adresi : Orhaniye Mah. İsmet Çatak Cad. 48000 Muğla Merkez/Muğla
b) Telefon ve faks numarası : 2522141323 - 2522130762
c) Elektronik Posta Adresi : muglasatinalma@gmail.com
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu ma l ın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : T.C.Sağlık Bakanlığı Muğla Üniversitesi Eğitim ve Araştırma
Hastanesi Ambarı
c) Teslim tarihi : Yüklenici tarafından sözleşmenin imzalandığı tarihten itibaren 45 (kırkbeş) takvim günü içinde tarafına ihale edilen cihaz/cihazlar, ambar girişi yapıldıktan sonra hastanemiz idaresinin gösterdiği yere kurulacaktır. Cihaz kurulurken, muayene komisyonu tarafından cihazın teknik şartnameye uygun olup olmadığı kontrol edilir. Teknik Şartnameye uygun olmadığı tespit edilen cihaz/cihazlar komisyonca düzenlenen tutanakla Başhekimliğe bildirilir. Taşıma giderleri yüklenici firmaya aittir. Teslimat mesai saatleri içinde yapılır. Sözleşmenin imzalandığı tarihten itibaren yüklenici hastane Ambarının istediği miktardaki malzemeyi teknik şartnameye uygun olarak bizzat kendi / veya tarafından görevlendirilen yasal yetkili tarafından getirilerek muayene komisyonu huzurunda hastane Ambarına teslim eder, nakliye hastane Ambarına kadar yüklenici firmaya aittir. Yüklenici uhdesinde kalan malzemeleri 45 (kırkbeş) takvim günü içinde hastanenin ihtiyacına göre, hastane idaresinin talep ettiği miktar ve zamanda teslim edecektir. Kargo ile mal teslimi yapılmayacaktır.
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : T.C.Sağlık Bakanlığı Muğla Üniversitesi Eğitim ve Araştırma
Hastanesi Toplantı Salonu
b) Tarihi ve saati : 27.09.2012 - 14:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu
izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:
1) Teklif edilen cihazlar ve tıbbi malzemeler TC İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası’na (TITUBB Kodu)
kayıtlı ve Sağlık Bakanlığı tarafından onaylı olmalıdır. TITUBB kodu ve Sağlık Bakanlığı tarafından onaylıdır
ibaresi olmayan cihazlar ihale dışı bırakılacaktır.
2)Teklifi sunan istekli yetkili satıcı ise Ürünün üreticisi ve/veya distribütör firmasının TITUBB’de bayi olarak tanımlandığına dair bayii tanımlayıcı numarası sunulmalıdır.
3) Cihaza ve tıbbi malzemeye ait TC İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası kayıt formu ile Tedarikçi Firma Kayıt Formu ve Bayi Bilgi Formu, teklif dosyası içerisinde bulunmalıdır. Anılan belgeleri dosyada sunmayan isteklinin teklifi değerlendirme dışı bırakılacaktır.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler:
İstekliler teklif ettikleri cihazın ve tıbbi malzemenin T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası tarafından onaylanmış ürün numarasını (Barkod Numarasını) tekliflerinde yazılı olarak belirteceklerdir.
4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
1. ve 2. kalem tıbbi cihazlar dışındaki kalemlere fiyat teklifi veren istekliler teklif ettikleri ürünlere ilişkin birer adet numuneyi ihale saatinden önce bizzat elden veya posta ve kargo yoluyla hastane ambarına teslim edeceklerdir.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 75 TRY (Türk Lirası) karşılığı T.C.Sağlık Bakanlığı
Muğla Üniversitesi Eğitim ve Araştırma Hastanesi Satın Alma Servisi adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar T.C.Sağlık Bakanlığı Muğla Üniversitesi Eğitim ve Araştırma Hastanesi Toplantı Salonu adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
OPERATİF HİSTERESKOPİ SETİ 1 ADET
YIKAMA-ASPİRASYON POMPASI 1 ADET
ENDOSKOPİK OTOMATİK SÜTUR ATICI 10MM DİSPOSABLE 5 ADET
ENDOSKOPİK OTOMATİK SÜTUR ATICI POLYGLACTİN YÜKLEME ÜNİTESİ DİSPOSABLE 5 ADET
TAKE-APART BİPOLAR KOAGULASYON FORCEPSİ 1 ADET
UTERİN MANİPLATÖR TİPS (UÇ) 15 ADET
VAGİNAL BALON VE SERVİKAL KAP KİTİ 10 ADET
UTERİN MANİPLATÖR ENJEKTÖR 30 ADET
LAPAROSKOPİK DAMAR KAPAMA VE KESME PROBU 5 MM 5 ADET
DAMAR KAPAMA VE KESME LAPOROSKOPİK 10MM 37CM 5 ADET
AÇIK CERRAHİ DAMAR KAPAMA VE KESME PROBU 3 ADET
AÇIK BATIN EĞRİ UÇLU DAMAR KAPAMA VE KESME PROBU 5 ADET
DOKU FÜZYON CİHAZI KALEMİ 10 ADET
ENDOSKOPİK HOOK 3 ADET