• İhale No
    2012/169663
  • İhale Adı
    2013 YILI DİYALİZ NAKİL ARACI,AMBULANS VE JENERATÖR İÇİN MOTORİN ALIMI İHALESİ
  • Sektör
    Akaryakıt ve Petrol Ürünleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    27 Kasım 2012 11:00
  • İdare
    İzmir Aliağa Devlet Hastanesi
  • İhale İli
    İzmir
  • İşin İli
    İzmir
  • Yayın Tarihi
    16 Kasım 2012
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

2013 YILI DİYALİZ NAKİL ARACI,AMBULANS VE JENERATÖR İÇİN MOTORİN ALIMI İHALESİ
Devlet Hastanesi -a lia ğa
2013 Yılı Diyaliz Nakil Aracı,Ambulans Ve Jeneratör İçin Motorin Alımı İhalesi alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2012/169663
1-İda re nin
a) Adresi : Yenı Mahalle Rumelı Caddesı No:7 35800 Aliağa/İzmir
b) Telefon ve faks numarası : 2326168787 - 2326169255
c) Elektronik Posta Adresi : aliagadh@yahoo.com
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu ma l ın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Aliağa Devlet Hastanesi
c) Teslim tarihleri : 1.500 Lt.Jeneratör İçin Motorin İdarenin Talebi Doğrultusunda Partiler Halinde Teslim Alınacak Olup,Teslim Edilip Muayene Kabulü Yapıldıktan Sonra Alınan Miktar Tutarında Fatura Kesilecek Ve Ödeme Yapılacaktır. 12.000 Lt.Motorin Hastane Diyaliz Aracı
Ve Ambulans İçin Alındığından Araca İhtiyaç Oldukça Sipariş Fişleri Karşılığında Mal Teslim Edilecek Ve Aylık Alınan Mazot Sipariş Fişleri Tutarına Göre Fatura Edilecektir.31.12.2013 Tarihine Kadar Sipariş Fişleri Karşılığında Alınan Mazot İçin Aylık Faturalar Kesilecek Ve Ödeme Yapılacaktır.Taraflar Ek Ödeme Talep Etmeyeceklerdir.
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : Aliağa Devlet Hastanesi/İhale Odası
b) Tarihi ve saati : 27.11.2012 - 11:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu
izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:
1. İhaleye Katılacak Akaryakıt Satış İstasyonları İçin Herhangi Bir Akaryakıt Dağıtım Ve Pazarlama Şirketinden Alınacak İhalenin Yapılacağı Yıl İçerisinde Almış Olduğu Pompa Satış İstasyonu Bayilik Belgesi Ve Bağlı Bulunduğu Belediye Başkanlığına Akaryakıt İstasyonu İşletme Ruhsatının Sureti İhale Dosyasına Eklenecektir.
2. İhaleye Katılacak Akaryakıt Dağıtım Ve Pazarlama Şirketine İse Enerji Tabii Kaynaklar Bakanlığı Petrol İş Genel Müdürlüğünden İhalenin Yapılacağı Yıl İçerisinde Almış Olduğu "Akaryakıt Dağıtım Ve Pazarlama Kuruluşu"Olduğunu Gösterir Belgeler İhale Dosyasına Eklenecektir.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
Taahhütname(İdarenin Gerek Görmesi Halinde Alınacak Yakıt Numunesinin Tüpraş Laborataurlarında Ya Da İdarenin Uygun Bulduğu Yerde Analizin Yaptırılacağının Ve Bedelinin Firma Tarafından Karşılanacağına Dair Taahhütname)Verilecektir.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 30 TRY (Türk Lirası) karşılığı Aliağa Devlet
Hastanesi/Satınalma Birimi adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil 35 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini T.C. Ziraat Bankası Şemikler Şb.:TR44 0001 0009
0408 5100 59-5001 yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da
dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği
tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Aliağa Devlet Hastanesi/İhale Odası adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların
çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır. Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 30 (Otuz) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
DİYALİZ NAKL ARACI VE AMBULANS İÇİN MOTORİN ALIMI 12.000 LİTRE
JENERATÖR İÇİN MOTORİN ALIMI 1.500 LİTRE