• İhale No
    2013/21623
  • İhale Adı
    2013 YILI 30 KALEM TEMİZLİK MALZEMESİ ALIMI
  • Sektör
    Temizlik Malzemeleri, Haşere İlaçları ve Vektörle Mücadele Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    04 Mart 2013 10:00
  • İdare
    Gaziantep 25 Aralık Devlet Hastanesi
  • İhale İli
    Gaziantep
  • İşin İli
    Gaziantep
  • Yayın Tarihi
    22 Şubat 2013
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun


2013 YILI 30 KALEM TEMİZLİK MALZEMESİ ALIMI
DEVLET HASTANESİ -25 ARALIK GAZİANTEP SAĞLIK BAKANLIĞI TÜRKİYE KAMU HASTANELERİ KURUMU
2013 Yılı 30 Kalem Temizlik Malzemesi Alımı alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2013/21623
1-İdarenin
a) Adresi : Sarıgüllük Mahallesı Fevzı Çakmak Bulvarı 41 27060 Sarıgüllük
Şehitkamil/Gaziantep
b) Telefon ve faks numarası : 3423382525 - 3423389597
c) Elektronik Posta Adresi : satinalma@25aralikdh.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Gaziantep 25 Aralık Devlet Hastanesi Temizlik Deposu
c) Teslim tarihi : Sözleşmenin imzalanmasına müteakip 10 gündür
3- İhalenin
a) Yapılacağı yer : Gaziantep 25 Aralık Devlet Hastanesi Konferans Salonu
b) Tarihi ve saati : 04.03.2013 - 10:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
Teklik edilen ürünlerin numuneleri Enfeksiyon Birimine teslim edilecek olup numune teslim tutanagının bir nüshası ihale dosyasına konulacaktır.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı 25 Aralık Devlet Hastanesi
Satın Alma Birimi adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Gaziantep 25 Aralık Devlet Hastanesi Satın Alma Birimi adresine elden
teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
CAMSİL 125 KG
ÇÖP TORBASI (ORTA BOY) 900 RULO
ÇÖP TORBALARI(TIBBİ ATIK(SİYAH)) 1.250 KG
ÇÖP TORBALARI (TIBBİ ATIK(MAVİ)) 1.250 KG
ÇÖP TORBALARI TIBBİ ATIK (KIRMIZI) 1.500 KG
DEZENFEKTAN KLOR tableT 10.000 ADET
ARAP SABUNU 250 KG
EL DEZENFEKTANI 375 LİTRE
FIRÇA 25 ADET
FARAŞ 15 ADET
FIRÇA SAPI 15 ADET
GENEL TEMİZLİK SIVISI 1.500 KG
İP PASPAS TAKIMI (METAL) 25 ADET
İP PASPAS 150 ADET
KAĞIT HAVLU 7.500 RULO
KİREÇ ÇÖZÜCÜ 375 KG
MİNERALLİ YÜZEY SIVI TEMİZLEYİCİ 100 KİLO
MOP PASPAS BEZİ 60 ADET
SIVI SABUN 1.000 KİLO
HAVLU ASKILIĞI 15 ADET
ÇAMAŞIR SUYU 550 KG
PEDALLI ÇÖP KOVASI PLASTİK (60 LT) 5 ADET
CAM ÇEKECEK TAKIMI (METAL) 8 ADET
PASPAS ARABASI SIKACAĞI 5 ADET
TUVALET KAĞIDI 3.000 RULO
TEMİZLİK KOVASI 8 ADET
ÇÖP KONTEYNIRI 240 LT 4 ADET
TOZ DETERJAN (MATİK) 1.200 KG
YARDIMCI YIKAMA DETERJANI KAN 500 KİLO
YUMUŞATICI (ÇAMAŞIR YUMUŞATICI) 500 KG