• İhale No
    2013/141692
  • İhale Adı
    2013/2014 ÖĞRETİM YILINDA ATAKÖY KASABASINDAN 160 İŞ GÜNÜ TAŞIMA MERKEZİ ALMUS ÇOK PROGRAMLI LİSESİNE ORTAÖĞRETİM ÖĞRENCİ TAŞINMASI İŞİ
  • Sektör
    Araç Kiralama -Personel Taşıma Hizmeti
  • İhale Tipi
    Hizmet Alımı
  • İhale Usulü
    Pazarlık
  • İhale Tarihi
    11 Ekim 2013 10:00
  • İdare
    TOKAT ALMUS İlçe Özel İdaresi İlçe Özel İdare Müdürlüğü
  • İhale İli
    Tokat
  • İşin İli
    Tokat
  • Yayın Tarihi
    03 Ekim 2013
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
2013/2014 ÖĞRETİM YILINDA ATAKÖY KASABASINDAN 160 İŞ GÜNÜ TAŞIMA MERKEZİ ALMUS ÇOK PROGRAMLI LİSESİNE ORTAÖĞRETİM ÖĞRENCİ TAŞINMASI İŞİ
TOKAT ALMUS İLÇE ÖZEL İDARESİ İLÇE ÖZEL İDARE MÜDÜRLÜĞÜ

2013/2014 Öğretim yılında Ataköy Kasabasından 160 iş günü Taşıma Merkezi Almus Çok Programlı Lisesine Ortaöğretim Öğrenci taşınması işi hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 21 inci maddesinin b bendine göre pazarlık usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası:2013/141692
1-İdarenin
a) Adresi:Siteler mahallesi Özel idare İşhanı Almus Kat 4 10 60900 ALMUS/TOKAT
b) Telefon ve faks numarası:3564113017 - 3564113100
c) Elektronik Posta Adresi:almus60@meb.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/

2-İhale konusu hizmetin
a) Niteliği, türü ve miktarı:İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Yapılacağı yer:Almus İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü
c) Süresi: İşe başlama tarihi 21.10.2013, işin bitiş tarihi 13.06.2014

3- İhalenin
a) Yapılacağı yer:Özel İdare İş Hanı Kat/2 Almus
b) Tarihi ve saati:11.10.2013 - 10:00

4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya Meslek Odası Belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odasından ya da ilgili meslek odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu ticaret ve/veya sanayi odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.3. İhale konusu işin yerine getirilmesi için alınması zorunlu olan ve ilgili mevzuatında o iş için özel olarak düzenlenen sicil, izin, ruhsat vb. belgeler,


a)okul servis araçları yönetmeliğinde belirtilen özelliklerde taşıt sağlayacaklardır.
b)Okul servis aracı olarak kullanılacak araçların 2000 model ve yukarısı olacaktır
c) İşe başlamadan önce sözleşme imzalama aşamasında TÜVTÜRK’den alınmış süresi dolmamış araç muayene belgesi ibraz edilecektir.
Ticaret Odası yada meslek odası belgesi, Yetki belgesi, Vergi levhası, SSK belgesi, Araç Çalışma ruhsatı, Araç Sigorta Poliçesi, sabıka kaydı sürücü, sürücü sağlık raporu, İmza beyannamesi noterden, Araç Koltuk sigortası, Araç Kiralıksa kira sözleşmesi, araçları kullananların kimlik bilgileri ve telefon numaraları

 


4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,

4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.

5. Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 25 TRY (Türk Lirası) karşılığı Almus İlçe Özel İdare Müdürlüğünün T.C. Ziraat Bankası Almus Şubesindeki 11728199-5001 nolu hesaba ayrı olarak ihalenin ismi yazılıp dosya bedeli veyahut geçici teminat miktarlarını bu hesaba yatırarak dekontunu aldıktan sonra İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü Taşıma Bürosundan adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü Taşımalı Eğitim Bürosu adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu iş kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3'ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren en az 45 (Kırkbeş) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.



Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
Ataköy-Almus Lise Öğrenci Taşıma İşi 160 Gün